search
menu

برج کویت سانفرانسیسکو

[ پنهان کردن ]
چرا بازدید از برج کویت سانفرانسیسکو پیشنهاد می شود؟
تاریخچه برج کویت
معماری برج کویت
هزینه و زمان پیشنهادی بازدید
نحوه دسترسی به برج کویت سانفرانسیسکو
بهترین زمان سفر به سانفرانسیسکو
مکان ها و جاذبه های دیدنی نزدیک برج کویت
هتل های نزدیک برج کویت
برج کویت در بالای تپه تلگراف و در شرق سانفرانسیسکو قرار دارد. تلگراف هیل با ارتفاع ۲۹۵ فوت بلندترین نیست، اما مطمئنا یکی از متمایزترین تپه های سان فرانسیسکو است. این برج به عنوان یک نشانگر برای افرادی که در پیچ و خم خیابان های شهر گم شده اند عمل می کند، اما با تاریخ غنی خود، چیزی فراتر از این است. به دلیل ترافیک زیاد در این منطقه، بهترین راه برای صعود به برج کویت، پیاده روی در خیابان های پرانرژی ساحل شمالی تا خیابان فیلبرت است. این تپه یکی از شیب دارترین مسیرهای کوتاه در سانفرانسیسکو است اما خیابان دارای پله هایی است که تا حدودی پیاده روی را آسان کند. هنگامی که به پایه برج کویت رسیدید، خواهید دید که این سازه دارای نمای ۳۶۰ درجه از شهر است. همچنین با قدم زدن در طرف دیگر Coit Tower، می توانید زیبایی منظره شهر و منحنی های خیابان لامبارد را مشاهده کنید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سانفرانسیسکو آمریکا پیشنهاد می شود که در کنار سایر جاذبه های گردشگری این شهر از برج زیبای کویت نیز دیدن کنید.
برج کویت سانفرانسیسکو

چرا بازدید از برج کویت سانفرانسیسکو پیشنهاد می شود؟


• این برج یکی از نقاط برجسته گردشگری در سانفرانسیسکو است.
• آثار هنری موجود در این برج توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

تاریخچه برج کویت


برج کویت، پس از پنج سال ساخت، در ۸ اکتبر ۱۹۳۳ با استفاده از وصیت لیلی هیچکاک کویت برای زیباسازی شهر سان فرانسیسکو ساخته شد. او رابطه ویژه ای با آتش نشانان شهر داشت. وی در وصیت نامه خود تصریح کرد که یک سوم ثروت او به نحوی مناسب برای افزودن به زیبایی شهر هزینه شود. دو یادبود به نام او ساخته شده است یکی برج کویت و دیگری مجسمه ای بود که سه آتش نشان را نشان می داد. این برج یک ستون بتنی باریک و سفید رنگ است که از تپه تلگراف ۶۴ متر ارتفاع دارد. بازدیدکنندگان می توانند برای رفتن به بالای برج، از مغازه هدایا، بلیط تهیه کنند. برج کویت، که در سال ۱۹۸۴ به عنوان نقطه عطفی در سانفرانسیسکو شناخته شد، یکی از جالب ترین مقاصد شهر است. در ۲۹ ژانویه ۲۰۰۸، برج کویت به عنوان یک مکان تاریخی ملی تعیین شد.

معماری برج کویت


شرکت معماری متعلق به آرتور جی براون، برج کویت را طراحی کرد. معماری Coit Tower نسبتاً ساده به نظر می رسد. وقتی وارد ساختمان می شوید، مجموعه زیبایی از نقاشی های دیواری را مشاهده می کنید که تاریخ منطقه را کاوش و توضیح می دهد. این نقاشی های دیواری بخشی از پروژه آثار عمومی هنر بود که پس از رکود بزرگ برای هنرمندان شغل ایجاد کرد. نمونه های زیادی از آثار هنری عمومی از این دوران را می توان در سراسر سانفرانسیسکو مشاهده کرد، اما مجموعه ای از نقاشی های دیواری در برج کویت فقط بهترین نمونه از آن هاست. می توانید در سطح پایین تر برج قدم بزنید و اکثر این نقاشی های دیواری را بدون هیچ هزینه ای مشاهده کنید. با نگاهی به آن ها، تکه های کوچک زیادی از تاریخ را خواهید دید. بسیاری از صحنه های موجود در ساختمان، زندگی مردم عادی منطقه خلیج سانفرانسیسکو را در آن زمان به تصویر می کشد. علاوه بر نقاشی های دیواری که می توانید به عنوان بازدید کننده روزانه مشاهده کنید، مجموعه ای از نقاشی های دیواری در راه پله های برج وجود دارد که عموماً برای مشاهده عموم در دسترس نیست. با این حال، تورهایی وجود دارد که نقاشی های دیواری برج کویت را عمیق تر توصیف می کند و برخی از این تورها اجازه دسترسی به نقاشی های دیواری راه پله را دارند. با خروج از برج کویت، می توانید از پله های شرقی که پوشیده از پوشش گیاهی سرسبز است، پایین بروید. همسایه هایی که در اینجا زندگی می کنند ترجیح داده اند باغ های زیبایی را در حیاط خلوت خود ایجاد کنند تا بازدیدکنندگان از آن ها لذت ببرند.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید


برای بازدید از برج باید بلیط ورودی تهیه کنید. به سالمندان و کودکان تخفیف داده می شود. همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ عصر می توانید از این برج بازدید کنید. مدت زمان بازدید از این جاذبه حدود ۱ الی ۲ ساعت است.
برج کویت سانفرانسیسکو

نحوه دسترسی به برج کویت سانفرانسیسکو


اگر می خواهید به راحتی به برج کویت بروید و از دردسرهای زیاد پارکینگ در منطقه جلوگیری کنید، می توانید از یک سرویس لیموزین استفاده کنید. این برج در محاصره پارک پایونیر، تنها با یک جاده پیچ در پیچ و خط اتوبوس ۳۹ مونی قابل دسترسی است.

بهترین زمان سفر به سانفرانسیسکو


ماه های اوت و اکتبر بهترین زمان سفر به سانفرانسیسکو است.

مکان ها و جاذبه های دیدنی نزدیک برج کویت


زندان آلکاتراز: ۱.۴ کیلومتر
محله چینی ها: ۱.۹ کیلومتر
پل گلدن گیت: ۱۰.۲ کیلومتر
موزه دیانگ: ۱۲.۳ کیلومتر

هتل های نزدیک برج کویت


هتل واشنگتن اسکور این: ۹۰۰ متر
هتل بوهم: ۱.۲ کیلومتر
هتل یوروپ: ۱.۴ کیلومتر
هتل اس دبلیو: ۱.۶ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است