search
menu

سواحل مالدیو

[ پنهان کردن ]
ساحل هولهوماله
ساحل بیکینی
ساحل ولیگاندو
ساحل ریتی
جزیره ساحلی کوکو
ساحل وابین فارو
سواحل جزیره نیکا
ساحل فالهادهوو
ساحل لیلی بیچ
ساحل باروس
ساحل باندوس مالدیو
ساحل تاج اگزوتیکا
ساحل کندولهو
ساحل میریحی
ساحل چهار فصل
ساحل کورومبا
ساحل خورشید
ساحل فیهالهی
ساحل بیولومینسانس
ساحل دیگورا
ساحل مصنوعی
ساحل راسفانو
ساحل بودو مورا
ساحل کانبورودو
ساحل میلایدو مالدیو
ساحل کانوهورا
آنگزانا ایهورو
سواحل درخشان بسیار آبی و واقعی در مالدیو مکان‌های رمانتیک زیبایی هستند، نه تنها برای ماه عسل، بلکه برای هر زوجی که به دنبال گذراندن تعطیلات آرام‌بخش هستند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما آنلاین را دارید، بد نیست بدانید که؛ مالدیو از زیباترین سواحل جهان تشکیل شده است. جزایر مالدیو دارای ماسه‌های سفید و باکیفیتی هستند که پوشش گیاهی استوایی را در برمی‌گیرد.
زیبایی طبیعی چشم‌نواز این جزایر گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. سواحل مالدیو در میان جزایر مرجانی زیبا قرار گرفته‌اند. چه بخواهید در آب غواصی کنید یا فقط در کنار ساحل بنشینید، فصل خشک، یعنی از دسامبر تا آوریل، زمانی که باران‌ها و رطوبت کم است، بهترین زمان سفر به سواحل مالدیو است. جالب است بدانید که در همه سواحل بوی آرامش خاصی استشمام می‌شود که هرگز تجربه نکره‌اید. قدم زدن در زیر آفتاب درخشان با آب‌های شفافی که مناظر را تشکیل می‌دهند واقعاً منظره‌ای غیرقابل وصف را خلق کرده است.
سواحل مالدیو

ساحل هولهوماله


ساحل هولهوماله یکی از بهترین سواحل مالدیو است. ساحل هولهوماله؛ در فاصله ۲ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی ماله قرار دارد و در عرض ۱۰ دقیقه از طریق جاده می‌توانید به این ساحل برسید. آفتاب گرفتن با منظره آبی تماشایی در اطراف، بهترین راه برای تجدید قوا در تعطیلات است. ساحل هولهوماله در جزیره مرجانی کافو قرار دارد. ساحل هولهوماله یکی از بهترین سواحل مالدیو است که به شما اطمینان می‌دهد که بدون هیچ نگرانی استراحتی بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد.
آب‌های شفاف و شن‌های سفید به زیبایی ساحل و منظره منحصربه‌فرد ساحل می‌افزایند. هتل اوشن گرند، پلانکتون بیچ و هتل ویلو رست چند مکان عالی برای اقامتی رمانتیک در نزدیکی ساحل هستند. غواصی گروهی، غواصی، و تماشای تغییر رنگ در آسمان هر روز عصر در سانست کروز هم برخی از تفریحات مالدیو هستند که می‌توانید از انجام آن‌ها در ساحل هولهوماله لذت ببرید. از جمله جاذبه‌های گردشگری که در نزدیک ساحل هولهوماله هستند می‌توان به مرکز خرید سنترو، خانه دریا، پارک مرکزی اشاره کرد.

ساحل بیکینی


ساحل بیکینی یکی دیگر از سواحل مالدیو است که در جزیره راسدو واقع شده است. ساحل بیکینی یکی از سواحل خصوصی مالدیو محسوب می‌شود و شما در این ساحل از نظر نوع پوشش می‌توانید کامل راحت باشید. برای رفتن به ساحل بیکینی کافی است، از فرودگاه سوار قایق تندرو شوید تا در عرض یک ساعت به ساحل جزیره برسید.
ساحل بیکینی نه‌تنها مناظر خیره‌کننده‌ای را در دل خود جای داده است؛ بلکه از نظر اندازه و وسعت نیز بسیار بزرگ است. درختان نخل برگی و تخت‌های آفتابی راحت ساحل را به خوبی احاطه کرده‌اند. پس با خیال راحت روی تخت‌ها دراز بکشید، کمی آفتاب بگیرید و از استراحت رمانتیک خود در یکی از خصوصی‌ترین سواحل مالدیو لذت ببرید. پیاده‌روی، شنا و غواصی از جمله فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای است که در ساحل انجام می‌شود. از جمله مکان‌های رمانتیک برای غذا خوردن در نزدیکی ساحل بیکینی می‌توان به رستوران قطره لیمو که مکان مناسبی برای لذت بردن از طعم غذاهای مالدیو است، اشاره کرد.

ساحل ولیگاندو


ساحل ولیگاندو یکی از سواحل مالدیو است که بیش‌تر حال و هوای صلح و دوستی را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان انتقال می‌دهد. ولیگاندو که در جزیره‌ای کوچک و درعین‌حال دنج در شمال آتول آری واقع شده است، سواحل زیبایی در اطراف خود دارد. ارزان‌ترین راه برای رسیدن به سواحل ولیگاندو این است که با کشتی دولتی به جزیره راسدو بروید و سپس با یک قایق با یک فرد محلی رفت و آمد کنید.
ولیگاندو جزو بهترین سواحل مالدیو است که نه تنها پناهگاه صلح هستند، بلکه در مقایسه با سایر استراحتگاه‌های جزیره با سواحل خصوصی مالدیو بسیار ارزان‌تر هستند. سواحل ولیگاندو که مترادف با آرامش شناخته می‌شوند، یکی از خیره‌کننده‌ترین و بهترین سواحل مالدیو است. مکان‌های رمانتیک برای اقامت در نزدیکی ساحل ولیگاندو؛ ریزورت و اسپا، خانه‌های ییلاقی خیره‌کننده و ویلاهای آبی مکانی عالی برای اقامت هستند.
از غواصی لذت ببرید، در آب زلال و شفاف شنا کنید، یا در کنار ساحل درحالی‌که خورشید با خداحافظی آسمان را می‌بوسد، یک پیاده‌روی عاشقانه انجام دهید. تمام این موارد برخی از تفریحاتی هستند که می‌توانید در ساحل ولیگاندو انجام دهید. رستوران ژاپنی اوریگامی غذاهای خوش‌طعم ژاپنی و آسیایی ارائه می‌دهد که به هیچ وجه نباید از دست بدهید. این رستوران جزو مکان‌های رمانتیک برای سرو غذا در ساحل ولیگاندو است.
سواحل مالدیو

ساحل ریتی


در میان سواحل مالدیو، ساحل ریتی یکی از سواحل مجلل و مظهر تجمل است. ساحل ریتی در جزیره‌ای کوچک در جزایر مرجانی واقع شده است و مظهر اقامتی اعیانی در ساحل مالدیو است. ماسه‌های سفید، آب‌های درخشان و درختان نخل زیبا، آن را به بهترین ساحل مالدیو برای ماه عسل تبدیل کرده است. ساحل ریتی با داشتن ویلاهای آبی ایده‌آل و رستوران‌های فانتزی متعدد، مطمئناً گزینه‌ای عالی برای خلق لحظات راحت در تعطیلات برای شما است. اگر می‌خواهید شب‌ها از سواحل مالدیو دیدن کنید، جالب است بدانید که بهترین ساحل را انتخاب کرده‌اید. چون ساحل ریتی؛ به خاطر زندگی شبانه روشن مشهور و پرطرفدار شده است.
برای رفتن به ساحل ریتی فقط کافی است سوار هواپیمای دریایی شوید و از ماله در عرض ۳۵ دقیقه به ساحل برسید. از جمله مکان‌های رمانتیک برای سرو غذا در ساحل ریتی می‌توان به باغ سایما، سانست بار، و ریتی گریل رستوران‌ها اشاره کرد که می‌توانید در نزدیکی ساحل از میل غذاهای لذیذ لذت ببرید. مکان‌های رمانتیک برای اقامت در این نزدیکی: استراحتگاه ساحلی ریتی بدون شک مکان بی‌عیب و نقص و رمانتیک برای اقامت زوج‌های جوان است. انجام گشت‌های خصوصی، کاوش در ساحل جزیره، استراحت در مرکز آبگرم و سلامتی و شرکت در تور گردشگری مالدیو برخی از فعالیت‌های پیشنهادی برای گردشگران هستند.

جزیره ساحلی کوکو


سواحل معروف کوکو در مالدیو که در اطراف جزیره کاکائو قرار دارند، به خاطر عجیب و غریب بودن شهرت دارند. سواحل کوکو از نزدیک به کانال کاندووما و کانال گورایدهو متصل هستند و به شما امکان می‌دهند زیبایی‌های زندگی دریایی را تجربه کنید. شما می‌توانید زیبایی و لوکس بودن را هم در داخل استراحتگاه‌های ساحلی و هم در خارج از آن‌ها پیدا کنید. از استراحتگاه‌های اسپا و جلسات یوگا در استراحتگاه لذت برده و از استراحت رمانتیک خود در یکی از معروف‌ترین سواحل مالدیو نهایت استفاده را ببرید.
از جمله مکان‌های رمانتیک برای اقامت در ساحل کوکو عبارتند از: جزیره کاکائو و کومو که بهشتی برای زوج‌هایی است که به دنبال یک اقامتگاه رمانتیک در ساحل هستند. شما می‌توانید از غواصی لذت ببرید، زندگی دریایی را کاوش کنید، درحالی‌که زمان عاشقانه‎ای را با همسرتان سپری می‌کنید؛ از زیبایی طبیعت لذت ببرید. نمک آتش دریایی، بان هورا، و ترازو از مکان‌های عالی برای بازدید در ماه عسل در مالدیو در ۱۰ کیلومتری ساحل هستند. ساحل کوکو تنها ۴۰ دقیقه با قایق تندرو با فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد.
سواحل مالدیو

ساحل وابین فارو


سواحل وابین فارو، جدا از ویلاهایی باشکوهی که دارند، بهشتی زیبا هستند. سواحل وابین فارو توسط مرجان‌های زیبا با ماهی‌های رنگی و طعم‌های لذیذ غذاهای بین‌المللی پر شده است. سواحل وابین فارو به دلیل فعالیت‌های سرگرم‌کننده جذاب و ویلاهای مجلل مشهور هستند. اگر به دنبال فعالیت‌های سرگرم‌کننده، وقت‌گذرانی خصوصی یا غذای عالی هستید، سواحل وابین فارو یکی از بهترین سواحل عمومی در مالدیو است که می‌توانید در آن به فعالیت‌هایی مانند جت اسکی، پاراسلینگ و حتی غواصی در مالدیو بپردازید.
بانیان تری یک اقامتگاه درجه یک برای لذت بردن از چشم‌انداز ساحل از اتاق‌های خصوصی است. یک شام عاشقانه در نور شمع در زیر ستاره‌ها و ورزش‌های آبی سرگرم‌کننده مانند غواصی برخی از تفریحات در ساحل وابین فارو هستند که از انجام آن‌ها می‌توانید لذت ببرید. پارک سلطان و زیردریایی نهنگ از جاذبه‌های گردشگری نزدیک ساحل وابین فارو هستند. ایلافادی و نایبولی رستوران‌های فوق‌العاده‌ای با منظره ساحل هستند که می‌توانید در ماه عسل از سرو غذا در آن‌ها لحظات خاطره‌انگیزی را سپری نمایید. لازم به ذکر است که؛ از فرودگاه بین‌المللی ماله با قایق تندرو در عرض ۲۵ دقیقه می‌توانید به این سواحل برسید.

سواحل جزیره نیکا


سواحل جزیره نیکا، در مالدیو مکان مناسبی برای طرفداران طبیعت و ماجراجویان است. سواحل جزیره نیکا که خصوصی هستند در شمال آتول آری واقع شده‌اند و استراحت شگفت‌انگیزی را برای زوج‌های جوان دور از زندگی شلوغ شهری فراهم می‌کنند.
مکان‌های رمانتیک برای اقامت در نزدیکی این منطقه: سواحل نیکا، جزیره ریزورت و اسپا دارای ویلاهای خیره‌کننده‌ای هستند که ماه عسل شما را در مالدیو خاطره‌انگیز می‌کند. غواصی و حمام آفتاب برخی از فعالیت‌های آرامش‌بخش در سواحل نیکا هستند. از جمله رستوران‌های رمانتیک برای سرو غذا در سواحل نیکا جاهاز، سلاویا کافه و جینگ را می‌توان نام برد. برای رفتن به جزیره نیکا کافی است از فرودگاه بین‌المللی ماله سوار هواپیمای آبی شوید تا در عرض ۳۰ دقیقه به اینجا برسید. البته هزینه ممکن است کمی گران باشد زیرا سواحل نیکا یکی از سواحل خصوصی مالدیو است. اگر مایلید هزینه‌های سفر به مالدیو را یپش از خرید بلیط محاسبه کنید، به مطلب «برای سفر به مالدیو چقدر پول لازم است؟» مراجعه کنید.
سواحل مالدیو

ساحل فالهادهوو


ساحل فالهادهوو؛ یکی از سواحل منحصربه‌فرد و برتر مالدیو است که نه اقامتی معمولی را ارائه می‌دهد و نه تجربه سبک زندگی محلی را، بلکه لحظاتی رویایی و امکاناتی در سطح جهانی را به گردشگران عرضه می‌کند. ساحل فالهادهوو؛ ساحلی خلوت است که کاملاً از زندگی شلوغ شهری دور است. از آنجایی که این منطقه بسیار بزرگ است، اکثراً هیچ‌کس در اطراف ساحل جزیره فالهادهوو وجود ندارد و این خلوت و آرامش آن را به بهترین ساحل مالدیو برای ماه عسل تبدیل کرده است. پس برای لذت بردن از حریم خصوصی در ساحل فالهادهوو آماده شوید.
توریست آزوش و مهمانخانه سه قلب گزینه‌های اقامتی خانگی در نزدیکی ساحل فالهادهوو و مکان‌های رمانتیک این منطقه هستند. هنگام غروب خورشید تماشای زیبایی‌های اطراف ساحل احساسی فوق‌العاده را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای رفتن به جزیره زیبای فولهادهوو کافی است سوار یک قایق تندرو اجاره‌ای از فرودگاه بین‌المللی شوید تا در عرض دو ساعت به ساحل برسید.

ساحل لیلی بیچ


یکی از بهترین سواحل مالدیو، ساحل خصوصی لیلی بیچ است. ساحل لیلی بیچ؛ در جزیره هاواهندهوو در آری آتول قرار دارد. جالب است بدانید که؛ ساحل لیلی بیچ، در مجاورت مکان‌های معروف غواصی در جهان قرار دارد. آماده باشید تا در شکوه آفتاب غرق شوید، زیرا روزها و زمان شما در ساحل لیلی بیچ متوقف خواهد شد.
مکان‌های رمانتیک برای اقامت در نزدیکی ساحل لیلی بیچ: استراحتگاه و اسپا ساحل لیلی معروف‌ترین مکان برای اقامت در نزدیکی ساحل بوده که آماده خدمات‌رسانی به گردشگران و توریست‌ها هستند. برای خوش‌گذرانی و تفریح شما می‌توانید، صخره خانه‌های عجیب و غریب را کاوش کنید یا زمانی که در این ساحل هستید، غواصی کنید. تاب‌های ساحلی، مرجان‌های بزرگ و زیردریایی نهنگ برخی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به ساحل لیلی بیچ هستند. آکوابار و ویبس مکان‌های عالی و رمانتیک برای صرف غذا در نزدیکی ساحل لیلی بیچ هستند. شما می‌توانید یک شام خاطره‌انگیز را در این رستوران‌ها نوش جان کنید. با سوار شدن به هواپیمای دریایی از فرودگاه بین‌المللی می‌توانید در عرض ۲۵ دقیقه به این ساحل برسید.

ساحل باروس


ساحل باروس، یک تفرجگاه جزیره‌ای و بهترین تالاب مالدیو را دارد که در جزیره باروس واقع گردیده است. ساحل باروس؛ سواحلی با ماسه‌های سفید و آب‌های شفاف کریستالی بسیار زیبایی هستند که آن را به نقطه آرامش‌بخشی برای ماه عسل و افرادی که به دنبال سواحل ایده‌آل مالدیو برای استراحت و آرامش هستند تبدیل می‌کند. تا زمانی که اینجا هستید آرام باشید و از زیبایی‌های خارق‌العاده طبیعی و خدادادی لذت ببرید. ساحل باروس یکی از زیباترین سواحل مالدیو است.
یک هتل ۵ ستاره فوق‌العاده باشکوه با بهترین امکانات در ساحل باروس مشغول فعالیت است که می‌توانید در نزدیکی ساحل بمانید و هر بار که از اتاق خود به بیرون نگاه می‌کنید از مناظر تماشایی لذت ببرید. غواصی در صخره محبوب‌ترین کاری است که در ساحل باروس انجام می‌شود. رستوران فانوس دریایی مناظر خیره‌کننده و غذاهای لذیذی را برای لذت بردن در نزدیکی ساحل باروس ارائه می‌دهد و از جمله رستوران‌های محبوب و رمانتیکی است که به شما پیشنهاد چشیدن غذا را در آنجا به شما می‌دهیم. برای دسترسی به ساحل باروس کافی است تا از فرودگاه بین‌المللی ماله سوار قایق هتل شوید تا در ۲۵ دقیقه به ساحل برسید.
سواحل مالدیو

ساحل باندوس مالدیو


ساحل باندوس، در واقع یک ساحل خصوصی است که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی قرار دارد و یکی از بهترین سواحل مالدیو است. انتخاب ساحل باندوس برای سفر؛ یک گریزی عالی برای هر زوجی است که به دنبال استراحت از زندگی یکنواخت شهری هستند. ساحل جزیره باندوس با شن‌های سفید و صخره‌های باشکوه برای غواصی حرفه‌ای، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. البته موضوع غواصی حرفه‌ای نباید شما را از این مکان دور کند، بنابراین اگر برای اولین بار با همسرتان به مالدیو می‌روید، حتماً از ساحل باندوس دیدن کنید.
ساحل باندوس با منظره دیدنی خط افقی شفاف، مقصدی ایده‌آل برای توریست‌ها محسوب می‌شود. ملااهینی و کودا باندوس استراحتگاه‌هایی با رتبه‌بندی بالا برای اقامت در نزدیکی ساحل باندوس هستند. غواصی، ماهیگیری و پیاده‌روی در کنار ساحل از جمله کارهایی است که از انجام آن‌ها در ساحل باندوس لذت خواهید برد. هووان، کافه نسیم دریا، و کون تای مکان‌های کنار ساحل برای رفع گرسنگی شما در نزدیکی ساحل باندوس هستند. موزه ملی و مولق برخی از جاذبه‌های گردشگری در ساحل باندوس هستند. قایق تندرو ۲۰ دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی ماله شما را به ساحل زیبای باندوس خواهد رساند.

ساحل تاج اگزوتیکا


ساحل تاج اگزوتیکا، یکی از بهترین سواحل مالدیو جزیره مرجانی جنوبی ماله است. ساحل تاج اگزوتیکا، کاملاً نزدیک به فرودگاه بین‌المللی است. به دلیل مهمان‌نوازی بی عیب و نقص استراحتگاه‌های ساحل تاج اگزوتیکا و زیبایی خیره‌کننده این ساحل، تجربه شما در اینجا فراموش‌نشدنی خواهد بود. در استراحتگاه ساحلی تاج اگزوتیکا بمانید و چشمان خود را به ویویی خوش‌منظره از ساحل زیبا دعوت کنید.
تنها نقطه ضعف این است که هیچ صخره‌ای در اطراف جزیره وجود ندارد و بنابراین گزینه مناسبی برای غواصی نیست. همچنین به دلیل نزدیک بودن فرودگاه به ساحل تاج اگزوتیکا جزیره کمی شلوغ‌تر نسبت به سواحل دیگر مالدیو است. از یک تجربه ناهارخوری خصوصی در زیر ستاره‌ها یا روی میزی در ساحل که توسط استراحتگاه تاج چیده شده است لذت ببرید و لحظات عاشقانه و رمانتیکی را سپری نمایید. برای رسیدن به ساحل تاج اگزوتیکا می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی ماله سوار قایق شوید و مستقیم به هتلی که رزرو کرده‌اید برای اقامت بروید.
سواحل مالدیو

ساحل کندولهو


ساحل کندولهو یکی از سواحل مالدیو است که به ساحل آب‌های زمردین هم شهرت دارد. ساحل کندولهو که در جزیره کوچکی است؛ در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی فرودگاه بین‌المللی ابراهیم نصیر قرار دارد. درحالی‌که ساحل با شن‌های سفید و آب‌های زمردین خود می‌درخشد، گزینه‌های اقامتی شگفت‌انگیز و غذاهای دندان‌گیر و فوق‌العاده، ساحل کندولهو را به یک خلوتگاه رمانتیک تبدیل می‌کند. اگر به دنبال گذراندن ماه عسل خود در کنار ساحل هستید، ساحل کندولهو بهترین گزینه در میان سواحل مالدیو است.
خانه‌های ساحل کندولهو، یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین صخره‌های خانگی در مالدیو است. کندولو مالدیوز با ویلاهای ساحلی جکوزی؛ استراحتگاه ایده‌آلی برای اقامت در ساحل کندولهو است. غواصی و اسپا برخی از فعالیت‌های تفریحی جالب در ساحل کندولهو هستند. ازجمله رستوران‌های رمانتیک همراه با غذاهای لذیذ در ساحل کندولو؛ رستوران ویلا، سی گریل و اولیو را می‌توان نام برد. در عرض ۲۵ دقیقه با هواپیمای دریایی از فرودگاه بین‌المللی می‌توانید خود را به جزیره و ساحل کندولهو برسانید.

ساحل میریحی


ساحل میریحی ساحلی از سواحل مالدیو است که با استراحتگاه‌های مجلل توانسته تا گردشگران بسیاری را به خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد مالدیو ترغیب نماید. درختان نخل، شن‌های سفید، آب‌های زمردین و بسترهای راحت، همه چیزهایی که برای راضی نگه داشتن طبیعت دوستان نیاز است، ساحل میریحی در دل خود جای داده است. ساحل میریحی که در یک جزیره خصوصی کوچک در جزیره مرجانی آری جنوبی واقع شده است، در میان استراحتگاه‌های مجلل قرار دارد که بدون شک لحظه‌ای که به جزیره قدم می‌گذارید، شما را محو تماشا خواهد کرد.
همچنین ساحل میریحی به خاطر تجربه‌ای عالی از غواصی که به گردشگران می‌دهد نیز مشهور است. استراحتگاه ۵ ستاره عالی برای گذراندن ماه عسل یکی از بهترین گزینه‌ها برای سپری کردن لحظات رمانتیک است. برخی از فعالیت‌های آبی سرگرم‌کننده مانند غواصی و شیرجه در آب برای وقت‌گذرانی جالب هستند. یکی از مکان‌های عاشقانه برای غذا خوردن در نزدیکی ساحل میریحی؛ رستوران موراکا با مناظری زیبا از غروب خورشید در ساحل میریحی است. شما می‌توانید با هواپیمای دریایی از فرودگاه بین‌المللی در عرض نیم ساعت به ساحل برسید.
سواحل مالدیو

ساحل چهار فصل


ساحل چهار فصل از دیدنی‌ترین سواحل مالدیو است. ساحل چهار فصل که در لاندا گیراوارو در جزایر مرجانی شمالی واقع شده است، جذابیت خود را مانند استراحتگاهی فانتزی به نمایش گذاشته است. ساحل چهار فصل یکی از ۵ سواحل برتر در جزیره مرجانی شمالی مالدیو است که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهد. ساحل چهار فصل، یک مکان عالی برای زوج‌هایی است که برای اولین بار از مالدیو بازدید می‌کنند، زیرا ساحل چهار فصل زیبایی غیر قابل وصفی دارد.
همچنین ساحل چهار فصل که ساحلی بهشتی برای عکاسان است و جذابیت‌های منحصربه‌فرد اطراف ساحل مطمئناً شما را وادار می‌کند که تعطیلات خود را در این مکان دوباره تجربه کنید. شما می‌توانید در استراحتگاه چهار فصل با خیال آسوده و راحت استراحت کنید و با مهمان‌نوازی فوق‌العاده‌ پرسنل روح خود را آرام کنید. یوگا، غواصی، و پیاده‌روی برخی از فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در اوقات فراغت در کنار ساحل انجام دهید. از صرف وعده‌های غذایی عالی با همسرتان در رستوران‌های سانست لانگ و باربورا لذت ببرید. برای دسترسی راحت به ساحل چهار فصل می‌توانید با قایق از فرودگاه بین‌المللی سفر کنید و در عرض نیم ساعت به ساحل خواهید برسید.

ساحل کورومبا


ساحل کرومبا نزدیک‌ترین ساحل در میان سواحل مالدیو به فرودگاه بین‌المللی است. خود را برای هیجان و شادی بسیار زیاد آماده نمایید؛ چون ساحل کرومبا یکی از بهترین گزینه‌ها برای تعطیلات است. ساحل کرومبا، با فعالیت‌های سرگرم‌کننده و صحنه‌های سرگرمی‌ چیزی بیش از دریا، ماسه و خورشید را ارائه می‌دهد. تنها نقطه ضعف ساحل کرومبا، پیدا کردن یک مکان خلوت است. هتل کرومبا مالدیوز، یک گزینه عالی برای اقامت در نزدیکی ساحل و لذت بردن از مناظر زیبا و منحصربه‌فرد است.
مکان‌های رمانتیک برای غذا خوردن در اطراف ساحل کافه کورومبا و تیلا هستند که به خاطر غذاهای فوق‌العاده و چشم‌اندازهای اقیانوس شهرت دارند و از جمله مکان‌های رمانتیکی هستند که پیشنهاد سرو غذا در آن‌ها را به شما می‌دهیم. تا زمانی که در ساحل کرومبا هستید از غواصی و اسپا لذت ببرید و در تالاب شنا کنید. برای رفتن به ساحل کرومبا؛ اگر از فرودگاه بین‌المللی سوار قایق شوید، تنها در ۱۰ دقیقه می‌توانید به ساحل برسید.
سواحل مالدیو

ساحل خورشید


در جزیره باشکوه نالاگورایدو سواحل اطراف خورشید قلب شما را تسخیر می‌کند. جالب است بدانید که جزیره خورشید، گل‌های استوایی عجیب و غریبی دارد که در اطراف ساحل شکوفا می‌شوند. تماشا کردن این گل‌های گرمسیری همانند ستاره‌هایی هستند که به تعطیلات عاشقانه شما اضافه می‌شوند و لحظات زیبایی را برای شما خلق می‌کنند. اگر برای سفر ماه عسل به مالدیو رفته‌اید؛ اجازه دهید این ساحل زیبا روح شما را مجذوب خود کند زیرا با عشق خود سفر جدیدی را در زندگی آغاز می‌کنید.
مکان‌های رمانتیک برای اقامت در نزدیکی ساحل خورشید عبارتند از: سان آیلند توچال و اسپا که یک اقامتگاه اقتصادی است. جت اسکی، بوردینگ و غواصی از جمله فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در سواحل خورشید انجام دهید و لحظات خاطره‌انگیزی را سپری نمایید. رستوران مانیا و رستوران ستاره جنوبی از جمله رستوران‌هایی هستند که می‌توانند خاطره یک شب رمانتیک را برای شما به ارمغان بیاورند. همچنین تاب‌های ساحلی، پارک سلطان و موزه ملی جاذبه‌های گردشگری نزدیک به ساحل خورشید هستند. برای دسترسی به ساحل خورشید با یک پرواز داخلی از فرودگاه بین‌المللی به فرودگاه مامیگیلی بروید و در عرض ۱۰ دقیقه با قایق هتل به ساحل برسید.

ساحل فیهالهی


ساحل فیهالهی، ساحلی که در جنوبی‌ترین حاشیه جزیره مرجانی واقع شده و فوق‌العاده بکر و مسحورکننده است. نزدیکی ساحل فیهالهی به فرودگاه بین‌المللی باعث شده است تا کاملاً در دسترس گردشگران قرار گیرد. ساحل توسط یک صخره خانه خیره‌کننده احاطه شده است که تجربه مادام‌العمر کشف زیبایی‌های حیات دریایی را به شما می‌دهد. دلیل مشهور بودن ساحل فیهالهی در میان گردشگران و خریداران بلیط لحظه آخری احاطه شدن ساحل توسط یک صخره خیره‌کننده است.
اقامتگاه‌های اطراف ساحل فیهالهی از نظر امکانات و زیبایی کمتر از یک بهشت نیستند. از انجام ورزش‌های آبی در مالدیو مانند قایق‌رانی یا موج‌سواری بادی در ساحل فیهالهی لذت ببرید، یا در آبگرم استراحتگاه خود جسم و روح خود را پالایش دهید. جزیره بی و تالاب سمفونی نزدیک‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌ها به ساحل فیهالهی هستند. بد نیست اطلاع داشته باشید که؛ ساحل فیهالهی تنها چند کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد، و با قایق تندرو قابل دسترسی است.
سواحل مالدیو

ساحل بیولومینسانس


اگر قصد دارید شبانه از سواحل مالدیو دیدن کنید، سواحل بیلومینسانس با شن‌های درخشان خود در تاریکی شما را برای خوش‌گذرانی دعوت می‌نمایید. سواحل بیولومینسانس به گونه‌ای در تاریکی می‌درخشند که صحنه‌ای مانند افسانه پری‌ها را پدید آورده‌اند. در سواحل بیولمومینسانس، احساس می‌شود که ستاره‌ها با شن‌ها ملاقات می‌کنند، آب را می‌بوسند، و هیچ‌چیز رمانتیک‌تر از تماشای این اتفاق در سواحل درخشان مالدیو در دنیا وجود ندارد. پیشنهاد می‌کنیم، بازدید از این زیبایی را در فصل خشک‌سال تجربه کنید. مناظر سواحل فوق‌العاده و فریبنده به نظر می‌رسند.
هیچ‌چیز بهتر از این نیست که سواحل درخشان و زیبای مالدیو را هم با چشم بنگرید و هم با دوربین عکاسی ثبت کنید. جالب است بدانید که، ساحل بیولومینسانس دارای رستوران موراکا است که یکی از عالی‌ترین رستوران‌های مالدیو است. برای اینکه شاهد یک شب جادویی و شگفت‌انگیز باشید؛ می‌توانید استراحتگاه دوستی تانی یا میریحی را برای اقامت انتخاب نمایید. برای رسیدن به ساحل بیولومینسانس می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی با قایق تندرو یا هواپیمای دریایی استفاده کنید.

ساحل دیگورا


ساحل دیگورا در واقع یک جزیره محلی در آتول آری جنوبی است و یک نقطه منزوی عالی که به یک ساحل پر از ماسه ختم می‌شود. ساحل دیگورا ساحلی زیبا و بدون شک یکی از بهترین سواحل مالدیو است. شما می‌توانید در برخی قسمت‌ها براحتی با لباس مخصوص شنا کنار کوسه‌ها و نهنگ‌ها شیرجه بزنید. همچنین کافه‌ها و مغازه‌های ارزان‌قیمتی در نزدیکی ساحل دیگورا وجود دارد که حس کامل تایلند را به شما می‌دهد.
تمی ریترتس مکانی محبوب و رمانتیک برای اقامت در ساحل دیگورا است. همچنین می‌توانید مهمان‌خانه‌هایی مانند هتل بوتیکس و آتیری بیچ را برای اقامت انتخاب نمایید. برای رزرو هتل مالدیو می‌توانید به سفرمارکت مراجعه کنید و پس از بررسی و مقایسه قیمت‌ها و امکانات هر اقامتگاه، مکانی مناسب را برای خود رزرو نمایید.
غواصی و شنا از فعالیت‌های آبی هستند که باید زمانی که در ساحل دیگورا هستید از انجام آن‌ها لذت ببرید. همچنین می‌توانید از کافه‌ها و مغازه‌های اطراف دیدن کنید تا سبک زندگی مردمان محلی را کشف کنید. از آنجایی که هیچ رستورانی در این نزدیکی وجود ندارد، یک شام ویژه با نور شمع زیر ستاره‌ها برای شام خاص خود ترتیب دهید و از این تعطیلات نهایت استفاده را ببرید. برای دسترسی راحت به ساحل دیگورا کافی است با کشتی ام‌تی‌سی‌سی مسیر ۳۰۷ از فرودگاه بین‌المللی به جزیره ماهیبادهو بروید و در عرض ۴ ساعت و ۱۵ دقیقه به ساحل برسید.
سواحل مالدیو

ساحل مصنوعی


اگر به دنبال مناظری دل‌فریب در سفر به مالدیو هستید، باید ساحل مصنوعی را ببینید. ساحلی که در واقع بهشتی ساخته شده توسط انسان است، اما به نظر متفاوت می‌رسد. ساحل مصنوعی برخی از باشکوه‌ترین مناظر را به مسافران خود ارائه می‌دهد. ساحل مصنوعی، با آب و هوای مطبوع در طول سال، یک مکان مورد علاقه برای شنا در میان مردم محلی و گردشگران است. بد نیست بدانید که ساحل مصنوعی ساحلی هلالی شکل است و تعداد بسیار زیادی از کافه‌ها و رستوران‌ها را که برخی از لذیذترین غذاها را سرو می‌کنند در دل خود جای داده است. ورزش‌های آبی که در ساحل مصنوعی می‌توان انجام داد در حین سادگی یک تجربه شگفت‌انگیز را به افراد انتقال می‌دهند. ساحل مصنوعی کافه‌های متعدد، باربیکیو، و مناطق استراحت را به مسافران خود ارائه می‌دهد. همچنین فعالیت‌های فرهنگی مانند کارناوال‌ها و کنسرت‌های موسیقی در کنار ساحل وجود دارد. استراحتگاه و اسپا جزیره مروو، استراحتگاه و اسپا جزیره کوردو و استراحتگاه و اسپا ولیگاندو تعدادی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در ساحل مصنوعی هستند. غواصی گروهی و کاوش در موزه ملی هم برخی دیگر از سرگرمی‌هایی هستند که می‌توانید در ساحل مصنوعی از انجام آن‌ها لذت ببرید.
کافه و رستوران نمک، رستوران سمفونی، سیترون با لیموگراس، کافه خانه دریا، نمک دریایی و مرداب از مکان‌های رمانتیک برای غذا خوردن در اطراف ساحل مصنوعی هستند. موزه ملی، زیردریایی، نهنگ مالدیو و پارک سلطان از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک ساحل مصنوعی هستند. ساحل مصنوعی در فاصله ۰٫۵ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی هولهول قرار دارد و می‌توان از طریق جاده در عرض ۱۰ دقیقه به این ساحل رسید.

ساحل راسفانو


یکی دیگر از سواحل مالدیو، ساحل راسفانو است. ساحل راسفانو، در واقع بخش قابل توجهی از یک استراحتگاه ساحلی است. ساحل راسفانو که ساحلی کاملاً مجلل و تجملاتی است، در واقع یک جاذبه شیک برای گردشگران است. ساحل راسفانو، منزلگاهی پهناور و بزرگی از ماسه‌های سفید است که مناظری از دریای بزرگ و عظیم لاکتیو را نشان می‌دهد. دریای لاکتیو تا آنجا که چشم کار می‌کند گسترده شده است. ساحل راسفانو؛ یکی از بهترین نقاط برای غوطه‌ور شدن در زیبایی فریبنده طبیعت بکر و در آغوش کشیدن آرامشی است که این نقطه را احاطه کرده است.
ساحل راسفانو به مهمانان خود این فرصت را می‌دهد که در تعداد زیادی از ورزش‌های آبی و ماجراجویی شرکت کنید. همچنین غذاهای محلی خوب و مکان‌هایی برای خرید در ساحل راسفانو وجود دارد. برخی از مکان‌های رمانتیک برای اقامت در نزدیکی ساحل راسفانو عبارتند از: سامان گرند، هتل جن ماله، هتل ماگیری و کندوی عسل که از بهترین هتل‌ها و استراحتگاه‌ها برای اقامت در اینجا هستند. هنگام سفر به ساحل راسفانو حتماً از غذاهای محلی مالدیو لذت ببرید، خریدهای محلی را امتحان کنید و در مالدیو غواصی کنید.
کافه و رستوران نمک، رستوران سمفونی، سیترون با لیموگراس، کافه خانه دریا، نمک دریایی و مرداب از رستوران‌های رمانتیک برای غذا خوردن هستند که پیشنهاد سرو غذا در آن‌ها را به شما می‌دهیم. بد نیست اطلاع داشته باشید که ساحل راسفانو در فاصله ۳ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی ماله قرار دارد و دسترسی به ساحل راسفانو بسیار آسان و راحت است.
سواحل مالدیو

ساحل بودو مورا


ساحل بودو مورا که دارای مقدار زیادی از پوشش گیاهی درخت نارگیل است،در یکی از زیباترین و خوش‌منظره‌ترین جزایر کوچک که کف مالدیو را پوشانده است قرار دارد. سواحل ماسه‌ای سفید، آب‌های فیروزه‌ای بکر دریای عرب و آرامش، از چشم‌اندازها و مناظر بودو مورا هستند که ذهن و روح آدمی را تسخیر می‌نمایند. ساحل بودو مورا به‌عنوان یکی از بهترین سواحل در مالدیو شناخته شده است.
استراحتگاه جزیره سان و سان سیام ایرو فوشی بهترین و رمانتیک‌ترین مکان‌ها برای اقامت در ساحل بودو مورا هستند. برای لذت بردن از سفر خود، شما می‌توانید در سواحل شنی سفید قدم بزنید، غروب زیبای خورشید را در ساحل بودو مورا تماشا کنید و زیر آفتاب گرم و دلپذیر مالدیو آفتاب بگیرید. همچنین می‌توانید در فعالیت‌های آبی که ورزشی هیجان‌انگیز است شرکت کنید. رستوران آشپزخانه، رستوران رهندهی و رستوران هتل بیچ وود از جمله‌ رستوران‌ های عجیب مالدیو با انواع غذاهای خوشمزه هستند که حتماً یک وعده غذا در آن‌ها میل نمایید. جاذبه‌های گردشگری نزدیک ساحل بودو مورا عبارتند از: زیردریایی نهنگ، پارک سلطان و موزه ملی که با برنامه‌ریزی می‌توانید از این جاذبه‌ها هم دیدن نمایید. با سوار شدن به قایق تندرو یا قایق آهسته از ماله می‌توانید به ساحل بودو مورا برسید. بسته به وسیله نقلیه انتخابی شما، حدود ۹۰ دقیقه تا ۵ ساعت زمان رسیدن به ساحل بودو مورا طول می‌کشد.

ساحل کانبورودو


ساحل کانبورودو؛ یکی از سواحل بکر مجمع‌الجزایر مالدیو است که مناظری از دریای باشکوه عربستان را به نمایش می‌گذارد. در واقع ساحل کانبورود یک جواهر جدا شده از سواحل مالدیو است. ساحل کانبورودو، ساحلی منزوی و یک نقطه عالی برای کسانی است که به دنبال مکان‌هایی برای فرار از شلوغی زندگی شهری و در آغوش کشیدن تنهایی هستند. بد نیست بدانید که تنها یک هتل در ساحل کانبورودو وجود دارد که حداقل امکانات را ارائه می‌دهد، اما دارا بودن یک هتل چیزی است که فضای ساحل را جالب می‌کند. چون اقامتگاهی در ساحل وجود ندارد؛ کل ساحل خلوت است، بنابراین، یک فرار عالی برای کسانی که به دنبال آرامش هستند.
جاذبه‌های گردشگری نزدیک به ساحل کانبورودو عبارتند از: تاب ساحلی، پارک سلطان و جزیره فولیدو. همان‌طور که اشاره کردیم فقط یک هتل در ساحل کانبورودو مشغول بکار است ولی ساحل و اسپا اولهوولی، مسافرخانه ساحلی لوعو، استراحتگاه و اسپا ساحل لیلی، و استراحتگاه جزیره سان بهترین مکان‌ها برای اقامت در نزدیکی ساحل کانبورودو هستند. شما می‌توانید با قدم زدن در سواحل شنی سفید رنگ روح خود را جلا دهید.
از برپایی کمپ در کنار آب دریا و نشستن در ساحل لذت ببرید. تماشای ستاره‌ها را در زیر آسمان هنگام شب هم تجربه‌ای جالب می‌تواند برای شما باشد. ساند گریل، ریف و رستوران مانیا از جمله مکان‌های رمانتیک برای چشیدن غذاهای محلی در ساحل کانبورودو هستند. برای دسترسی به ساحل کانبورودو می‌توانید با پرواز ماله به فرودگاه آتول هاا دالو بروید. از فرودگاه می‌توان مسیری کوتاه را طی کرد تا به ساحل رسید.
سواحل مالدیو

ساحل میلایدو مالدیو


در بین بهترین سواحل مالدیو، ساحل میلایدو یکی از محبوب‌ترین سواحل در میان گردشگران محسوب می‌شود. افرادی که تمایل به لذت بردن از تجمل در یک محیط طبیعی دارند، ساحل میلایدو بهترین گزینه برای بازدید خواهد بود. ساحل جزیره میلایدو که توسط ماسه‌های سفید پودری در کنار صخره‌های مرجانی احاطه شده است، برای مهمانانی که می‌خواهند یک فرار لذت‌بخش از زندگی کاری روزمره خود را تجربه کنند، عالی است. همچنین ساحل میلایدو، ساحلی خلوت و فوق‌العاده مناسب برای ماه عسل و زوج‌های جوان است.
دوسیت تانی مالدیو، یکی از مکان‌های رمانتیک است که پیشنهاد اقامت در آن را به شما در سفر به ساحل میلایدو می‌دهیم. استراحت و لذت بردن از منظره زیبای ساحل از بهترین گزینه‌های تفریح در ساحل میلایدو هستند. از جمله مکان‌های رمانتیک برای غذا خوردن در اطراف و نزدیکی ساحل میلایدو، رستوران اقیانوس و رستوران ریف را می‌توان نام برد. نحوه دسترسی راحت و آسان به ساحل میلایدو، ترانسفر خصوصی یا ترانسفر هواپیمای دریایی چارتر است.

ساحل کانوهورا


ساحل کانوهورا در جزیره کانوهورا در منطقه دوست‌داشتنی لاویانی، با طیف وسیعی از امکانات که ترکیبی از چیدمان عالی در ساحل و غذاخوری درجه یک است، واقع شده است. بازدیدکنندگان به دلیل تمهیدات خوب آن دوست دارند با خانواده و دوستان خود به ساحل کانوهورا بیایند. جزیره کانوهورا همچنین برای مسافرانی که انفرادی سفر می‌کنند و عاشق کشف مکان‌های جدید هستند و عطش سرگردانی و جستجوی زیبایی سواحل را دارند گزینه‌ای خارق‌العاده و مناسب است.
قدم زدن در شن‌های درخشان و سفید رنگ ساحل تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. استراحتگاه‌های هوراوالهی، کیها مالدیوز و کوکون برخی از اقامتگاه‌های پیشنهادی ما در ساحل کانوهورا هستند که بدون شک لحظات خاطره‌انگیزی را می‌توانید در آنجا سپری نمایید. برای کسب اطلاعاتی کامل درباره مالدیو می‌توانید راهنمای سفر به مالدیو را مطالعه کنید.
پیک نیک دور افتاده در جزیره، پیلوکسینگ، سینمای فضای باز زیر ستاره‌ها و پیاده‌روی طبیعت در اطراف جزیره برخی از تفریحات هیجان‌انگیز در ساحل کانوهورا هستند. از خوردن غذا در رستوران رمانتیک و رستوران کاشیبو با انواع منوهای متنوع و غذاهای لذیذ و خوشمزه لذت ببرید. برای رفتن به ساحل کانوهورا کافی است فقط از فرودگاه بین‌المللی ماله با هواپیمای دریایی به سمت جزیره پرواز کنید.
سواحل مالدیو

آنگزانا ایهورو


ساحل آنگزانا ایهورو، یک استراحتگاه لوکس دوستدار محیط زیست است که در جزیره‌ای با صخره خانه‌های معروف در مالدیو واقع شده است. اینجا یکی از بهترین صخره خانه‌هایی است که در مالدیو وجود دارد و در چند متری ساحل آنگزانا ایهورو قرار گرفته است. امکانات عالی برای غواصی مردم را به کشف شگفتی‌های زیر آب دعوت می‌کند. علاوه ‌بر این نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ در رستوران واقع در ساحل سرو می‌شود. نکته جالب در مورد رستوران‌های فعال در ساحل این است که جلسات اسپای عالی تایلندی به مهمانانی که از آنجا بازدید می‌کنند ارائه می‌شود. رستوران فانوس دریایی و رستوران ایفاتی از رستوران‌های مشهور ساحل آنگزانا ایهورو هستند.
استراحتگاه‌های جزیره بهشت، مالدیو و هانی مون باگ برخی از اقامتگاه‌های شیک و رمانتیکی هستند که آماده پذیرایی از گردشگران در ساحل آنگزانا ایهورو هستند. برخی از فعالیت‌های جذاب و به‌یادماندنی در ساحل آنگزانا ایهورو عبارتند از: صرف غذا و غواصی در طبیعت زیبای ساحل این منطقه. همچنین در سفر خود به ساحل آنگزانا ایهورو حتماً از جزیره ماله و جزیره درخت بانیان وابینفارو دیدن کنید. گردشگران محترم برای دسترسی راحت و آسان می‌توانند از فرودگاه بین‌المللی ماله سوار قایق تندرو شوند و خود را به ساحل آنگزانا ایهورو برسانند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است