search
menu

هتل Aquatek Resort & Spa Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aquatek Resort & Spa Hotel Yerevan
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آکواتک ریزورت اند اسپا ایروان

درباره هتل Aquatek Resort & Spa Hotel Yerevan


هتل آکواتک ریزورت اند اسپا ایروان هتلی ۴ ستاره محل مناسبی برای اقامت شماست که بخشی جذاب از سفر شما به شهر ایروان و تماشای زیبایی‌های این شهر است.

امکانات رفاهی هتل


اقامتی که با استفاده از اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، بالکنی مشرف بر پارک آبی، مینی‌بار و حمام اختصاصی همراه با سشوار، به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل می‌شود.
جالب است بدانید که شیرینی اقامت در هتل Aquatek Resort & Spa Hotel Yerevan، صرفا به اتاق‌های آن محدود نمی‌شود. بلکه لذت اصلی آن در استخر روباز اختصاصی و پارک آبی آن نهفته است. جایی که انبوهی از شادی‌ها برای شما و دوستان و خانواده‌تان رقم می‌خورد. سرو صبحانه مفصل و پر انرژی به سبک‌ ارمنی را هم باید جزو بهترین خدمات هتل آکواتک ایروان بدانیم. جالب است بدانید که این هتل محبوب و پر طرفدار در میان تعداد فراوانی از رستوران‌ها و کافه‌ها واقع شده و به همین دلیل، اقامت در آن فرصت خوردن بهترین و لذیذترین غذاها را به شما می‌دهد.
برای رفاه بیشتر گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما ایروان در این مکان اقامت می کنند، هتل امکاناتی چون آسانسور، مغازه خرید لوازم بهداشتی و آرایشی، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. هتل دارای رستورانی به نام آنی است که انواعی از غذای محلی و اروپایی را با کیفیتی مناسب به مهمانانش ارائه می‌کند، علاه بر این بار و اسنک بار هم در دسترس است. اگر دارای رژیم غذایی خاصی هستید نگران نباشید زیرا هتل منوی مخصوصی به شما ارائه می‌کند. همچنین در قبال پرداخت هزینه، میز میوه، شیرینی و شکلات هم در دسترس است. امکانات هتل Aquatek Resort & Spa Hotel Yerevan برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.
هتل آکواتک دارای باشگاه ورزشی بسیار مجهزی هم هست. ضمنا، سرسره‌های آبی استخر این هتل در کنار بخش اسپا هم دیگر مزایای آن هستند که مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرند.

موقعیت مکانی هتل


لازم به ذکر است که هتل آکواتک از لحاظ موقعیت مکانی هم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. فرودگاه بین المللی Zvartnots نزدیکترین فرودگاه ایروان به هتل Aquatek Resort Spa & Aquapark است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آکواتک ریزورت اند اسپا ایروان


فاصله هتل تا موزه ماتناداران: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تومانیان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک عشاق: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان جمهوری: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد کبود ایروان: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است