search
menu

جاهای دیدنی شیکاگو

[ پنهان کردن ]
موسسه هنر شیکاگو (Art Institute of Chicago)
موزه تاریخ شیکاگو (Chicago History Museum)
سکوی بازدید ۳۶۰ ( 360 Chicago)
پارک میلنیوم (Millennium Park)
دریاچه میشیگان (Lake Michigan)
برج ویلیس (Willis Tower)
موزه علم و صنعت (Museum of Science and Industry)
باغ وحش پارک لینکلن (Lincoln Park Zoo)
شیکاگو در امتداد ساحل دریاچه میشیگان قرار دارد و بزرگ ترین شهر ایلینوی و سومین شهر بزرگ ایالات متحده است. این شهر یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در ایالات متحده است و به دلیل هنرهای زیبا، جاذبه های فرهنگی متعدد، خریدهای عالی و معماری جالب شهرت دارد، به همین دلیل بازدیدکنندگان از ایالات متحده و سراسر جهان را به خود جذب می کند. شیکاگو از شهرت جهانی به عنوان نقطه کانونی معماری و هنر قرن بیستم برخوردار است و معمارانی مانند لوئیس سالیوان و فرانک لوید رایت و هنرمندانی مانند پیکاسو، میرو، دوبوفت و شاگال آثار خود را در آن به جا گذاشته اند. شهر شیکاگو شامل ۷۷ محله متنوع در شمال و جنوب است که هر کدام دارای سبک هنری خاص خود، مجموعه های فروشگاه، غذاهای متنوع و فرهنگ و تاریخ غنی هستند. از دیگر زیبایی های این شهر، سواحل زیبایی است که در فصل تابستان انبوهی از آفتاب جویان را به خود جذب می کند. تصمیم گیری در مورد زمان بازدید از شیکاگو ممکن است بستگی به علایق شما داشته باشد، اما بهار تا پاییز بهترین زمان از نظر آب و هوا است. با خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شیکاگو می توانید از جاذبه ها و مکان های دیدنی این شهر دیدن کرده و سفر بی نظیری را تجربه کنید. در ادامه این مقاله به معرفی چند مورد از برترین جاذبه های گردشگری شیکاگو خواهیم پرداخت.

موسسه هنر شیکاگو (Art Institute of Chicago)


موسسه هنر شیکاگو یک موزه در سطح جهانی با صدها هزار اثر هنری است. این موسسه در سال ۱۸۶۶ با عنوان آکادمی طراحی شیکاگو تأسیس شد. در سال ۱۸۷۹ عنوان آکادمی هنرهای زیبا شیکاگو را به خود گرفت و نام فعلی خود را در سال ۱۸۸۲ گرفت و در سال ۱۸۹۳ به ساختمان فعلی خود منتقل شد. این مجموعه متنوع شامل قطعاتی از رسانه های مختلف از جمله نقاشی، چاپ، عکاسی، مجسمه سازی، هنرهای تزئینی، منسوجات، معماری و موارد دیگر است. این مجموعه به ویژه برای مجموعه های گسترده نقاشی قرن نوزدهم فرانسه (به ویژه آثار امپرسیونیسم) و نقاشی و مجسمه سازی قرن ۲۰ مورد توجه قرار گرفته است. موسسه هنر با دانشکده هنر شیکاگودر ارتباط است و این مورد آن را به یکی از معدود موسسات هنری متحد باقی مانده در ایالات متحده تبدیل می کند. در سال ۲۰۱۷ این موسسه سی و پنجمین موزه پربازدید هنر جهان بود. این ساختمان توسط شرکت معماری Shepley ، Rutan و Coolidge برای نمایشگاه کلمبیای جهان طراحی شده است. دو شیر برنزی که توسط مجسمه ساز ادوارد کمیس طراحی شده اند، از بازدیدکنندگان موزه استقبال می کنند. این موزه همچنین دارای باغ های مجسمه سازی و یک رستوران در حیاط داخلی است. فضاهای آموزشی، از جمله سالن مورتون، امکانات را برای گسترش دانش عمومی در مورد هنرها فراهم می کند.
آدرس: No 11 S Michigan Ave, Chicago, IL 60603, United States
زمان بازدید: همه روزه به جز روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح الی ۶ عصر می توانید از موسسه هنر شیکاگو دیدن کنید. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از این مجموعه حدود ۲-۳ ساعت است.
جاهای دیدنی شیکاگو

موزه تاریخ شیکاگو (Chicago History Museum)


موزه تاریخ شیکاگو در سال ۱۸۵۶ تأسیس شد. قسمت وسیعی از اولین مجموعه انجمن تاریخی شیکاگو در آتش سوزی بزرگ شیکاگو در سال ۱۸۷۱ نابود شد، اما موزه مانند شهر از خاکستر برخاست. قدیمی ترین قسمت موزه، طراحی شده توسط گراهام، اندرسون، پروبست و وایت، در سال ۱۹۳۲ با هدف ایجاد فضای نمایشگاهی گسترده ساخته شد. این موزه، تاریخ شیکاگو و تاریخ آمریکا را بررسی می کند. نمایشگاه های دائمی شامل: چهارراه آمریکا، مواجهه با آزادی، حس شیکاگو و شیکاگو غیر منتظره است. نمایشگاه Sensing Chicago از کودکان دعوت می کند تا از حواس خود برای کشف گذشته استفاده کنند. لابی گنجینه های مختلف موزه را به نمایش می گذارد. اتاق شیکاگو، که مشرف به میدان در پارک لینکلن در پشت ساختمان موزه است، مجموعه ای از شیشه های رنگی را به نمایش می گذارد. در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۳، موزه تاریخ شیکاگو طرحی را اعلام کرد که از مردم می خواهد ایده هایی را برای نمایشگاه آینده ارائه دهند. به گفته اتحادیه موزه های آمریکا، این اولین پروژه جمع آوری اطلاعات است که به عموم مردم اجازه می دهد تا به موزه آمریکایی یک نمایشگاه اختصاص دهند. کتابخانه تحقیقاتی گسترده شامل کتاب ها و سایر مطالب منتشر شده، نسخه های خطی، نقاشی ها، مجسمه ها و عکس ها است که برای عموم آزاد است. اگر در شیکاگو زندگی می کنید یا از اینجا دیدن می کنید و درباره گذشته، حال و آینده شهر کنجکاو هستید، این موزه باید اولین ایستگاه شما باشد.
آدرس: No 601 N Clark St, Chicago, IL 60614, United States
زمان بازدید: علاقمندان می توانند همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۴:۳۰ بعد از ظهر از این موزه دیدن کنند. ساعت بازدید روزهای یکشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعد از ظهر است. مدن زمان پیشنهادی برای بازدید از این جاذبه ۲ الی ۳ ساعت است.

سکوی بازدید ۳۶۰ ( 360 Chicago)


سکوی بازدید ۳۶۰ در ساختمان اداری مرکز تاریخی جان هنکاک واقع شده است. این سکو با ارتفاع ۱۰۰۰ فوتی از خیابان افسانه ای میشیگان شیکاگو، یکی از جذاب ترین جاذبه های شهر است. یک طبقه مشاهده در طبقه ۹۴ ساختمان جان هنکاک است، که به دلیل نمای بیرونی فلزی تیره و طراحی فولادی به راحتی قابل تشخیص است. عرشه دید بزرگ با دیوارهای شیشه ای دارای چشم اندازهایی است که از افق شیکاگو و فراتر از آن به چشم می خورد. ممکن است شما این ساختمان را بیشتر با عنوان رصدخانه جان هنکاک بشناسید، اما صرف نظر از نام این مکان، مطمئنا تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. در یک روز روشن می توانید حداکثر چهار حالت مختلف از رصدخانه آن را مشاهده کنید. همچنین سکوی بازدید ۳۶۰ رستوران های متعددی دارد. بقیه ساختمان شامل انواع مغازه ها، ادارات، آپارتمان ها و همچنین نمایشگاه چند رسانه ای واقع در طبقه اول است که شامل اطلاعاتی در مورد شهر شیکاگو و ساخت ساختمان جان هنکاک است.
آدرس: No 875 N Michigan Ave 94th floor, Chicago, IL 60611, United States
زمان بازدید: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب و روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب می توانید از سکوی بازدید ۳۶۰ دیدن کنید. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از آن تقریبا ۱ الی ۲ ساعت است.
جاهای دیدنی شیکاگو

پارک میلنیوم (Millennium Park)


پارک میلنیوم یا پارک هزاره بخشی از پارک بزرگ گرانت است که در مرکز شهر شیکاگو واقع شده است و از غرب با خیابان میشیگان، از شرق با کلمبوس درایو، از شمال با خیابان راندولف و از جنوب با خیابان مونرو در ارتباط است. مساحت این پارک ۹۹ کیلومتر مربع بوده و در نزدیکی ساحل دریاچه میشیگان قرار دارد. در مرکز آن مجسمه ای ۱۱۰ تنی با نام Cloud Gate وجود دارد که دارای سطح فولادی ضد زنگ صیقلی و آینه ای است. یکی دیگر از جاذبه های برتر در پارک هزاره، فواره تاج است. از دیگر کارهای رایج در این جا می توان به تماشای اجرا در غرفه Jay Pritzker Pavilion، محل برگزاری کنسرت در فضای باز و بازدید از باغ Lurie اشاره کرد که در تمام طول سال برای عموم آزاد است. این پارک همچنین میزبان جشنواره های سالانه از جمله جشنواره موسیقی گرنت پارک، جشنواره بلوز شیکاگو، جشنواره جاز شیکاگو و جشنواره موسیقی جهانی است. در تابستان، این پارک میزبان تمرینات در فضای باز از جمله کلاس های رایگان یوگا، پیلاتس و زومبا است. در زمستان، این پارک محل درخت رسمی کریسمس شهر شیکاگو است. این منطقه از شهر که در نزدیکی بسیاری از جاذبه های اصلی و همچنین مرکز خریدهای عالی واقع شده، مکان مناسبی برای استقرار است.
آدرس: No 201 E Randolph St, Chicago, IL 60602, United States
زمان بازدید: این پارک همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۹ شب به روی علاقمندان باز است. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از این مجموعه زیبا ۱-۲ ساعت است.

دریاچه میشیگان (Lake Michigan)


دریاچه میشیگان، سومین دریاچه از پنج دریاچه بزرگ آمریکای شمالی و تنها دریاچه ای است که به طور کامل در ایالات متحده واقع شده است و با ایالت های میشیگان، ویسکانسین، ایلینوی و ایندیانا هم مرز است. پس از دریاچه ایری، دریاچه میشیگان دارای دومین جمعیت بزرگ است. مراکز شهری اصلی شامل شیکاگو، ایلند، میلواکی و Green Bay ، هر کدام برای حمل و نقل، استفاده شهری و صنعتی از دریاچه استفاده می کنند. شیکاگو همچنین از کانال ها و ساختارهای کنترل آب برای تخلیه حداکثر ۲.۱ میلیارد گالن آب دریاچه میشیگان در رودخانه می سی سی پی استفاده می کند. زمین مجاور دریاچه میشیگان کم ارتفاع و به آرامی در حال چرخش است. این دریاچه به ندرت یخ می زند و سرویس کشتی های راه آهن با وسایل نقلیه در طول دریا بین برخی از بنادر در طول سال برقرار است. حوضه اصلی دریاچه میشیگان حاوی آب سرد، شفاف و فاقد مواد مغذی است. این محل زندگی خوبی برای ماهی قزل آلا، ماهی سفید و سایر گونه های آب سرد است. بسیاری از مقاصد محبوب گردشگران در تعطیلات را دریاچه میشیگان جذب می کند.
جاهای دیدنی شیکاگو

برج ویلیس (Willis Tower)


برج ویلیس در قلب شهر شیکاگو قرار گرفته است. این ساختمان ۱۱۰ طبقه یکی از بلندترین ساختمان های جهان و دومین ساختمان بلند در آمریکای شمالی است. برج ویلیس، نزدیک به ۲۵ سال پس از اتمام، که قبلاً به عنوان برج سیرز شناخته می شد، عنوان بلندترین ساختمان جهان را در اختیار داشت. ساخت برج ویلیس سه سال به طول انجامید و در سال ۱۹۷۴ به روی عموم باز شد. این ساختمان۱۴۵۳ فوت ارتفاع دارد و دارای منطقه ای برای مشاهده، به نام SkyDeck، در طبقه ۱۰۳، در ارتفاع ۱۳۵۳ فوت از سطح زمین است. یک جعبه شیشه ای با کف شیشه ای، معروف به Ledge، از SkyDeck بیرون آمده است، جایی که بازدیدکنندگان می توانند بایستند و مستقیماً به پایین شهر نگاه کنند. در ۱۶ ژوئیه ۲۰۰۹، نام ساختمان به طور رسمی به برج ویلیس تغییر یافت. نمای بیرونی آلومینیوم مشکی و رنگ برنز آن نماد شیکاگو شده است، شهری که دیوانه معماری آن است. این برج میزبان بیش از ۱۰۰ شغل از جمله حقوق، بیمه، حمل و نقل، شرکت های مالی و غیره است. ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی از پشت بام برج ویلیس پخش می شوند. این ساختمان در حال حاضر بیست و سومین ساختمان بلند در جهان است. سالانه بیش از یک میلیون نفر از عرشه دیدنی آن دیدن می کنند و به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری شیکاگو تبدیل شده است.
آدرس: No 233 S Wacker Dr, Chicago, IL 60606, United States
زمان بازدید: علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب از این برج جذاب دیدن کنند. مدت زمان بازدید از این جاذبه بین ۱ الی ۲ ساعت است.

موزه علم و صنعت (Museum of Science and Industry)


در انتهای شمالی پارک جکسون موزه علم و صنعت قرار دارد که در سال ۱۹۳۳ تأسیس شد و مسلما چشمگیرترین موزه در شیکاگو است. این موزه به کاربرد قوانین طبیعی در توسعه فناوری و صنعت اختصاص داده شده است. تصور می شود این موزه اولین موزه ای در ایالات متحده است که ایده نمایشگاه های دستی را در خود جای داده است. موزه علم و صنعت شیکاگو با ادای احترام به ریشه های نوآورانه این شهر، بیش از ۳۵۰۰۰ مصنوعات و انواع نمایشگاه های کاربردی را به منظور الهام بخشیدن به خلاقیت به نمایش می گذارد. این موزه در کاخ ۱۴ هکتاری سابق هنرهای زیبا قرار دارد که درسال ۱۸۹۳ میزبان نمایشگاه معروف کلمبیای جهان بود.
آدرس: No 5700 S Lake Shore Dr, Chicago, IL 60637, United States
زمان بازدید: این موزه روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر باز است.
جاهای دیدنی شیکاگو

باغ وحش پارک لینکلن (Lincoln Park Zoo)


باغ وحش پارک لینکلن یک باغ وحش ۳۵ هکتاری در لینکلن پارک شیکاگو است. این باغ وحش در سال ۱۸۶۸ تاسیس و چهارمین باغ وحش قدیمی در آمریکای شمالی شد. همچنین یکی از معدود باغ وحش های پذیرش رایگان در ایالات متحده است. باغ وحش لینکلن محل زندگی انواع مختلفی از حیوانات است. نمایشگاه های این باغ وحش شامل گربه های بزرگ، خرس های قطبی، پنگوئن ها، گوریل ها، خزندگان، میمون ها و سایر گونه ها است که در حدود ۱۱۰۰حیوان از حدود ۲۰۰ گونه را شامل می شود. همچنین در باغ وحش پارک لینکلن یک درخت بلوط خاردار وجود دارد که تاریخ آن به ۱۸۳۰ می رسد.
آدرس: No 2001 N Clark St, Chicago, IL 60614, United States
زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ عصر می توانید از باغ وحش پارک لینکلن دیدن کنید. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از این جاذبه ۲-۳ ساعت است.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است