search
menu

هتل 14 Floor Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل 14 Floor Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل طبقه ۱۴ ایروان

درباره هتل 14 Floor Hotel Yerevan


هتل طبقه ۱۴ یکی از هتل های ۳ ستاره دقیقا در قلب شهر ایروان واقع شده است به طوری که تنها ۱۰۰ متر تا میدان آزادی شهر فاصله دارد. همانطور که از اسم این هتل پیدا است در طبقه ۱۴ ساختمانی قرار دارد با نمای بی‌نظیری از کوهای آرارات. اتاق‌های هتل طبقه ۱۴ ایروان مجهز به امکاناتی چون تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، کمد لباس حمام به همراه لوازم بهداشتی و سشوار می‌باشد. همچنین اتاق‌ها دارای مکانی برای نشستن و تماشای تلویزون دارد علاو براین چای‌ وقهوه سا نیز برای دسترسی همیشگی مهمانان به نوشیدن چای فراهم شده است.
برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، مغازه خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. از جمله مزیت‌های برتر هتل 14 Floor Hotel Yerevan سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها است تا اقامت خاطره انگیزتری رابرایشان رقم بزند.
بوفه صبحانه و کافه در طبقه ۱۴ در دسترس است با نمای خیره‌کننده از شهر. در قسمت پذیرش کارکنان 14 Floor Hotel Yerevan به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران هستند تا درخواست آنان برای اجاره خودور و سرویس شاتلی زا مرتفع کنند.
تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل طبقه ۱۴ ایروان می‌توانید از جاذبه‌های زیبای شهر ایروان مانند خانه اپرا و مسجد کبود دیدن کنید.
از آنجایی که موقعیت مکانی هتل طبقه ۱۴ ایروان مناسب است دسترسی به وسایل حمل و نقل بسیار راحت است به گونه‌ای که تنها با ۳ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو می‌رسید. از طریق مترو نیز می‌توانید به ایستگاه قطار دسترسی داشته باشید.

اماکن نزدیک به هتل طبقه ۱۴ ایروان


فاصله تا میدان آزادی:۳۰۰ متر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان:۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد کبود:۵۰۰ متر
فاصله تا باغ وحش ایروان:۳.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است