search
menu

هتل Apartments Tigran Petrosyan yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Apartments Tigran Petrosyan Yerevan
امکانات و خدمات عمومی تیگران پتروسیان ایروان آپارتمنتس
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله تیگران پتروسیان ایروان آپارتمنتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Apartments Tigran Petrosyan Yerevan


تیگران پتروسیان ایروان آپارتمنتس در شهر زیبای ایروان قرار دارد. Apartments Tigran Petrosyan Yerevan از گزینه‌های محبوب برای اقامت گردشگران ارمنستان به شمار می‌رود. با انتخاب تیگران پتروسیان ایروان آپارتمنتس از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. آپارتمان تیگران پتروسیان ایروان گزینه مناسبی برای کسانی است که قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما ایروان دارند؛ ولی نگران هزینه‌های سنگین سفر هستند. با اقامت در این آپارتمان، سفر باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای خواهید داشت. حین اقامتتان در هتل تیگران پتروسیان آپارتمنتس بازدید از جاهای دیدنی ایروان را از یاد نبرید. میدان جمهوری ایروان و موزه تاریخ ارمنستان از مهم‌ترین جاذبه‌های ایروان به شمار می‌روند و سالانه توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند. در تیگران پتروسیان ایروان آپارتمنتس اوقات خوشی خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی تیگران پتروسیان ایروان آپارتمنتس


در Apartments Tigran Petrosyan Yerevan امکانات مناسبی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان از امکانات اساسی این آپارتمان به شمار می‌روند. پذیرش تیگران پتروسیان ایروان ۲۴ ساعته است و خدماتی نظیر چک‌این/اوت سریع ارائه می‌کند. در آپارتمان تیگران پتروسیان ایروان چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۱.۳۰ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی و لهستانی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هتل تیگران پتروسیان پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. چندین خدمات زیبایی از جمله پدیکور و مانیکور نیز به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند فرودگاه ایروان حدود ۲۰ دقیقه تا آپارتمان تیگران فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


Apartments Tigran Petrosyan دارای دوازده واحد اقامتی راحت است. تنوع واحدهای این مجموعه شامل آپارتمان خانواده و استودیوی استاندارد یک‌خوابه است. منظره زیبایی از شهر از آپارتمان‌ها دیده می‌شود. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل واحدها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در آپارتمان‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه‌تخت، میز، کمد لباس و صندلی اشاره کرد. آپارتمان‌های تیگران پتروسیان ایروان آپارتمنتس دارای آشپزخانه هستند و مهمانان عزیز می‌توانند در هر زمانی که تمایل داشتند، غذای مورد علاقه‌شان را تهیه کنند. یخچال، چای‌ساز، کتری برقی و اجاق گاز از جمله امکانات موجود به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند آپارتمان‌های این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


در تیگران پتروسیان ایروان آپارتمنس اوقات به‌یادماندنی خواهید داشت. در اوقات فراغتتان می‌توانید در باغ زیبای Apartments Tigran Petrosyan گردش کنید. این هتل فضای پیک‌نیک نیز دارد. برای جذاب‌تر کردن هرچه بیشتر سفر برای مهمانان عزیز، فعالیت‌های نظیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


با وجود آشپزخانه مجهز در هریک از آپارتمان‌های تیگران پتروسیان ایروان، مهمانان عزیز می‌توانند غذای مورد نظرشان را تهیه و نوش جان کنند. با این وجود، سفر به ایروان بدون چشیدن طعم لذیذ غذاهای ارمنی امکان ندارد. خوشبختانه رستوران‌‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید برای صرف غذا به آنها مراجعه کنید. Tasic Tas Restaurant Complex و InFusion Bar & Restaurant از گزینه‌های محبوب به شمار می‌روند.

فاصله تیگران پتروسیان ایروان آپارتمنتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک عشاق: ۶ کیلومتر
فاصله تا مجسمه مادر ارمنستان: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه یرواند کوچار: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه‌ی اپرای ایروان: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مانتاداران: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه مارتیروس ساریان: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا مجموعه کارن دمیرچیان: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است