search
menu

مجموعه تفریحی گنتینگ کوالالامپور

[ پنهان کردن ]
درباره مجموعه تفریحی گنتینگ
چرا بازدید از مجموعه تفریحی گنتینگ هایلندز پیشنهاد می‌شود؟
تاریخچه تاسیس گنتینگ هایلندز
در گنتینگ هایلندز چه تفریحاتی در انتظار شماست
هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از مجموعه تفریحی گنتینگ چقدر است؟
فصل مناسب برای بازدید از مجموعه تفریحی گنتینگ چه زمانی است؟
چگونه به مجموعه تفریحی گنتینگ برویم؟
در نزدیکی مجموعه تفریحی گنتینگ از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟
چه هتل‌هایی در نزدیکی مجموعه تفریحی گنتینگ برای اقامت وجود دارد؟
چه رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی نزدیک به مجموعه تفریحی گنتینگ هستند؟

درباره مجموعه تفریحی گنتینگ


علاوه بر مراکز خرید کوالالامپور مراکز تفریحی و طبیعی متعددی وجود دارد که یکی از آن ها گنتینگ هایلندز یا شهر سرگرمی‌ها نام دارد که یکی از تفرجگاه‌‌های کوهستانی خنک و خوش آب و هوای کشور مالزی است که در دل کوه های مرتفع و جنگل های بارانی صد میلیون ساله سرسبز پاهانگ قرار گرفته است. این مجموعه تفریحی با داشتن امکانات بی‌شماری نظیر شهربازی روباز و سرپوشیده، زمین بازی گلف، تلکابین، پارک آبی، سینما، آمفی تئاتر، مرکز بازی‌های ویدئویی، رستوران، مراکز خرید، هتل‌ و بزرگ‌ترین مزرعه توت فرنگی مالزی قادر است هرآنچه خریداران بلیط هواپیما کوالالامپور برای گذراندن تعطیلاتی مفرح، خاطره‌انگیز و بیادماندنی بدان نیاز داشته باشند، را برای آن‌ها فراهم کند.
مجموعه تفریحی گنتینگ کوالالامپور

چرا بازدید از مجموعه تفریحی گنتینگ هایلندز پیشنهاد می‌شود؟


در دل طبیعت سرسبز، زیبا و چشم‌نواز مالزی جا خوش کرده است.
برخی از لوکس‌ترین هتل‌های کشور مالزی را در خود جای داده است.
بدلیل قرار گرفتن در منطقه‌ای کوهستانی و خوش آب و هوا، بهترین مکان برای گریز از آب و هوای گرم و شرجی کوالالامپور به حساب می‌آید.
از امکانات رفاهی متنوع و فراوانی برخوردار بوده و به مدرن‌ترین تجهیزات تفریحی دنیا مجهز شده است.
افزون بر داشتن مراکز تفریحی فراوان، رستوران‌هایی شیک و مراکز خرید گوناگونی را نیز در خود جای داده است.

تاریخچه تاسیس گنتینگ هایلندز


زمانی که تاجر ثروتمندی به نام تونگ (Lim Goh Tong) برای بستن قراردادی تجاری در تفرجگاه کامرون هایلندز اقامت می‌کرد و مشغول خوردن غذا در حین تماشای منظره زیبا و رویایی اطراف خود بود، فکری به ذهن او خطور کرد: چرا چنین مکان خوش‌منظره و زیبایی که تنها ۲۰۰ کیلومتر با کوالالامپور فاصله دارد، به مجموعه تفریحی بزرگی برای فرار از گرمای مالزی و گذراندن تفریحاتی لذت‌بخش مبدل نگردد؟ او در آن زمان (سال ۱۹۶۴) برای انجام این کار و یافتن بهترین نقطه برای برپایی چنین تفرجگاهی، به بررسی منطقه کامرون هایلندز پرداخت و پس از مطالعه توپوگرافی این منطقه تصمیم گرفت که مجتمع تفریحی خود را برفراز قله کوه مرتفعی به نام کالی (Gunung Ulu Kali) برپا کند. پروژه ساخت این مجتمع تفریحی بسیار دشوار بود و به منابع بسیاری نظیر آب و الکتریسیته نیاز داشت. از این رو، گنتینگ هایلندز در مدت زمانی نسبتا طولانی و رفته رفته با همکاری و سرمایه‌گذاری دولت مالزی توسعه یافت و به شکل و شمایل امروزی خود درآمد.
مجموعه تفریحی گنتینگ کوالالامپور

در گنتینگ هایلندز چه تفریحاتی در انتظار شماست

؟
از اسب‌سواری در طبیعت زیبای کوهستانی گرفته تا سرسره سواری در پارک آبی، گستره وسیعی از تفریحات هیجان‌انگیز و سرگرمی‌های مفرح در این تفرجگاه شگفت‌انگیز گردهم آمده‌اند تا رضایت هر بازدیدکننده‌ با هر سن و سالی را جلب کند. برخی از تفریحاتی که مجموعه تفریحی گنتینگ به شما ارائه می‌دهد عبارتند از:
خوش‌گذرانی در شهربازی‌ها و پارک‌های تفریحی گنتینگ: در گنتینگ سه نوع پارک تفریحی وجود دارد: شهربازی سرپوشیده، شهربازی روباز و پارک آبی. هرکدام از این پارک‌ها به جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات تفریحی مجهز شده‌اند و با تفریحات متنوعی نظیر بولینگ، اسنوکر، پگ برد، تونل بادی چتربازی و مرکز بازی‌های رایانه‌ای قادرند ساعت‌ها شما را سرگرم خود سازند.
تماشای طبیعت از نمایی شگفت انگیز با تلکابین‌های گنتینگ: شاید هیچ تفریحی باندازه تماشای طبیعت مسحورکننده و دلربای مالزی در تلکابین‌های گنتینگ که مسافتی طولانی حدود ۴ کیلومتر را برفراز منطقه کوهستانی و سرسبز هایلندز طی می‌کنند، برای عاشقان طبیعت لذت‌بخش نباشد. تلکابین‌های Genting Skyway و Awana Skyway آماده‌اند تا شما را به بلندترین نقطه گنتینگ هایلندز ببرند و از آنجا منظره‌ای تماشایی از ارتفاعات گنتینگ به شما ارائه دهند.
گشت و گذار در طبیعت گنتینگ هایلندز: قرارگرفتن در منطقه‌ای کوهستانی و در دل جنگل‌های بارانی صدمیلیون ساله مالزی این امکان را برای مجموعه تفریحی گنتینگ بوجود آورده که از طبیعت اطراف خود به بهترین نحو ممکن بهره برد و جاذبه‌های طبیعی خوش آب و هوایی را در کنار اماکن تفریحی به بازدیدکنندگان عرضه کند. مزرعه تفریحی توت فرنگی (بزرگ‌ترین مزرعه کشت توت‌فرنگی در مالزی)، سرزمین عجایب پروانه‌ها و مزرعه گل‌های ارکیده (بزرگ‌ترین مزرعه پرورش گل‌های ارکیده در مالزی) از جمله جاذبه‌های طبیعی و خوش‌منظره گنتینگ هستند که با زیبایی توصیف‌ناپذیرشان، حس سرزندگی و نشاط را به هر بازدیدکننده‌ای که با خرید بلیط هواپیما به مالزی سفر می‌کند و به دیدن این موعه می‌آید تزریق می‌کنند.
مجموعه تفریحی گنتینگ کوالالامپور
شرکت در کنسرت‌های موسیقی: شاید ندانید اما مجموعه تفریحی گنتینگ مکانی است که ستارگان بین‌المللی موسیقی هرساله در آن کنسرت برگزار می‌کنند. چندی پیش گوون استفانی و گروه بلک آید پیز برخی از آثار محبوب خود را در سالن مجلل و آکوستیک آمفی تئاتر گنتینگ اجرا کردند و با حضور خود بازدیدکنندگان را به وجد آوردند.
ویترین‌گردی و خرید از مراکز خرید گنتینگ: ویترین‌گردی و خرید از تفریحاتی است که برای بسیاری از ما سرگرم‌کننده است و مجموعه تفریحی گنتینگ با مرکز خرید لوکس «نخستین مرکز خرید دنیا» (First World Plaza) که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد یافت می‌شود، این تفریح را نیز از ما دریغ نکرده است. در طبقه نخست این مرکز خرید انواع و اقسام اجناس و محصولات پوشیدنی و تزئینی قرار گرفته است تا شما لذت خرید را در فضایی رنگارنگ و دلنشین تجربه کنید. همچنین کافی‌شاپ‌ها و غذاخوری‌هایی نیز در این مکان تعبیه شده تا نیاز خورد و خوراک بازدیدکنندگان در همین مکان رفع گردد و برای صرف میان وعده، نیازی نباشد که این مرکز خرید را ترک کنند.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از مجموعه تفریحی گنتینگ چقدر است؟


از آنجایی که این مکان لبریز از انواع و اقسام تفریحات هیجان‌انگیز و فعالیت‌های مفرح است، تخمین مدت زمان پیشنهادی بازدید از آن کار چندان آسانی نیست. اگر دوست دارید از تمامی بخش‌های این مکان دیدن کرده و تفریحات متنوع آن را امتحان کنید، بهتر است در یکی از هتل‌های باکیفیت و لوکس این مکان چندروزی اقامت کنید. گفتنی است که مانند سایر تفرجگاه‌ها، بازدید از این مکان و استفاده از تجهیزات سرگرم‌کننده آن منوط به پرداخت هزینه است.
مجموعه تفریحی گنتینگ کوالالامپور

فصل مناسب برای بازدید از مجموعه تفریحی گنتینگ چه زمانی است؟


بهترین زمان بازدید از مجموعه تفریحی گنتینگ، زمانی بین ماه‌های مارس تا سپتامبر است. در این زمان از سال هوای این منطقه به خنکی می‌گراید و میزان بارش باران نیز کاهش میابد.

چگونه به مجموعه تفریحی گنتینگ برویم؟


مجموعه تفریحی گنتینگ هایلندز در بخش شمالی کوالالامپور واقع شده است و از طریق اتوبوس‌های کوالالامپور به راحتی می‌توان به آن دسترسی داشت. کافی است به ایستگاه اتوبوس مرکزی پودورایا کوالالامپور (Puduraya) بروید و با خرید بلیطی ارزان خود را به دامنه گنتینگ برسانید. از آنجا به راحتی می‌توانید با تلکابین گنتینگ به این مجموعه تفریحی دسترسی داشته باشید.

در نزدیکی مجموعه تفریحی گنتینگ از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟


معبد غارهای چین سو: ۴.۸ کیلومتر
بیو پارک آوانا:۹ کیلومتر
پارک یادبود گوتونگ: ۱۱ کیلومتر

چه هتل‌هایی در نزدیکی مجموعه تفریحی گنتینگ برای اقامت وجود دارد؟


هتل گنتینگ گراند: ۵۵ متر
اقامتگاه ریزورت وورلد گنتینگ: ۱۷۰ متر
هتل فرست وورلد: ۱.۳ کیلومتر

چه رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی نزدیک به مجموعه تفریحی گنتینگ هستند؟


رستوران مک دونالد گنتینگ: ۱۸ متر
رستوران کی اف سی گنتینگ هایلندز: ۲۵ متر
رستوران موناکاتا رامن: ۵۷ متر
رستوران اسپایس گاردن: ۵۳ متر
رستوران گنتینگ پالاس: ۷۵ متر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است