search
menu

هتل Aviatrans Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aviatrans Hotel Yerevan
خدمات و امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آویاترانس ایروان

درباره هتل Aviatrans Hotel Yerevan


هتل آویاترانس ایروان از هتل های ۴ ستاره ایروان است که با اقامت در آن می‌توانید نشاط و شادابی سفر به ایروان را تضمین کنید. هتل محبوب و خاطره‌انگیزی که به خاطر قرار گرفتن در یکی از بهترین نقاط پایتخت ارمنستان، تنها پس از ۳ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه متروی میدان جمهوری و گالری ملی ارمنستان در دسترس گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ایروان قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که هتل Aviatrans Hotel Yerevan با وزارت و بانک مرکزی کشور ارمنستان هم فاصله بسیار کمی دارد.

خدمات و امکانات رفاهی هتل


هتل آویاترانس ارائه‌دهنده سرویس‌ها و خدمات رایگانی به مهمانان خود است که از آن جمله می‌توان به پارکینگ، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، خدمات اتاق، تنظیم تور، نگهداری از چمدان‌ها، صندوق امانات و اینترنت بی‌سیم رایگان اشاره کرد.
امکانات مختلف دیگر مانند تلویزیون ماهواره‌ای، میز تحریر، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هم که در اتاق‌های هتل Aviatrans Hotel Yerevan فراهم شده‌اند، به خاطر داشتن کیفیتی مطلوب و عالی، همیشه توجه مهمانان را به خود جلب می‌کنند. کف اتاق های هتل به خوبی با کفپوش‌هایی پوشیده شده است تا تداعی کننده گرما و صمیمیت خانه باشد.
این هتل دارای ۳ رستوران و ۳ کافه بار است. خوردن صبحانه دلچسب و لذت‌بخش در هتل آویاترانس ایروان، اتفاقی است که سبب افزایش رضایت مهمانان از هتل Aviatrans Hotel Yerevan می‌شود. البته ناگفته نماند که طبقه اول این هتل به رستورانی فوق‌العاده شیک تبدیل شده است. رستورانی که در سرو غذاهای ارمنی و اروپایی، مهارت بسیار بالایی دارد. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل آویاترانس امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. بد نیست این را هم بدانید که کارکنان این هتل به سه زبان انگلیسی، اسپانیایی و روسی مسلط هستند.

موقعیت مکانی هتل


نزدیکی هتل به ایستگاه مترو میدان جمهوری، دسترسی راحت و سریع به تمام نقاط شهری و بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایروان را امکان‌پذیر می‌کند. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس، نزدیکترین فرودگاه به هتل yerevan Aviatrans Hotel است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آویاترانس ایروان


فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان جمهوری: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد کبود ایروان: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا کلیسای جامع سنت گرگوری روشنگر: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک عشاق: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است