search
menu

هتل Bomo Nairi Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bomo Nairi Hotel Yerevan
امکانات هتل بومونیری ایروان
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بومونیری ایروان ارمنستان

درباره هتل Bomo Nairi Hotel Yerevan


هتل بومونیری هتلی ۳ ستاره در شهر ایروان واقع شده است. ایروان پایتخت کشور ارمنستان است و با داشتن رودخانه هرازدان و کوه‌هایی که از سه طرف شهر را احاطه کرده‌اند زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده‌ای دارد. علاوه‌برآن شهر ایروان به دلیل نزدیکی به ایران و همچنین جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی که دارد هرساله مسافران زیادی را از کشور عزیزمان به خود جذب می‌کند. هتل بومونیری ایروان در منطقه نورک ماراش که یکی از دیدنی‌ترین نقاط شهر ایروان است، قرار گرفته و با فراهم‌آوردن ترکیبی ایده‌آل از امکانات، راحتی، هزینه مناسب با بودجه‌های محدود و نزدیکی به اماکن تاریخی و گردشگری شهر، بسیاری از مسافران را به سمت خود می‌کشاند.
نزدیکی هتل به مکان‌های تفریحی مانند ماتناداران و قلعه اربونی آن را به مکانی عالی برای اقامت در شهر تاریخی ایروان تبدیل کرده است. مسافران می‌توانند با خرید بلیط هواپیما ایروان ضمن اقامت در هتل Bomo Nairi Hotel Yerevan از زیبایی‌های اطراف آن لذت ببرند و بدون صرف هزینه یا وقت اضافی، در همان نزدیکی هتل از دیدن مجسمه‌های سنگی به‌ظاهر زنده شگفت‌زده شوند یا به تماشای منظره بی‌نظیر رقص فواره‌های اطراف آن بنشینند. با وجود چنین مزایایی بدون شک هیچکس از اقامت در هتل Bomo Nairi Hotel Yerevan پشیمان نخواهد شد.

امکانات هتل بومونیری ایروان


دسترسی آسان به فرودگاه و مرکز شهر از جمله امکاناتی است که یک هتل را از بقیه رقبا متمایز می‌کند. خوشبختانه هتل بومونیری ایروان به‌خوبی از پس این رقابت برآمده است و از مرکز شهر ۵ دقیقه و با فرودگاه تنها نیم ساعت فاصله دارد بنابراین مهمانان هتل هیچ مشکلی از لحاظ رفت‌وآمد نخواهند داشت. پارکینگ هتل به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد و اینترنت نیز در اتاق‌ها و لابی برای تمام مسافرانی که در هتل اقامت دارند رایگان است. علاوه بر این‌ها هتل Bomo Nairi Hotel Yerevan با دارابودن امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، سونا، آب گرم، رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان و بین‌المللی، محل مخصوص سیگارکشیدن، آسانسور، تلویزیون در مکان‌های عمومی، محل مخصوص نگهداری چمدان و... زمینه آسایش و راحتی کامل را برای مهمانان فراهم کرده است. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس نیز است که با داشتن تجهیزات به‌روز و با ظرفیت حداکثر ۷۰ نفر برای برگزاری سمینارها و جلسات کاری و تجاری در اختیار مسافران قرار دارد.

خدمات هتل


مردم ارمنستان از مهمان‌نوازترین مردم دنیا هستند و این مسئله در رفتار پرسنل هتل Bomo Nairi Hotel Yerevan نیز قابل‌مشاهده است. پرسنل هتل همگی مسلط به سه زبان انگلیسی، روسی و ارمنی هستند و با روی باز از مسافران استقبال می‌کنند. پذیرش هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مسافران است. همچنین امکان تبدیل ارز و برداشت وجه نقد نیز در تمام ساعات شبانه‌روز برای مهمانان وجود دارد. از دیگر خدمات هتل که آن را در ردیف انتخاب اول مسافران شهر ارمنستان قرار می‌دهد می‌توان به خدمات رخت‌شویی، امکانات خشک‌شویی، ترانسفر فرودگاه به‌صورت ۲۴ ساعته، سرویس اتاق از ۷ صبح تا ۱۱ شب، کمک به تهیه بلیط و تورهای گردشگری، خدمات وانت فرودگاه، فروشگاه، دکه روزنامه‌فروشی و.. اشاره کرد. لازم به ذکر است که اقامت در هتل بومونیری ارمنستان برای کودکان کاملاً رایگان است.

واحدهای اقامتی هتل


طراحی لوکس و مدرن واحدهای اقامتی هتل بومونیری ارمنستان بدون شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. هتل Bomo Nairi Hotel Yerevan دارای واحدهای اقامتی لوکس با طراحی مدرن است که قطعاً از اقامت در آنها پشیمان نخواهید شد. این واحدهای اقامتی کلیه امکانات موردنیاز یک سفر چندروزه را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. هتل بومونیری دارای ۱۱۶اتاق است که در انواع مختلف یک‌نفره، دونفره، دوقلو، لوکس و سوئیت جونیور در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مسافران می‌توانند با خرید بلیط هواپیما ارزان ضمن سفر به پایتخت زیبای ارمنستان در واحدهای لوکس هتل Bomo Nairi Hotel اقامت داشته باشند و به نحو احسن از سفر خود لذت ببرند.

امکانات واحدهای اقامتی


اتاق‌های هتل بومونیری ارمنستان تمام امکانات رفاهی لازم برای یک اقامت بی‌نظیر و به‌یادماندنی را دارا هستند. تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هستند که اقامت را برای مهمانان لذت‌بخش می‌کند. علاوه‌برآن تمام اتاق‌ها دارای امکاناتی مانند سالن ورودی، اتاق‌خواب، توالت، حمام، سشوار، سینک ظرف‌شویی، تلویزیون lcd با قابلیت اتصال به تمام کانال‌های محلی و ماهواره‌ای، آینه، میز قهوه، کمد لباس، تختخواب، صندلی راحتی، تلفن و ... نیز هستند که بدون شک اقامت شیرینی را برای مهمانان رقم خواهند زد.
اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به ارمنستان هستید، بهتر است پیش از سفر، راهنمای سفر ایروان را مطالعه کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بومونیری ایروان ارمنستان


موزه هنرهای عامیانه: ۶۶۷ متر
مجسمه هاکوب مگارت: ۱.۳کیلومتر
گالری هنری گالا: ۱.۴ کیلومتر
موزه هنرهای روسیه: ۱.۶ کیلومتر
باشگاه موسیقی کامی:. ۱.۶ کیلومتر
دریاچه قو: ۱.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است