search
menu

تفریحات مالدیو

[ پنهان کردن ]
درباره تفریحات مالدیو
کاتاماران
کایاک سواری
غواصی سطحی
کایت سواری
قایق‌های کف شیشه‌ای
جت اسکی
تماشای دلفین‌ها
مسابقه بزرگ ماهیگیری
بنانا سواری
پیاده روی زیر آب

درباره تفریحات مالدیو


مالدیو یکی از زیباترین مقاصد گردشگری جهان است و می تواند مکانی برای لذت بردن از تک تک لحظات عمرتان باشد. برای گردشگرانی که عاشق هیجان، تفریحات آب و ماجراجویی هستند، خرید بلیط هواپیما مالدیو جزو بهترین فرصت‌های زندگی شان به حساب می‌آید. تفریحات مالدیو که در انواع گوناگون و متنوع برای گردشگران فراهم شده‌اند، از دلایل اصلی گردشگران برای سفر به مالدیو هستند. درواقع، در کنار مناظر و طبیعت فوق العاده مالدیو، بازدید و تفریح در جزایر مالدیو و وجود تفریحات مهیج جذابیت سفر را چندین برابر می‌کنند.
تفریحات مالدیو

کاتاماران


کاتاماران جزو بهترین و متفاوت‌ترین تفریحات مالدیو است و از انجام آن بسیار لذت خواهید برد. کاتاماران شامل قایقرانی در آب‌های مالدیو و غوطه‌ور شدن در اقیانوس شگفت انگیز با مناظر زیبای جزایر اطراف و میان آرامشی دست نیافتنی است. چنین، قایقرانی لذت بخش را در هیچ جای دیگری تجربه نخواهید کرد.
بهترین زمان انجام کاتاماران: نوامبر تا آوریل
شنا: لازم نیست
نکته: با داشتن دوربین عکاسی باکیفیت می‌توانید عکس‌های فوق العاده زیبا بگیرید.
هزینه تقریبی: ۷۰ الی ۹۰ دلار برای هر فرد

کایاک سواری


کایاک سواری از جمله تفریحاتی است که امروزه در اکثر مقاصد ساحلی دنیا رایج شده و طرفداران زیادی دارد. در مالدیو نیز می‌توانید میان آب‌های اقیانوس عظیم و چشمگیر قایقتان را بچرخانید و از کایاک سواری لذت ببرید.
بهترین زمان انجام کایاک سواری: آوریل تا اکتبر
شنا: ترجیحا لازم است
نکته: کایاک سواری در اقیانوس به مدت دو ساعت رایگان است و برای انجام آن حتما از راهنمایان کمک بگیرید.
هزینه تقریبی: ۳۰ الی ۵۰ دلار برای هر فرد

غواصی سطحی


برای بسیاری از کسانی که شنا بلد نیستند، غواصی و کشف دنیای زیر آب یک رویا به حساب می‌آید. اما خیالتان راحت باشد که در مالدیو حتی افرادی که شنا بلد نیستند، می‌توانند با استفاده از ماسک و باله‌های غواصی به اعماق اقیانوس بروند و از شگفتی‌های زیر آب متحیر و هیجان زده شوند. افراد غیرشناگر در سفر به مالدیو تفریح زیبای غواصی سطحی را از دست ندهند و از این فرصت زیبا نهایت استفاده را کرده و لذت ببرند.
بهترین زمان انجام غواصی سطحی: ژوئیه تا سپتامبر
شنا: در سطح ابتدایی و در حد شناور بودن و پا زدن
نکته: نیازی نیست برای غواصی سطحی یک شناگر حرفه‌ای باشید. اگر از رفتن به آب‌های عمیق واهمه دارید، می‌توانید در آب‌های کم عمق غواصی کنید.
هزینه تقریبی: ۸۵ دلار برای هر فرد
تفریحات مالدیو

کایت سواری


یکی از مهیج‌ترین و بی‌نظیرترین تفریحات مالدیو، قطعا کایت سواری است. تصور کنید همچون یک کایت (بادبادک) به روی اقیانوس وسیع و بزرگ پرواز می‌کنید. کایت سواری مخصوص کسانی است که ورزش و هیجان را به طور همزمان دوست دارند. اگر عاشق هیجان و آدرنالین هستید، در سفر به مالدیو کایت سواری را امتحان کنید.
بهترین زمان انجام کایت سواری: آوریل تا اکتبر
شنا: نیاز نیست
نکته: با چشم‌های باز کایت سواری کنید و طعم هیجان را بچشید.
هزینه تقریبی: ۶۰ الی ۹۰ دلار برای هر فرد

قایق‌های کف شیشه‌ای


اخیرا یکی از رایج‌ترین تفریحات شهرهای ساحلی دنیا، سوار شدن بر قایق‌های کف شیشه‌ای است که با استقبال زیادی هم مواجه می‌شود. تصور کنید در یک قایق کف شیشه‌ای نشسته‌اید و اقیانوس آبی رنگ، ماهی‌های رنگارنگ و گیاهان دریایی از زیر پاهایتان سُر می‌خورند! نشستن در قایق کف شیشه‌ای مانند آن است که روی اقیانوس راه می‌روید و این حس واقعا زیبا و هیجان انگیز است به حدی که بسیاری از کسانی که با خرید بلیط هواپیما چارتر به مالدیو سفر می‌کنند حتما از این تفریح نهایت استفاده را می‌برند.
بهترین زمان سوار شدن به قایق کف شیشه‌ای: آوریل تا اکتبر
شنا: نیاز نیست
نکته: چشم از موجودات زیبایی که از زیر قایقتان عبور می‌کند، برندارید که لحظه بسیار زیبایی است.
هزینه تقریبی: حدود ۳۰ دلار

جت اسکی


جت اسکی، تفریح زیبا و مهیجی که در هیچ مقصد ساحلی نباید از دست داد. در مالدیو نیز، لذت جت اسکی در اقیانوس بی‌کران لذت دیگری دارد. سرعت و هیجان و یک خاطره به یاد ماندنی را با جت اسکی در مالدیو تجربه کنید.
بهترین زمان انجام جت اسکی: آوریل تا اکتبر
شنا: نیاز نیست
نکته: جلیقه نجات حتما بپوشید و در صورتی که تجربه سوار شدن به جت اسکی را ندارید، از یک راهنما کمک بگیرید.
هزینه تقریبی: بسته به جت اسکی که انتخاب می کنید و به ازای هر ۲۰ دقیقه، حدود ۷۰ الی ۱۸۵ دلار
تفریحات مالدیو

تماشای دلفین‌ها


دلفین‌ها موجودات بسیار دوست داشتنی و دلبر هستند و با شیرین کاری‌ها و استعدادهایشان همیشه تعجب بازدید کنندگان را برانگیخته‌اند. در ساحل لوینا ماهیگیران شما را با قایق به تماشای دلفین‌ها می‌برند. تماشای دلفین‌های رنگارنگ و شیطنت آن‌ها و نمایش‌های بی‌نظیرشان بسیار دلنشین و جذاب است.
بهترین زمان تماشای دلفین‌ها: فوریه تا آوریل
شنا: نیاز نیست
نکته: برای تماشای دلفین‌ها صبح زود بیدار شوید و اگر در فاصله درست زمانی سوار قایق شوید، دلفین‌های بیشتری تماشا خواهید کرد.
هزینه تقریبی: ۱۵ تا ۱۸ دلار برای هر فرد

مسابقه بزرگ ماهیگیری


شاید ماهیگیری کاری بسیار ساده به نظر بیاید اما انتظار این را نداشته باشید که در مالدیو، آن هم در یک مسابقه بزرگ ماهیگیری این کار خیلی آسان باشد. مواجه شدن با نمونه‌های نادر ماهی‌ها نظیر ماهی تُن، ماهی بادبان و ... در مسابقه بزرگ ماهیگیری بسیار هیجان انگیز است. اگر به ماهیگیری علاقه‌ مند هستید و فکر می‌کنید مهارت کافی برای شرکت در مسابقه بزرگ ماهیگیری دارید، این فرصت را در سفر به مالدیو از دست ندهید.
بهترین زمان شرکت در مسابقه بزرگ ماهیگیری: نوامبر تا مارس
شنا: نیاز نیست
نکته: نیازی نیست که شما همراهتان چیزی ببرید. کارکنان طعمه ماهی در اختیارتان قرار خواهند داد.
هزینه تقریبی: هزینه یک فرد ۸۵ دلار، هزینه شش عضو ۶۵۰ دلار

بنانا سواری


امروزه، بناناسواری نیز جزو محبوب‌ترین تفریحات آبی دنیا به حساب می‌آید. سوار یک قایق بادی که شبیه بنانا (موز) است، می‌شوید و سپس روی امواج اقیانوس با سرعت سُر می‌خورید. بناناسواری یکی از بهترین تفریحاتی است که می‌توانید با دوستانتان انجام دهید و لذت ببرید.
بهترین زمان بناناسواری: آوریل تا اکتبر
شنا: نیاز نیست
نکته: جلیقه نجات بپوشید و به توصیه‌های راهنما عمل کنید.
هزینه تقریبی: حدود ۶۰ الی ۸۰ دلار برای هر فرد
تفریحات مالدیو

پیاده روی زیر آب


بشر توانسته با پیشرفت روز به روز علم و فناوری و تکنولوژی غیرممکن‌ها را ممکن سازد. چه کسی فکر می‌کرد روزی می‌توان در کف اقیانوس به آن بزرگی به پیاده روی پرداخت! یکی از بهترین ورزش‌ها و تفریحات آبی در مالدیو پاده روی زیر آب است. در این ورزش شما با استفاده از تجهیزاتی قادر خواهید بود روی کف اقیانوس قدم بزنید و تمام موجودات آبزی و دنیای شگفت انگیز زیر آب را از نزدیک لمس و مشاهده کنید.
بهترین زمان پیاده روی زیر آب: ژانویه تا آوریل
شنا: نیاز نیست
نکته: ماسک‌های اکسیژن باید کاملا روی صورتتان فیکس شوند.
هزینه تقریبی: حدود ۱۵۰ دلار برای هر فرد

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است