search
menu

هتل Moscow Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Moscow Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل مسکو دبی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل مسکو دبی
امکانات رستوران هتل مسکو دبی
امکانات رفاهی هتل مسکو دبی
خدمات و امکانات مشهور هتل مسکو دبی
دلایل انتخاب هتل مسکو دبی
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل مسکو دبی

درباره هتل Moscow Hotel Dubai


هتل مسکو دبی، هتلی ۴ ستاره در خیابان شلوغ و پر رفت و آمد المکتوم که در منطقه دیره دبی واقع شده است. هتل مسکو دبی به دلیل موقعیت مکانی خوب گزینه مناسبی برای افراد علاقمند به تجارت، بازدید از اماکن و خرید لباس است. همان طور که از نام این هتل پیداست هتل با سبک روسی ساخته شده است و معماری آن کاخ های دوره تزار های روسیه را به یاد می آورد. این هتل زیبا به دلیل امکانات مدرن و دسترسی راحتی که به جاهای دیدنی دبی دارد، گزینه مناسبی برای کسانی که قصد خرید بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر زیبا و دیدنی را دارند، به شمار می رود.

امکانات و خدمات عمومی هتل مسکو دبی


هتل مسکو دبی( Moscow Hotel) امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و بار دارد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، انبار چمدان، صرافی برای تبدیل واحد های پولی و ترانسفر فرودگاهی نیز از امکانات هتل مسکو دبی محسوب می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل مسکو دبی


Moscow Hotel دبی ۱۳۸ اتاق مدرن دارد که اتاق های این هتل مبله بوده و دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون ال سی دی با کانال های متنوع ماهواره ای، مینی ‌بار و امکاناتی از جمله قهوه ساز یا چای ساز برای تهیه نوشیدنی گرم هستند. حمام اختصاصی دارای وان یا دوش به همراه سشوار، میز آرایش و ملزومات بهداشتی و صندوق امانات اختصاصی از دیگر تسهیلات اتاق های هتل مسکو دبی به شمار می رود.

امکانات رستوران هتل مسکو دبی


هتل مسکو دبی دارای سه رستوران و بار است و با سرو انواع غذاهای بین‌المللی و دریایی و نوشیدنی ‌ها آماده پذیرایی از مسافران عزیز است. اسپرت بار هیرو از جمله مکان های مناسب برای صرف نوشیدنی و دوست داران ورزش است. همچنین لانژ بار تولستوی و کلوب شبانه رد اسکوئر دیسکوتک از دیگر بار های این هتل به شمار می آیند. منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست نیز در دسترس هستند.

امکانات رفاهی هتل مسکو دبی


مرکز تناسب اندام هتل مسکو دبی اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند وهمچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. دو استخر روباز، سونا و اتاق بخار نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آنها استفاده نموده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل مسکو دبی اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل مسکو دبی


هتل Moscow Hotel Dubai شامل خدماتی مانند: اتاق های خانوادگی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، شاتل فرودگاهی و مرکز اسپا است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند آرایشگاه، سالن ماساژ، خدمات ویژه معلولان، کلاب شبانه، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های عربی، انگلیسی، روسی، فیلیپینی و اوکراینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

دلایل انتخاب هتل مسکو دبی


قیمت مناسب
تمیزی هتل
به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل مسکو دبی


فاصله هتل مسکو دبی تا برج ساعت دیره: ۷۰۰ متر
فاصله هتل مسکو دبی تا مرکز الغریر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل مسکو دبی تا فرودگاه بین المللی دبی: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل مسکو دبی تا مسجد جامع دبی: ۶ کیلومتر
فاصله هتل مسکو دبی تا برج خلیفه: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل مسکو دبی تا مرکز صحرا: ۱۱.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است