search
menu

مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور
برند‌هایی که در مرکز خرید گاردنز مال حضور دارند
بخش سرگرمی مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور

مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور


مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور در نزدیکی مجتمع تجاری مید ولی Midvalley Mega Mall قرار گرفته است و یکی از مجلل‌ترین نقاط شهر برای خرید به شمار می‌رود. مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور میزبان جمعی از برترین برند‌های دنیا است و کاربران می‌توانند با مراجعه به اینجا، به طیف گسترده‌ای از محصولات مانند پوشاک، لوازم آرایشی، محصولات دیجیتال و لوازم منزل دسترسی داشته باشند.
مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور در ساختمانی ۶ طبقه بنا شده است و شامل بیش از ۲۰۰ واحد تجاری می‌شود. برخی از معتبر‌ترین برند‌های مد و فشن هم در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند. البته خرید محصولات چنین برند‌هایی نیازمند پرداخت هزینه‌های زیادی است اما جشنواره‌های فروش، فرصت مناسبی است و افراد می‌توانند چند مرتبه در سال از این تخفیف‌های فوق العاده بهره مند شوند.
مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور
به دلیل نزدیکی مرکز خرید گاردنز مال به مجتمع تجاری مید ولی، کاربران پس از گشت و گذار در این مجموعه، معمولا به این مرکز خرید که در مجاورت گاردنز مال قرار گرفته هم مراجعه می‌کنند. این مسئله یعنی مجاورت دو مرکز خرید، موجب استقبال بیش از حد کاربران شده و این محدوده را به یکی از پرطرفدار‌ترین مناطق شهر برای خرید تبدیل کرده است.
برج‌های دوقلو پتروناس، اصلی‌ترین نماد شهر کوالالامپور هم در فاصله ۷ کیلومتری مرکز گاردنز مال قرار گرفته است. مجموعه The Gardens Mall Kuala lumpur علاوه بر مرکز خرید، شامل چندین بخش دیگر از جمله یک هتل پنج ستاره، دو بلوک مسکونی و همچنین بخش اداری هم می‌باشد. با این حال، افرادی که به قصد خرید به شهر کوالالامپور سفر کرده‌اند، می‌توانند در هتلی که در این مجموعه قرار دارد اقامت داشته باشند.
فودکورت مرکز خرید گاردنز مال در طبقه زیرین ساختمان قرار گرفته است. انواع غذا‌های محلی و بین المللی در مجموعه این رستوران‌ها سرو می‌شود و افراد متناسب با هر سلیقه‌ای، می‌توانند غذای مورد علاقه خود را از یکی از ۳۰ رستورانی که در فودکورت مشغول به فعالیت هستند سفارش دهند.
مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور

برند‌هایی که در مرکز خرید گاردنز مال حضور دارند


•Versace
•Louis Vuitton
•Lacoste
•Calvin Klein
•DKNY
•Dr Martens
•Hermes

بخش سرگرمی مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور


گاردنز مال کوالالامپور مکانی تنها برای خرید نیست و امکانات تفریحی برای تمامی اعضای خانواده در این مجموعه در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند پس از بازدید از بخش‌های تجاری و انجام خرید‌های مورد نیاز، به پردیس سینمایی که در طبقه پنجم این مجتمع قرار گرفته است مراجعه کنند
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است