search
menu

هتل Park Inn by Radisson Pulkovskaya Hotel St Petersburg

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Inn Radisson Pulkovskaya Hotel & Conference Centre St Petersburg
امکانات عمومی هتل پارک این بای رادیسون پولکوفسکایا سن پترزبورگ
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پارک این بای رادیسون پولکوفسکایا سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Inn Radisson Pulkovskaya Hotel & Conference Centre St Petersburg


هتل پارک این بای رادیسون پولکوفسکایا هتلی شیک و چهار ستاره در شهر سن پترزبورگ است. این هتل به دلیل موقعیت خوب خود در این شهر در میان مسافران طرفداران زیادی داشته و در طول سال از گردشگران سراسر جهان میزبانی می‌کند. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دیگر جای نگرانی نیست و با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید و از طریق شاتل مسافت ۹ کیلومتری فرودگاه تا هتل را طی کنید. همچنین با انتخاب این هتل در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو و اتوبوس برسید و از طریق آن‌ها از جاهای دیدنی و گردشگری شهر نیز بازدید کنید. برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از موزه آرمیتاژ، کاخ کاترین، کلیسای جامع سنت ایزاک، قلعه پیترو پاول و کاخ پتر هوف و چندین جای دیگر. از امکانات مشهور هتل Park Inn Radisson Pulkovskaya Hotel & Conference Centre St Petersburg می‌توان به استخر شنای سرپوشیده، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، باشگاه بدنسازی و صبحانه عالی.

امکانات عمومی هتل پارک این بای رادیسون پولکوفسکایا سن پترزبورگ


در این هتل زیبا می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. همچنین محلی به عنوان پارکینگ در هتل دایر شده تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. در مرکز بیزینس این هتل نیز امکان برگزاری جلسات کاری و کنفرانس‌ها وجود دارد تا آن دسته از مسافرانی که برای کار و تجارت عازم این شهر می‌شوند، از این خدمات بهره‌مند شوند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند از فکس و فتوکپی نیز با هزینه مجزا بهره‌مند شوند. در بخش لاندری هتل Park Inn Radisson Pulkovskaya Hotel & Conference Centre St Petersburg نیز امکاناتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. در لابی می‌توانید به بخش صرافی رفته و از خدماتی نظیر تبدیل ارز بهره‌مند شوید. اتاق چمدان نیز مخصوص نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران تعبیه‌شده است. پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات سرگرم‌کننده و تفریحی می‌توان به باشگاه بدنسازی و مرکز اسپا اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در این مرکز می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق بخار، انواع ماساژ و سونا با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. همچنین در هتل پارک این بای رادیسون می‌توانید از استخر شنا نیز بهره‌مند شوید که در طول سال دایر بوده و برای تمامی سنین مناسب است. سرگرمی‌های عصرانه همراه با موسیقی زنده و گالری‌های هنری جزو سایر تفریحات هتل Park Inn Radisson Pulkovskaya Hotel & Conference Centre St Petersburg به شمار می‌روند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در داخل این هتل زیبا می‌توانید از انواع اتاق‌ها رزرو کنید که عبارت‌اند از اتاق استاندارد، اتاق سوپرییر، سوئيت، اتاق خانواده، اتاق سینگل و اتاق استاندارد با چشم‌انداز زیبایی از میدان. میهمانان در اتاق‌های این مجموعه می‌توانند از امکاناتی نظیر تلویزیون، چای‌ساز و قهوه ساز پیشرفته، بطری‌های آب استفاده کنند. همچنین در تاق‌ها می‌توانید از حمام اختصاصی مجهز نیز بهره‌مند شوید. سایر امکانات اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از میز کار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، فرش، کتری برقی و تلفن. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای پنجره و دیوار عایق صدا هستند و مسافران می‌توانند اقامتی همراه با آرامش را در هتل Park Inn Radisson Pulkovskaya Hotel & Conference Centre St Petersburg تجربه کنند. در داخل اتاق‌ها نیز اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند که همین امر سبب می‌شود تا در هر طبقه‌ای که مایل باشید، اتاق موردنظرتان را رزرو کنید و آن دسته از مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند اتاق موردنظرشان را انتخاب کنند و از امکانات رفاهی ارائه‌شده بهره‌مند شوند.

رستوران هتل


رستوران این هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی و روسی را سرو می‌کنند که همراه با موسیقی زنده و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های تازه است. همچنین در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای اروپایی و آلمانی نیز سفارش دهید.

فاصله هتل پارک این بای رادیسون پولکوفسکایا سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع سنت ایزاک: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان کاخ: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آرمیتاژ : ۱۴.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ تابستانی: ۱۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است