search
menu
آفریقای جنوبی keyboard_arrow_down close

آفریقای جنوبی

label
رزرو هتل
hotel
هتل ها ۱۸

درباره آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی (South Africa) جنوبی ترین کشور در قاره آفریقا و از کشورهای زیبا و در حال توسعه آفریقایی است که اکنون با جاذبه های طبیعی و گردشگری‌اش بین گردشگران مشهور است. آفریقای جنوبی که از دوران آپارتاید و مبارزات نلسون ماندلا با نژادپرستی در این کشور، گذر کرده است، اکنون به سوی تبدیل شدن به کشوری زیبا در قاره سیاه در حال حرکت است.

زبان، دین و واحد پولی آفریقای جنوبی


آفریقای جنوبی به سبب گذشته ویژه‌ای که داشته است، فرهنگ‌های گوناگونی را میزبانی می‌کند و اکنون ۱۱ زبان رسمی از جمله انگلیسی، زولا و چند زبان دیگر دارد. همین مساله درباره ادیان در این کشور هم صدق می‌کند و با وجود سکولار بودن حکومت، ادیان مختلفی در آفریقای جنوبی وجود دارد. واحد پولی این کشور، راند آفریقای جنوبی نامیده می‌شود.
آفریقای جنوبی

شهرها و جاهای دیدنی آفریقای جنوبی


ژوهانسبورگ هرچند مشهورترین شهر کشور آفریقای جنوبی است، اما شهرهای کیپ تاون و پرتوریا هم دیگر پایتخت‌های سه گانه این کشور هستند و بخشی از قدرت سیاسی در هر کدام از آنها جای دارد.
آفریقای جنوبی هر چند از کشورهای با اقتصاد در حال رشد است و شهرهای زیبا و مدرنی دارد، اما در بین گردشگران، بیشتر به عنوان مقصدی برای سافاری، طبیعت‌گردی و گردشگری ماجراجویانه شناخته می‌شود. پارک ملی کروگر، کوهستان میز، دماغه امید نیک، باغ گیاه شناسی کریستین باخ، ساحل بولدرز و پارک ملی فیل آدو از جمله مناطق گردشگری طبیعت‌محور در آفریقای جنوبی هستند.

زمان مناسب برای سفر به آفریقای جنوبی


آفریقای جنوبی در نیم کره جنوبی قرار دارد برای همین فصل‌های آن با کشور ما در نیم کره شمالی متفاوت است. به همین دلیل در زمستان ما، هوا در آفریقای جنوبی گرم و تابستانی است و بهار ما در این کشور پاییز است. این دو محدوده زمانی، بهترین زمان‌های برای سفر به این کشور آفریقایی هستند.
آفریقای جنوبی

غذاهای آفریقای جنوبی


غذاهای آفریقای جنوبی آمیزه‌ای هستند از فرهنگ غذایی بومی آفریقا به علاوه سبک زندگی مردم کشورهای غربی و اروپایی که در آفریقای جنوبی سکونت داشته و زندگی کرده‌اند. حریره ذرت پپ، سوسیس بوئروروس، ترشی آپریکوت و پودینگ مالوا نمونه‌هایی از غذاهای مشهور آفریقای جنوبی اند.


دیدنی های آفریقای جنوبی