search
menu

هتل Nur Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nur Hotel Yerevan
امکانات عمومی هتل نور ایروان
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نور ایروان تا اماکن دیدنی

درباره هتل Nur Hotel Yerevan


هتل نور ایروان به عنوان هتلی سه ستاره در شهر ایروان واقع شده است. این هتل زیبا در منطقه غربی شهر ایروان در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است که از مرکز شهر ۶ کیلومتر و از میدان جمهوریت ایروان ۴ کیلومتر فاصله دارد. نور در زبان ارمنی به معنی انار است و انار یکی از سمبل های کشور ارمنستان به شمار می رود،بدین جهت بر روی این هتل نام گذاری شده است. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در ۱۲ کیلومتری Nur Hotel Yerevan قرار دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است، همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس دسترسی آسانی به نقاط مختلفی از شهر خواهید داشت، برخی از جاهای دیدنی ایروان عبارتند از کارخانه آرارات برندی و مجموعه ورزشی و موسیقی که می توانید بازدید داشته باشید. هتل نور برای کسانی که به دنبال هتل ارزان هستند به جرات می توان گفت Nur Hotel Yerevan گزینه بسیار خوبی برای اقامت چند روزه تان است.

امکانات عمومی هتل نور ایروان


امکانات عمومی هتل نور عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، خشکشویی و لباسشویی، پذیرش ۲۴ ساعته. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل نور ایروان آماده استقبال از میهمانان و گردشگران هستند و به زبان های انگلیسی، روسی، آمریکایی و فرانسوی تسلط دارند. حال اگر به قصد سفرکاری عازم ایروان می شوید، به راحتی با رزرو این هتل می توانید از اتاق جلسه مجهز بهره مند شوید. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در Nur Hotel Yerevan اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.
خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. همچنین امکان برگزاری سمینار، جلسات، قرار ملاقات و کنفرانس در سالن Nur Hotel Yerevan مهیا گردیده است، بنابراین با خرید بلیط هواپیما به قصد سفر کاری انتخاب این هتل پیشنهاد می شود. همان طور که اشاره شد برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی به عنوان پارکینگ رایگان در Nur Hotel Yerevan در اختیارشان قرار داده می شود. لازم به ذکر است در لابی هتل نیز چندین مغازه برای فروش سوغاتی دایر هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی هتل می توان به فضای بازی کودکان اشاره کرد. هتل نور ایروان جزو هتل هایی است که برای افراد مجرد، خانواده ها و گروه های گردشگری مناسب است و برای هر گروه خدمات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است تا اقامتی به یاد ماندنی داشته باشند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۲۷ اتاق است که در دو طبقه از هتل قرار دارند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق سینگل، اتاق توئين، اتاق تریپل، اتاق دوبل و اتاق خانواده. اتاق های هتل بزرگ و روشن هستند و با طراحی خاص و رنگ های گرم و دکوراسیونی به سبک کلاسیک برایتان اقامتی خوش رقم می زنند. همچنین اتاق ها پرنور بوده و دارای امکاناتی نظیر یخچال، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمدلباس هستند. حمام اختصاصی با امکاناتی مجهز به دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و سشوار است. اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند و همگی عایق صدا هستند. توجه داشته باشید به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق ها برای افراد سیگاری محلی دورتر از اتاق ها معین گردیده است. در داخل اتاق ها می توانید به سیستم گرمایشی و سرمایشی دسترسی داشته باشید. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


رستوران این هتل برای وعده های غذایی ناهار و شام با پرداخت هزینه همراه است. با اقامت در این هتل صبحانه همه روزه در رستوران هتل سرو می شود.

فاصله هتل نور ایروان تا اماکن دیدنی


فاصله تا موزه نسل کشی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کارخانه آرارات برندی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ایروان: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد (هزارپله): ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی ارمنستان: ۵.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است