search
menu

مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور

مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور


مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور نه تنها یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور، که یکی از دلایل اصلی سفر به این شهر محسوب می‌شود. هر چند که پایتخت مالزی یکی از توریستی‌ترین شهر‌های جهان است و مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد اما بدون تردید، مراکز خرید کوالالامپور سالانه گردشگران زیادی را به سمت این شهر می‌کشاند. جشنواره‌های فوق العاده فروش و حضور معتبر‌ترین برند‌های دنیا، از جمله مواردی است که تا این اندازه موجب محبوبیت مرکز خرید میدولی مگامال شده است.
مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور
مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور در سال ۱۹۹۹ و در مساحتی نزدیک به ۴۱۸ هزار متر مربع احداث شده است. تنها یک سال پس از مرکز شروع فعالیت این مجتمع تجاری، مرکز خرید مگامال در سال ۲۰۰۰ عنوان بهترین مرکز خرید کوالالامپور را دید گردشگران، تصاحب کرد و در سال ۲۰۰۱ هم به عنوان بهترین مرکز خرده فروشی مالزی شناخته شد.
در حال حاضر حدود ۴۳۰ برند معتبر از جمله دیور، برشکا، منگو، زارا و تیمبرلند محصولات خود را در مرکز خرید میدولی کوالالامپور عرضه می کنند. کاربران می‌توانند کالاهایی از قبیل پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی و جواهرات و کالاهای زینتی را در واحد‌های تجاری این مجتمع مشاهده و خرید نمایند.
فودکورت‌های متعددی در مرکز خرید میدولی مگامال مشغول به فعالیت هستند و افراد می‌توانند برای صرف وعده‌های غذایی به آن‌ها مراجعه نمایند. همچنین کافی شاپ‌های متعددی هم در طبقات مختلف فعالیت می‌کنند که گزینه مناسبی برای صرف میان وعده به شمار می‌آیند. یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی هم در مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور وجود دارد و توریسم پزشکی هم از دلایلی می‌باشد که موجب جذب گردشگر شده است.
علاوه بر این، یک هتل پنج ستاره لوکس هم در مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور ساخته شده است و افرادی که برای حضور در جشنواره‌های خرید به این شهر سفر کرده باشند هم می‌توانند با انتخاب هتل، در نزدیکی مجتمع اقامت داشته باشند. در ضمن، نگرانی خاصی از بابت رفت و آمد هم برای این دسته از مسافران دیگر وجود نخواهد داشت.
مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور
مرکز همایش‌های مجتمع خرید میدولی مگامال با مساحتی بالغ بر ۴۸۰۰۰ فوت مربع، آماده برگزاری مراسم‌ها و سمینار‌های گوناگون است. همچنین پردیس سینمایی با ۱۸ سالن مجزا هم در پنجمین طبقه این ساختمان قرار دارد و کاربران می‌توانند علاوه بر گشت و گذار در بخش تجاری و خرید محصولات مورد نظر خود، از امکانات سرگرمی این مجموعه هم بهره مند شوند.
میدولی مگامال کوالالامپور نه تنها یک مرکز خرید و یا مجتمع تجاری، بلکه مکانی برای گذراندن اوقاتی خوش برای تمامی افراد خانواده است. یکی از بزرگترین کتابخانه‌های شهر هم در این جا قرار گرفته است و دسترسی به کتب تخصصی و نشریات متفاوت در این کتابخانه امکان پذیر است.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است