search
menu

هتل Alba Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alba Hotel Yerevan
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آلبا ایروان

درباره هتل Alba Hotel Yerevan


هتل آلبا ایروان هتلی ۳ ستاره در شهر ایروان پایتخت جمهوری ارمنستان است. سفر به ایروان به خودی خود می‌تواند پر از جذابیت و خاطرات خوب باشد. اما شکی نیست که اقامت در هتل آلبا، لذت و جذابیت چنین سفری را صدچندان خواهد کرد.

واحدهای اقامتی هتل


هتل آلبا که در یکی از نقاط بسیار خوب در ایروان پایتخت ارمنستان واقع شده، امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، بخش نشیمن، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، کتری، کمد و حمام اختصاصی همراه با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را با کیفیتی مطلوب در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ایروان قرار می‌گذارد تا رضایت خاطر آنها را به خوبی جلب کند.
اتاق‌های بدون سیگار هتل آلبا سبب شده تا سلامتی محیط آنها کاملا تضمین شود. همچنین وجود آشپزخانه‌ای بسیار خوب و مجهز در هر یک از این اتاق‌ها، فرصت لذت بردن از دست پخت خودتان را حتی در طول سفر به شما ارائه می‌کند. هتل Alba Hotel Yerevan دارای تراسی زیبا و مبله است که در آن محلی برای برپایی آتش تعبیه شده است.

امکانات رفاهی هتل


ناگفته نماند که صبحانه خوشمزه‌ای هم به صورت روزانه در هتل آلبا ایروان برای مهمانان سرو می‌شود. جالب است بدانید که با فراهم آمدن امکانات جانبی متنوع، شادی و نشاط حرف اول را در هتل آلبا می‌زند. برای مثال، استخر روباز هتل که به صورت فصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ایام گرم تابستان، حال و هوای تازه‌ای به جسم روح شما خواهد بخشید. البته از مزایای بخش اسپا هم به هیچ وجه نمی‌توان غافل شد. ضمنا، بعد از آبتنی در استخر، میل کردن یک نوشیدنی دلچسب در کافی شاپ هتل، لذت خاصی با خود به همراه خواهد داشت. هتل Alba Hotel Yerevan با داشتن سالن عروسی زیبا مناسب جشن ها و مهمانی های شماست.
با سفرمارکت دیگه لازم نیست برای خرید بلیط هواپیما ایروان و یا رزرو هتل ایروان در گوگل ساعت ها جستجو کنی زیرا در سفرمارکت تمامی آژانس های مسافرتی معتبر در یکجا نمایش داده می شود و شما به راحتی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما ایروان را خریداری و یا هتل آلبا ایروان را رزرو نمایید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آلبا ایروان


فاصله هتل تا خانه اپرای ارمنستان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید ریو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا گالری ملی ارمنستان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان جمهوری: ۲.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است