search
menu

هتل Boulevard Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Boulevard Hotel Yerevan
امکانات کلی هتل بولوارد ایروان
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بولوارد ایروان از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Boulevard Hotel Yerevan


هتل بولوارد ایروان از هتل‌های ۳ ستاره ارمنستان است. شهر ایروان به سبب پیشینه تاریخی که دارد، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. با اقامت در هتل بولوارد دسترسی راحتی به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی ایروان خواهید داشت. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت راهی آسان و مطمئن برای سفر به ایروان است. میدان جمهوری و موزه تاریخ ارمنستان فقط ۴۰۰ متر با Boulevard Hotel فاصله دارند. نزدیکی به ایستگاه مترو از دیگر مزایای اقامت در هتل بولوارد است؛ استفاده از مترو برای بازدید از جاهای دیدنی ایروان باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان خواهد شد. در این هتل امکانات متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است. با اقامت در هتل بولوارد لحظات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل بولوارد ایروان


برای رفاه مهمانان عزیز، امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برایشان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است و نیازی به رزرو ندارد. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، کپسول آتش‌نشانی و دوربین مداربسته در مناطق مشترک اشاره کرد. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور و کانسیرج ارائه می‌شود. هتل بولوارد پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۵ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هستند و برای ایجاد محیطی آرامش‌بخش برای مهمانان تلاش می‌کنند. با آشنایی به یکی از زیان‌های انگلیسی، روسی یا آلمانی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. خدمات خانه‌داری در هتل بولوارد به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو و لاندری نیز استفاده نمایید. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید در شهر رانندگی کرده و از تمام جاذبه‌های ایروان بازدید کنید. بهتر است از سیگار کشیدن در نواحی مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار مراجعه نمایید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل بولوارد است؛ خدمات شاتل فرودگاهی در این هتل برای مهمانان ارائه می‌شود. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل دارای ۱۹ واحد اقامتی شیک و زیبا است. واحدهای اقامتی هتل، متنوع و جوابگوی هر سلیقه‌‌ای است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دوبل (با منظره باغ)، اتاق دلوکس دوبل (با منظره باغ)، اتاق دلوکس دوبل (با بالکن)، اتاق سوپریور تویین (با منظره باغ)، اتاق تویین (با منظره شهر)، سوئیت جونیور خانواده، سوئیت جونیور (با منظره باغ) و آپارتمان (با منظره باغ) است. اتاق‌های مهمان مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و تلویزیون صفحه تخت هستند. هر واحد اقامتی دارای ۱ مینی‌بار، یخچال و کتری برقی است. از امکانات حمام خصوصی می‌توان به حمام، حوله، دمپایی، سشوار، مسواک و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. توجه داشته باشید که واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


همان‌طور که گفته شد هتل بولوارد در نزدیکی جاهای معروف ایروان قرار گرفته است. با گردش در اطراف هتل با جاهای دیدنی و مراکز خرید ایروان روبرو خواهید شد. باغ زیبای هتل مناسب برای قدم‌زدن و بازی کودکان است.

رستوران هتل


در هتل بولوارد خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌شود و می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان نمایید. در رستوران، غذاها به صورت سلف سرویس و انتخابی ارائه می‌شوند. انواع غذاهای محلی در این رستوران موجود است. اگر دوست دارید غذایتان را در محیط باز میل کنید می‌توانید از لوازم باربکیو هتل استفاده کرده و غذای مورد علاقه‌تان را تهیه نمایید. یک کافی‌شاپ دنج هم داخل هتل قرار دارد که انواع دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه در آن موجود است. لازم به ذکر است رستوران‌ها و کافه‌های دیگری در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله هتل بولوارد ایروان از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از موزه تاریخ ارمنستان: ۴۰۰ متر
فاصله از میدان جمهوری ایروان: ۴۰۰ متر
فاصله از مسجد کبود ایروان: ۵۰۰ متر
فاصله از سالن باله و اپرای ایروان: ۷۰۰ متر
فاصله از بازار و خیابان ورنیساژ: ۸۰۰ متر
فاصله از پارک عشاق ایروان: ۱٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است