search
menu

میدان اسپانیا باسلونا

[ پنهان کردن ]
درباره میدان اسپانیا
چرا بازدید از میدان اسپانیا پیشنهاد می شود؟
تاریخچه میدان اسپانیا
در میدان اسپانیا از چه بخش هایی می توان بازدید کرد؟
در نزدیکی میدان اسپانیا از چه جاذبه های دیگری می توان بازدید کرد؟
در نزدیکی میدان اسپانیا چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟
چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک میدان اسپانیا هستند؟

درباره میدان اسپانیا


میدان اسپانیا، بعد از میدانی با همین نام در مادرید، دومین میدان بزرگ اسپانیا و بزرگ ترین میدان بارسلونا است و یکی از مهم ترین جاذبه های شهر محسوب می شود. میدان اسپانیا با داشتن خط های مختلف اتوبوسرانی، مترو و قطار از سراسر شهر قابل دسترس است. یکی از جذاب ترین ویژگی های میدان اسپانیا در بارسلونا فواره های جادویی اش هستند که شب ها منظره ای بی نظیر و تماشایی خلق می کنند. علاوه بر این موقعیت مکانی عالی این میدان و قرار داشتن در نزدیکی موزه ملی هنر پلائوی کاتالونیا آن را میان مردم محلی و گردشگران محبوب کرده است. اکثر گردشگرانی که بلیط هواپیما بارسلونا خریده اند، با میدان اسپانیا آشنایی دارند و حداقل یک بار به بازدید از آن رفته اند.
میدان اسپانیا باسلونا

چرا بازدید از میدان اسپانیا پیشنهاد می شود؟


میدان اسپانیا، یک پلازای جذاب و زیبا در قلب شهر بارسلونا است. بسیاری از خیابان های اصلی بارسلونا نظیر "گران ویا" (Gran Via) و "پارالل" (Paral.lel) در این میدان باهم تلاقی می کنند. احتمالا با فستیوال مشهور گاوبازی در اسپانیا آشنا هستید. میدان اسپانیا محل گاوبازی قدیمی در بارسلونا است و امروزه به عنوان مرکز تجاری شهر استفاده کاربری دارد. یکی از دلایلی که گردشگران از میدان اسپانیا بازدید می کنند، قرار گرفتن موزه ملیهنر پالائوی کاتالونیا (MNAC) در نزدیکی میدان است. این موزه باشکوه در قسمتی از مونتجوئیک واقع شده و هنر زیبای کاتالون را به نمایش گذاشته است. کسانی که بلیط هواپیما این شهر را تهیه کردند و به بارسلونا سفر کرده اند گفته اند بازدید از میدان اسپانیا در مواقع شب بسیار هیجان انگیزتر است.
زیرا فواره های جادویی این میدان همراه با نورپردازی های زیبا به رقص در می آیند و همه بازدید کنندگان را مسحور و متحیر می کنند. تماشای فواره ها در میدان اسپانیا همراه با نور و موسیقی رایگان است و در شب های خاصی برگزار می شود. بنابراین، قبل از سفر به بارسلونا حتما درباره تاریخ و زمان ایام خاص اسپانیا پرس و جو کنید. آب نمای میدان اسپانیا در کنار نمادهای مذهبی، هنری و قهرمانی نمادی از اهمیت رودخانه ها و دریا در اسپانیا است.
میدان اسپانیا باسلونا

تاریخچه میدان اسپانیا


در سال ۱۹۲۹ ساخت و ساز میدان اسپانیا برای نمایشگاه بین المللی انجام گرفت. ساخت این میدان را جوزف آمارگوس (Josep Amargos) در سال ۱۹۱۵ آغاز کرد. بعد از به دلایل سیاسی معماران و مسئولان تکمیل این پروژه تغییر کردند و سرانجام در سال ۱۹۲۶ آنتونی داردر ای مارسا (Antoni Darder i Marsa) تکمیل کردن پروژه میدان اسپانیا را به عهده گرفت. نام میدان برای تأکید نام اسپانیا به جای کاتالونیا، "اسپانیا" انتخاب شد. نمایشگاه ها، هتل ها و رستوران های زیادی در اطراف میدان اسپانیا ساخته شدند که امروزه تنها یک کافه از آن زمان باقی مانده و بقیه تخریب شده اند.
میدان اسپانیا باسلونا

در میدان اسپانیا از چه بخش هایی می توان بازدید کرد؟


در اطراف میدان اسپانیا جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی وجود دارند که در بازدید از میدان اسپانیا به راحتی می توانید به آن ها نیز دسترسی داشته باشید. برای رفتن به موزه ملی هنر کاتالونیا بایستی پس از پشت سر گذاشتن دو برج غول پیکر میدان اسپانیا، به سمت مرکز کنفرانس فیرا (Fira) حرکت کنید و سپس به سمت راست بپیچید. قبل از این که وارد موزه شوید، یک محل اجتماع عمومی وجود دارد که در آن برنامه های هنری متنوع به طور رایگان برگزار می شود. می توانید بایستید و آن ها را تماشا کنید. کمی پیش تر بروید، پاویلیون می‌یِس ون دروهه (Mies Van de Tohe) را مشاهده خواهید کرد در سال ۱۹۲۹ ساخته شده و از سبک معماری زمان خود بسیار فراتر بود. در ادامه مسیر به پوبله اسپانیول (Poble Espanyol) می رسید که در سال ۱۹۲۹ برای نمایشگاه جهانی ساخته شده بود. مجموعه پوبله اسپانیول دهکده عجیبی است که خانه هایی با سبک های مختلف بخش های گوناگون اسپانیا در آن به نمایش گذاشته شده اند. در محوطه آن موزه هنر مدرن، مغازه های صنایع دستی و رستوران ها وجود دارند و شب هنگام به منطقه جان می بخشند.
در بالای تپه مونتجوئیک یک بار به نام "کازا دِ میگدیا" (Casa de Migdia) وجود دارد و از بالای آن می توان مناظر پانورامیک زیبایی از شهر بارسلونا را تماشا کرد. اگر قصد رفتن به این تپه را دارید، برای این که در مسیر پیاده روی قرار نگیرید، بهتر است از تاکسی استفاده کنید. همچنین، در اطراف میدان اسپانیا کافه ها و رستوران های متعددی وجود دارند که می توانید در یکی از آن ها غذا خورده و به استراحت بپردازید. طبقه بالای ساختمان "لاس آرناس دِ بارسلونا" (Las Arenas de Barcelona) نیز برای صرف غذا گزینه های متنوع دارد. می توانید برای رفع خستگی روزانه و به پایان رساندن روزتان به رستوران این ساختمان مراجعه کنید.

در نزدیکی میدان اسپانیا از چه جاذبه های دیگری می توان بازدید کرد؟


مرکز خرید آرِناس دِ بارسلونا (Arenas de Barcelona): فاصله ۳۵۰ متر
میدان کاتالونیا: ۳.۶کیلومتر
کلیسای جامع بارسلونا: ۳.۸ کیلومتر
پارک سیتادلا: ۳.۸ کیلومتر
موزه پیکاسو: ۳.۹ کیلومتر
قلعه مونتجوئیک: ۴ کیلومتر
طاق پیروزی بارسلونا: ۴.۶ کیلومتر

در نزدیکی میدان اسپانیا چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟


هتل Hotel Catalonia Barcelona Plaza: فاصله ۲۸۰ متر
هتل Parking Hote: فاصله ۳۵۰ متر
هتل Hotel Barcelona Universal: فاصله ۱.۶ کیلومتر
هتل Hotel Eurostars Lex: فاصله ۲.۲ کیلومتر
هتل Acta Azul: فاصله ۲.۵ کیلومتر
هتل Badal Bed and Breakfast: فاصله ۲.۸ کیلومتر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک میدان اسپانیا هستند؟


رستوران Sher-e-Punjab: فاصله ۴۵۰ متر
رستوران La Gastronomica: فاصله ۵۰۰ متر
رستوران Casa de Tapas Cañota: فاصله ۸۰۰ متر
رستوران Atelier Pan & Cook: فاصله ۱.۲ کیلومتر
رستوران Dimsum Wok:فاصله ۱.۳ کیلومتر
رستوران Restaurant La Perla Bcn: فاصله ۲.۱ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است