search
menu

هتل Bien hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bien hotel Yerevan
امکانات و خدمات عمومی هتل بین ایروان
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بین ایروان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Bien hotel Yerevan


هتل بین ایروان، یک هتل ۳ ستاره زیبا در ایروان، پایتخت کشور ارمنستان است که امکانات رفاهی عالی و مطلوب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. امکانات این هتل خاطره بسیار خوبی از سفر ایروان برای مهمانان رقم می‌زنند. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند از جاهای دیدنی ایروان در کوتاه‌ترین زمان بازدید کنند. همچنین، برای جا به جایی در سطح شهر مهمانان می‌توانند از حمل و نقل عمومی در ایروان استفاده نمایند. پیشنهاد می‌شود مهمانان در سفر به ایروان از جاذبه‌های زیبایی چون سالن باله و اپرای ایروان، بازار و خیابان ورنیساژ ایروان، موزه ماتناداران ایروان و ... بازدید کنند. پس از گشت و گذارهای فراوان از استراحت در هتل بین ایروان و استفاده از امکانات گوناگون خستگی را از تن مهمانان رفع می‌کند. کارکنان هتل Bien hotel Yerevan مجرب، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و خشنودی مهمانان می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بین ایروان


در هتل بین ایروان امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ایروان سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات تور، اتو، خشکشویی، لباسشویی، دریافت سفارشات مارکت و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز و تراس وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل بین ایروان وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل دبل دلوکس، دبل استاندارد، توئین استاندارد و ... هستند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند که مهمانان می‌توانند به هنگام رزرواسیون انتخاب کنند. دکوراسیون اتاق‌ها زیبا و مدرن است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه شیک چیدمان یافته‌اند و از فضای دنج و دلنشین برخوردار هستند. از رنگ‌های جذاب و دلباز در طراحی و چیدمان اتاق‌ها استفاده شده و کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل بین ایروان امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل بین ایروان یک استخر روباز وجود دارد که مخصوص بزرگسالان بوده و به طور فصلی فعالیت می‌کند. استفاده از استخر برای مهمانان هتل رایگان است. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند تا مهمانان بتوانند استراحت کرده و از گرفتن حمام آفتاب در روزهای گرم آفتابی لذت ببرند.

رستوران هتل


در رستوران هتل بین ایروان همه روزه در وعده‌‌ صبحانه انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه آماده و سرو می‌شوند. مهمانان روز خود را با صرف صبحانه کامل و مقوی آغاز می‌کنند.

فاصله هتل بین ایروان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه قتل عام ارمنستان: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه سرگئی پاراجانف ایروان: ۱ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۲٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است