search
menu

هتل Ararat Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ararat Hotel Yerevan
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرارات ایروان

درباره هتل Ararat Hotel Yerevan


هتل آرارات ایروان از هتل‌های مشهور و ۴ستاره ایروان ارمنستان است. اغراق نیست اگر بگوییم رشد صنعت توریسم در شهر ایروان، با ساخته شدن هتل آرارات (Ararat) سرعت بسیار بیشتری به خود گرفته است. هتلی جذاب و خارق‌العاده که به خاطر داشتن اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم رایگان، کف گرمایشی، پنجره‌های بزرگ و حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی، مورد توجه اکثر گردشگران خوش‌سلیقه و خوش‌ذوق و خریداران بلیط هواپیما ایروان قرار می‌گیرد.

امکانات رفاهی هتل


رستوران زیبای هتل آرارات که فضای بسیار شیک و لوکسی هم دارد، با سرو غذاهای اروپایی و ارمنی، طعم بسیار لذیذی از اقامت در این هتل را برای شما به ارمغان می‌آورد. البته ناگفته نماند که در کافی شاپ و میز نوشیدنی هتل آرارات هم می‌توان نوشیدنی‌های دلچسبی میل کرد. همچنین اگر دارای رژیم خاصی هستید در صورت درخواست در اختیارتان قرار می‌دهند. برای رفاه بیشتر مسافران هتل Ararat Hotel Yerevan امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، آرایشگاه مردانه، مغازه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
هتل Ararat Hotel با دارا بودن امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، کالسکه و غذای مخصوص کودکان انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است. امکانات هتل برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. هتل Ararat Hotel Yerevan همچنین تجربه یک اسب‌سواری لذت بخش را برایتان فراهم می‌کند.

موقعیت مکانی هتل


هتل آرارات در نقطه‌ای از شهر دوست‌داشتنی ایروان واقع شده که دسترسی به ایستگاه قطار ایروان و ایستگاه مترو میدان جمهوری از آن بسیار ساده و سریع انجام می‌پذیرد. بنابراین با اقامت در این هتل، کار چندان سختی برای دیدن زیبایی‌های متنوع ایروان نخواهید داشت. لازم به ذکر است که بعد از گردش در شهر ایروان هم در بازگشت به این هتل می‌توانید به سونا و استخر سرپوشیده آن بروید تا با آب‌تنی و استراحت در آنجا تمام خستگی‌های ذهنی و جسمی از وجود شما پاک شوند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرارات ایروان


فاصله هتل تا مسجد کبود ایروان: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان جمهوری: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک عشاق: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه اربونی: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است