search
menu

هتل Artsakh Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Artsakh Hotel Yerevan
موقعیت مکانی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرتساخ ایروان

درباره هتل Artsakh Hotel Yerevan


هتل آرتساخ ایروان از هتل‌های ۴ ستاره شهر ایروان پایتخت ارمنستان است. هتل آرتساخ با تراسی که منظره‌‌هایی باورنکردنی از شهر زیبای ایروان ارائه می‌دهد، به استقبال خریداران بلیط هواپیما ایروان آمده و لحظات ناب و فراموش‌نشدنی برای آنها به ارمغان می‌آورد.

موقعیت مکانی هتل


این هتل که در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده، فقط با ۵ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه مترو داویت در دسترس قرار می‌گیرد و با میدان جمهوری، گالری ملی و ایستگاه قطار ایروان فاصله چندانی ندارد.

امکانات رفاهی هتل


در اتاق‌های دنج و دوست‌داشتنی هتل آرتساخ ایروان، امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی‌سیم رایگان و حمام اختصاصی همراه با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را با بهترین سطح کیفی می‌توان مورد استفاده قرار داد. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل Artsakh Hotel Yerevan امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، پاسخگویی ۲۴ ساعته، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، اجاره دوچرخه، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
هتل yerevan Artsakh Hotel با دارا بودن امکاناتی چون زمین و محوطه بازی،تخت و منوی غذایی مخصوص کودکان انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است. با وجود اتاقی با امکانات vip و سوئیت مخصوص عروس، هتل آرتساخ را برای مراسم و جشن‌های شما مناسب می‌کند.
هتل آرتساخ مجهز به یک رستوران بسیار شیک هم هست. این رستوران با سرو غذاهای اروپایی و ارمنی می‌تواند نظر شما را به خوبی جلب کند. علاوه بر این هتل داری بار و منویی مخصوص افرادی بارژیم غذایی خاص است. همچنین بد نیست بدانید که موقعیت مکان بسیار خوبی هتل Artsakh Hotel Yerevan باعث شده که گزینه‌های دیگر برای خوردن غذا تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از این هتل در دسترس قرار بگیرند. اگر با خودروی شخصی به ارمنستان سفر کنید یا در سفر خود به آنجا خودرویی هم اجاره کنید، نیازی به نگرانی در مورد پارکینگ نخواهید داشت. چراکه هتل آرتساخ دارای یک پارکینگ اختصاصی نیز هست. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس نزدیکترین فرودگاه ایروان به هتل است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرتساخ ایروان


فاصله هتل تا کلیسای جامع سنت گرگوری روشنگر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد کبود: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان جمهوری: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه اربونی: ۳.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است