search
menu

لیست بازی‌های شهربازی چیتگر یا دریاچه خلیج فارس + عکس

[ پنهان کردن ]
امکانات سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر
دستگاه‌های موجود در ضلع غرب دریاچه چیتگر
دستگاه‌های موجود در ضلع شمال دریاچه خلیج فارس
دستگاه‌های موجود در ضلع شرقی دریاچه چیتگر
ماهیگیری در دریاچه خلیج فارس
کارتینگ شهربازی دریاچه چیتگر
سرزمین بازی و جایزه دریاچه چیتگر برای کودکان
سیرک تهران در دریاچه چیتگر
رول گلایدر دریاچه چیتگر
پیک نیک در کنار دریاچه چیتگر
دوچرخه سواری و پیاده روی در اطراف دریاچه خلیج فارس
امکانات تفریحی در بام لند چیتگر
شهربازی سر پوشیده کیدز گاردن بام لند
وی آر لند؛ تحقق خیال‌ها
تشک پرش آزاد
اسکای فلایر بام لند
واقعیت مجازی؛ بازی در قصه‌ها
پیست پاتیناژ بام لند تهران
فوتبال دستی اما انسانی در بام لند
سرسره سقوط آزاد
مشخصات سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر
چگونه به دریاچه خلیج فارس تهران برویم؟
زمان مناسب بازدید دریاچه و شهربازی چیتگر
در شهر بازی دریاچه خلیج فارس می‌توانید بازی‌های گوناگونی را امتحان کرده و ساعاتی پر هیجان و لذت بخش را تجربه کنید. اگر با تهیه تور قصد سفر به پایتخت را دارید خودتان را برای یک ماجراجویی در این کلان شهر آماده کنید زیرا جاذبه‌های فراوانی وجود دارد که هنوز از وجود آن‌ها بی اطلاع هستید. در ادامه قصد داریم به بررسی امکانات و ویژگی‌های شهربازی بزرگ دریاچه چیتگر بپردازیم. با ما همراه باشید.
 لیست بازی‌های شهربازی چیتگر یا دریاچه خلیج فارس + عکس

امکانات سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر



پیست پرواز در آسمان
از جمله وسایل بازی سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برایتان به ارمغان بیاورد پیست پرواز در آسمان است. پیست پرواز در آسمان با استفاده و کارگیری کف پوش‌های درجه یک پلیمری، این اجازه را به گردشگران می‌دهد که بتوانند در همه شرایط آب و هوایی و فارغ از فصل، ورزش های زمستانی انجام دهند. تیوپ سواری بر روی پیست پرواز در آسمان دقیقا همانند تیوپ سواری بر روی برف واقعی می‌باشد. به گونه‌ای که سوار بر تیوپ شده و با یک شیب تند به هوا پرتاب می‌شوند. این تجربه به نوبه خود می‌تواند بسیار مهیج و جذاب باشد.

 لیست بازی‌های شهربازی چیتگر یا دریاچه خلیج فارس + عکس

هرم هیجان شهربازی چیتگر؛ سینما چند بعدی معلق در هوا
اگر به سرزمین شگفت انگیز چیتگر رفتید باید بدانید که یک اتفاق کم نظیر در ارتفاع انتظار شما را می‌کشد. در هرم هیجان شهربازی چیتگر می‌توانید تجربه‌ای هیجان انگیز در هرمی به ارتفاع 6 متر با کابینی که قرار است در هوا معلق نگه داشته شود. در مجموعه تفریحی هرم هیجان که نام دیگر آن سوپرنوا است هر چهار نفر وارد هرم شده و بر روی کابین مخصوص سوار می‌شوند. کابین در ارتفاع 3 متری از زمین، به صورت کاملاً معلق به پرواز در می‌آید. اولین احساسی که به هنگام معلق ماندن به سراغ شما می‌آید حسی متفاوت و وصف ناشدنی است. این تکان خوردن در آسمان همراه با افکت هایی مانند طوفان، باران، رعد و برق، مه و غبار، نور پردازی و جلوه‌های ویژه بصری است که برای شما لحظات زیبایی را رقم می‌زند. جالب است بدانید این دستگاه محصولی فوق العاده از کمپانی معتبر زیمنس آلمان بوده و برای اولین بار در ایران آن هم در دریاچه خلیج فارس (سرزمین شگفت انگیز) فراهم شده است. هرم هیجان برای افرادی که به دنبال هیجان بالا و ترشح آدرنالین هستند بسیار مناسب است.
 لیست بازی‌های شهربازی چیتگر یا دریاچه خلیج فارس + عکس

پیست مدرن ماشین‌های کوبنده
یکی دیگر از وسیله‌های بازی واقع در سرزمین شگفت انگیز دریاچه پیست مدرن ماشین‌های کوبنده است. در هر سنی که هستید چه نوجوان و چه بزرگسال از تجربه هیجان در پیست ماشین‌های کوبنده غافل نشده و با رانندگی هر چه بدتر خود یک تصادف شیرین را ممکن سازید!

سافاری وحشت شهر بازی چیتگر؛ آماده فرار باشید!
سافاری وحشت از دیگر فضاهای متفاوت و درجه یک است که می‌تواند خاطره‌ای منحصر به فرد همراه با وحشت را برای شما رقم بزند. اگر طرفدار این‌ گونه ژانرها نیستید پیشنهاد می‌کنیم سمت این سافاری نروید. زیرا در این مکان هر چیزی ممکن است اتفاق بی‌افتد. چه دنبال کردن شما توسط مرد اره به دست، یا گرفتن پای شما از طرف یک اسکلت. اکثر تونل‌های وحشت شرایطی را پیش می‌آورد که شما را سوار بر قطار کنند و به این صورت از تونل رد می‌شوید. حال در حین عبور از موانع مختلف چند صورت ترسناک هم قصد به هم ریختن احوال شما را دارند! اما در سافاری وحشت دریاچه چیتگر شما باید روی دو پای خود راه بروید و هر لحظه ممکن است کسی از هر چهار طرف شما را محاصره کرده و داد شما را از شدت ترس دربیاورد! خلاصه اگر طاقت زهره ترک شدن را دارید بازدید از این قسمت از دریاچه را در برنامه خود قرار دهید.
 لیست بازی‌های شهربازی چیتگر یا دریاچه خلیج فارس + عکس


دستگاه‌های موجود در ضلع غرب دریاچه چیتگر


شاید برایتان سوال شود که چرا دستگاه‌های شهربازی در یک قسمت جمع نشده و در بخش‌های مختلف غربی، شرقی و شمال پخش شده‌اند. دلیل این ایده به خاطر استقرار ایمن‌تر دستگاه‌ها، استفاده از ویوی مختلف دریاچه و جلوگیری از ازدحام افراد برای استفاده از وسایل است.
دستگاه‌هایی که در بخش غربی دریاچه وجود دارند عبارت‌اند از: سافاری پارک وحشت، ماشین کوبنده، اسکیت هیجان انگیز که به یو نیز معروف است، دستگاه‌های بازی کودکان و شهربازی سر پوشیده. استفاده از این دستگاه‌ها هر کدام به تنهایی می‌تواند خاطره‌ای شیرین را از این شهربازی در ذهنتان ثبت کند.

دستگاه‌های موجود در ضلع شمال دریاچه خلیج فارس


در ضلع شمالی دریاچه می‌توانید از پیست پرش، برج هیجان و هرم هیجان استفاده کنید. توضیحات این موارد در پاراگراف‌های قبلی وجود دارد. اگر با تور گردشگری به این شهربازی رفتید پیست پرش را از قلم نیندازید. به دوستان و همراهان خود نیز یادآوری کنید که به هنگام پرش از شما فیلمی به صورت صحنه آهسته ضبط کنند. آن فیلم خاطره جالبی را برای همیشه زنده می‌دارد.

دستگاه‌های موجود در ضلع شرقی دریاچه چیتگر


از بازی‌های ضلع شرقی دریاچه نیز می‌توان به چرخ و فلک و بازی‌های مربوط به کودکان اشاره کرد. این شهربازی همه رده‌های سنی را شامل شده و هیج فردی دست خالی از این محوطه بیرون نمی‌رود.

ماهیگیری در دریاچه خلیج فارس


در این بخش قرار است که بیشتر با امکانات تفریحی دیگر دریاچه آشنا شویم. اگر اهل ماهیگیری باشید دریاچه خلیج فارس می‌تواند برای شما مانند یک نگین در پیش نظر شما برق بزند! اگر می‌خواهید به صورت آزاد و شخصی در آب‌های دریاچه خلیج فارس ماهیگیری کنید هزینه‌ای که برای شما حساب می‌شود ۵۰ هزار تومان است. اما اگر عضو کلوپ‌های ماهیگیری باشید می‌توانید با پرداخت ۴۰ هزار تومان یک روز کامل را به ماهیگیری مشغول شوید.

کارتینگ شهربازی دریاچه چیتگر


یکی دیگر از وسایل بازی که می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند کارتینگ است. کارتینگ دریاچه چیتگر می‌تواند برای عاشقان هیجان و سرعت انتخابی بسیار ایده آل باشد. این پیست در بخش غربی دریاچه قرار گرفته و فاصله نزدیکی با سافاری وحشت دارد. استانداردهای جهانی در این پیست رعایت شده و یکی از ایمن‌ترین کارتینگ های تهران به شمار می‌رود.

سرزمین بازی و جایزه دریاچه چیتگر برای کودکان


همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفته شد؛ وسایل بازی مخصوص کودکان در بخش شمالی دریاچه قرار گرفته و دسترسی به آن به آسانی امکان پذیر است. اما اگر به دنبال بازی‌های متفاوت‌تری برای کودکانتان می‌گردید می‌توانید از سرزمین بازی و جایزه کمک بگیرید. در این سرزمین بازی‌های کودکانه‌ای همچون ترامپولین و یوروبانجی در نظر گرفته شده که می‌تواند انرژی کودک شما را به خوبی مدیریت کند. برای ورود هر کودک به این مجموعه هزینه ۱۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

سیرک تهران در دریاچه چیتگر


اگر طرفدار اجراهای زنده یا نمایش‌های مختلف باشید می‌توانید با تهیه بلیط در سیرک تهران حضور داشته باشید. این سیرک جایگاه بیش از ۱۰ هنرمند بین المللی بوده و ساعاتی پر شور و نشاط را برای گردشگران رقم می‌زند.

رول گلایدر دریاچه چیتگر


ریلی پر پیچ و خم با طول ۱۲۰ متر رو به روی شما قرار گرفته است. این رول گلایدر از هیجان بسیار بالایی برخوردار بوده و در حالی که به یک ریل با کمربند و لوازم ایمنی دیگر متصل هستید به سمت جلو حرکت کرده و با سرعت ۱۴ متر ارتفاع را همراه با شیب تند به پایین می‌آیید. برای استفاده از این زیپ لاین باید بهای اندکی بپردازید.
 لیست بازی‌های شهربازی چیتگر یا دریاچه خلیج فارس + عکس


پیک نیک در کنار دریاچه چیتگر


بهار در دریاچه چیتگر فضای دل چسب و بی‌نظیر را فراهم می‌آورد. می‌توانید در کنار دریاچه زیر انداز پهن کنید و مدتی را صرف لذت بردن از هوای آزاد و نسیم ملایمی که از سمت دریاچه به صورتتان می‌خورد کنید. غیر از فصل بهار و تابستان استفاده از چمن‌ها برای پیک نیک ممنوع است.

دوچرخه سواری و پیاده روی در اطراف دریاچه خلیج فارس


برای پیاده روی و دوچرخه سواری در اطراف دریاچه حدود ۷ کیلومتر فضا دارید. این مسیر را می‌توانید همراه یکی از عزیزانتان به سر برسانید و صدها کالری بسوزانید. در این مسیر که مانند یک حلقه به دور دریاچه کشیده شده می‌توانید همه بخش‌های مختلف را ببینید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. در ساعات پایانی روز هنگامی که چراغ‌های شهر روشن می‌شوند در کنار تنفس و لذت بردن از تماشای مناظر دریاچه می‌توانید از فضایی که نور ماه روی دریاچه ایجاد کرده نیز عکس برداری کنید. اگر تمام ۷ کیلومتر را پیاده روی کنید از تاج سد دریاچه نیز عبور خواهید کرد. این سازه زیبا الهام گرفته از معماری خیره کننده موج آب است. ناگفته نماند که می‌توانید این مسیر ۷ الی ۸ کیلومتری را با دوچرخه نیز طی کنید. اگر اهل ورزش باشید استفاده از دوچرخه گزینه مناسب‌تری برای شما به شمار می‌رود.

امکانات تفریحی در بام لند چیتگر


همان‌طور که می‌دانید یکی دیگر از مقاصد تفریحی دریاچه خلیج فارس، مجموعه تفریحی تجاری بام لند تهران است. این مجموعه یکی از صدها جاذبه پایتخت به شمار رفته و گشت و گذار در کنار دریاچه را تکمیل می‌کند. اگر عاشق خرید و پاساژ گردی هستید، می‌توانید خرید لوکسی را در یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران داشته باشید؛ با توجه به این که جشنواره‌های مختلف و برنامه‌های فرهنگی، کافه‌ها و رستوران‌های درجه یک، تفریح‌های عالی همچون کیدز گاردن، ماهیگیری، مسیر پیاده‌روی، قایق سواری و... در این مجموعه وجود دارد؛ بام لند می‌تواند تمام نیاز شما را به یک تفریح سالم و جذاب پاسخ دهد. در ادامه می‌خواهیم به بررسی امکانات تفریحی که از مجموعه بام لند در دسترس گردشگران قرار می‌گیرد صحبت کنیم اما قبل از هر چیز باید بگوییم که پارکینگ بام لند در خیابان هوانیروز و بلوار صدف، در بخش جنوبی این مجموعه قرار گرفته و هزینه پارکینگ برای ساعت اول ۵۰۰۰ تومان است. البته برای هر یک ساعت اضافه باید ۲۰۰۰ تومان دیگر پرداخت کنید.
ساعت کاری: از ساعت ۹ صبح تا یک بامداد، در روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا یک بامداد
دسترسی دریاچه و وسایل بازی اطراف از بام لند فاصله زیادی نداشته و برای ادامه تفریحتان می‌توانید به سمت شهربازی و امکانات تفریحی بام لند مراجعه کنید.
 لیست بازی‌های شهربازی چیتگر یا دریاچه خلیج فارس + عکس

شهربازی سر پوشیده کیدز گاردن بام لند


شهربازی سر پوشیده کیدز گاردن در مجموعه بام لند واقع شده و یکی از شهربازی‌های تازه تاسیس شده و استاندارد ایران به شمار می‌رود. با سفر به این قسمت از دریاچه می‌توانید با آسودگی خاطر کودکان خود را به این مجموعه بسپارید. برای اشاره به برخی از امکانات این مجموعه می‌توان از ترامپولین، ایرهاکی، شن بازی، صخره نوردی، فوتبال دستی کودکان، دستگاه ماجراجویی، پل معلق، سرسره، اتاق موانع، ماشین و موتور شارژی نام برد. کیدزگاردن فضاهای متنوع و متنوعی را برای کودکان فراهم کرده و مربی‌های مجربی به صورت تمام وقت مراقب کودکان شما هستند. در این مدت زمان می‌توانید با خیال راحت قهوه‌تان را میل کرده و از فضای زیبای رو به رویتان لذت ببرید. بچه‌ها در شهربازی کیدز گاردن فضایی به صورت ایمن بازی می‌کنند و خیالتان بابت هر گونه پروتکل بهداشتی نیز راحت باشد.

وی آر لند؛ تحقق خیال‌ها


یکی دیگر از جذاب‌ترین امکانات تفریحی موجود در بام لند تهران، وی آر لند است. با تهیه بلیط و استفاده از این بازی می‌توانید به دنیای خیال سفر کنید. در این بازی، عینکی به چشمتان می‌زنید و محیطی ۳۶۰ درجه که طبق سلیقه شما انتخاب شده پیش چشمتان ظاهر می‌شود. می‌توانید در آن به بالای کوه‌های پر از برف بروید و اسکی‌بازی را تجربه کنید و یا قایق‌سواری کنید. بازی دیگری به نام ماژول میز وجود دارد که در واقع یک هزارتوی هیجان‌انگیز است و با وی آر لند می‌توانید آن را تجربه کنید.

تشک پرش آزاد


همان‌طور که قابل حدس است مجموعه ورزشی سقوط آزاد روی تشک بادی در بام‌لند دریاچه چیتگر قرار گرفته و مناسب کسانی است که به ‌دنبال هیجان و تخلیه انرژی هستند. اگر احساس می‌کنید توانایی پرش از ارتفاع چند متری را دارید می‌توانید برای تجربه کردن آن از تشک پرش آزاد استفاده کنید. لازم است بدانید برای هر دو پرش باید ۲۵ هزار تومان هزینه پرداخت کنید.
 لیست بازی‌های شهربازی چیتگر یا دریاچه خلیج فارس + عکس


اسکای فلایر بام لند


تابی که در آسمان می‌چرخد می‌تواند توصیف مختصر و مفیدی از اسکای فلایر باشد. این بازی یکی دیگر از تفریحهای پرطرفدار و هیجان‌انگیز مجموعه تجاری ـ تفریحی بام لند است. اگر علاقه‌مند به تجربه هیجان بالا، تخلیه انرژی و همچنین در بعضی اوقات خواستار کمی آرامش آن هم از جنس متفاوت هستید اسکای فلایر می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اسکای فلایر یک تفریح متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید سوار بر اسکای فلایر در آسمان پرواز کنید و مناظر زیبای دریاچه و هر آن چه زیر پایتان است که با ابعاد کوچک زیر نظر بگیرید.

واقعیت مجازی؛ بازی در قصه‌ها


یکی دیگر از جدیدترین و هم‌چنین پرطرفدارترین تفریحات در بام لند تهران بازی واقعیت مجازی است. بازی‌هایی که با استفاده از واقعیت مجازی می‌توانید در آن فضاها حضور داشته باشید شامل تیراندازی وسترن، تیراندازی ترسناک ۱۸+، تیراندازی کمی ترسناک، تیراندازی، زامبی فانتزی، شمشیرزن، تجربه زیر اقیانوس، تورهای تفریحی دور دنیا و ترن هوایی می‌شود. البته تجربه ارتفاع هیجان انگیز و حتی ورزش اسکی هم از جمله بازی‌هایی است که واقعیت مجازی بام لند در اختیارتان می‌گذارد.

پیست پاتیناژ بام لند تهران


یکی از چیزهایی که مجموعه بام لند تهران را به فضایی خاص و بسیار محبوب تبدیل کرده، پیست مخصوص پاتیناژ بام لند است. در این مکان که تنها به پاتیناژ تعلق دارد، علاوه ‌بر جنبه تفریحی و فان، بخش آموزشی هم وجود دارد. به همین علت اگر علاقه‌مند به یادگیری آن هستید، می‌توانید در این پیست آموزش دیده و شما نیز مدتی را مشغول پاتیناژ شوید. برای استفاده از پیست پاتیناژ می‌توانید به مدت نیم ساعت در آن از پیست حرفه‌ای یا آماتور آن بهره بگیرید. این ورزش که یک نوع بازی نیز به حساب می‌آید از جذابیت بالایی برخوردار بوده و طرفداران متعددی دارد. با رفتن به پیست پاتیناژ علاوه‌ بر تعویض و تازگی روحیه، یک تجربه منحصر به فرد درون ذهن شما نقش می‌بندد. اگر حس انجام کارهای جدید را دوست دارید، یک بار هم که شده پیست پاتیناژ بام‌ لند را امتحان کنید.

فوتبال دستی اما انسانی در بام لند


یکی از تفریحات خلاقانه و جالب در بام لند تهران فوتبال دستی انسانی است. این بازی که در آن حسابی شما را به خود مشغول می‌کند خبری از دسته و آدمک‌های پلاستیکی نیست، بلکه شما به جای آدمک‌ها بازی را به دست می‌گیرید. این بازی به این صورت است که شما درون زمینی شبیه به زمین بازی فوتبال دستی مستقر می‌شوید و هر کدام از اعضای تیم در کنار یکی از میله‌ها قرار می‌گیرد. در مرحله بعدی با آوردن یک توپ به میدان، بازی با حریف آغاز می‌شود.

سرسره سقوط آزاد


این سرسره که توسط یک شرکت آلمانی ساخته شده را می‌توان یکی از بهترین تفریحات موجود در دریاچه چیتگر دانست. این سرسره حدود ۲۴ متر ارتفاع و ۸۰ متر طول دارد. جالب است بدانید سرسره آزاد چیتگر از سریعترین و مهیج‌ترین سرسره‌های خاورمیانه محسوب می‌شود. بهاری بلیط این سرسره حدود ۷ هزار تومان بوده و فقط افراد بالای ۸ سال حق استفاده از آن را دارند. در صورتی که قصد تفریح در سرسره سقوط آزاد دریاچه چیتگر را دارید باید بدانید شرایط استفاده از آن وزن زیر ۱۲۰ کیلوگرم و قد بین ۱۲۰ سانت تا ۲ متر است.


مشخصات سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر


شاید برایتان جالب باشد که با نام شهربازی دریاچه خلیج فارس آشنا شوید. این شهربازی با نام سرزمین شگفت انگیز شناخته شده و در گوگل مپ قابل دسترسی خواهد بود. در این سرزمین که قرار است خیلی به شما و همراهانتان خوش بگذرد می‌توانید از پیست دوچرخه سواری، پیاده روی در ساحل شنی، شرکت در دورهمی‌های خود جوشانه مردم که اغلب با یک گیتار و یک آهنگ آشنا افراد را به دور خود جمع می‌کنند شروع می‌شود، استفاده از امکانات رفاهی مانند آلاچیق‌ها، پیک نیک روی چمن‌ها با ویوی دریاچه، پارکینگ و دسترسی سریع به وسایل نقلیه عمومی بهره بگیرید. اما موضوع قابل بحث در این مقاله بررسی امکانات شهربازی آن هم به طور ویژه است. قبل از معرفی دستگاه‌ها در بخش بعدی، می‌خواهیم زمان مناسب برای بازدید از این سرزمین هیجان انگیز را در اختیارتان قرار دهیم. سرزمین شگفت انگیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ شب آماده خدمت رسانی به گردشگران است. اما این ساعات در روزهای آخر هفته یعنی پنج شنبه و جمعه که تعطیلات رسمی را نیز شامل می‌شود تغییر می‌کند و می‌توان از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب به این سرزمین مراجعه کرد. این شهربازی آن‌قدر هیجان‌انگیز است که از شهرهای اطراف مانند کرج، قزوین و قم به آن سر می‌زنند و برای مثال بلیط قطار قم تهران را تهیه می‌کنند.

چگونه به دریاچه خلیج فارس تهران برویم؟


خودروی شخصی: اگر می‌خواهید با استفاده از خودروی شخصی به دریاچه خلیج فارس بروید باید بدانید که این مجموعه تفریحی در اتوبان همت واقع شده است و شما باید ابتدا خود را به اتوبان شهید خرازی رسانده و پس از آن با استفاده از خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس خود را به یکی از ورودی‌های مد نظرتان برسانید.
مترو: اگر تصمیم دارید با استفاده از مترو خود را به دریاچه خلیج فارس برسانید باید خط صادقیه - گلشهر را سوار شده و در ایستگاه چیتگر پیاده شوید. حال باید با استفاده از اتوبوس‌های شهرک شهید باقری یا استفاده از تاکسی‌های آنلاین به دریاچه چیتگر دسترسی پیدا کنید.
اتوبوس: برای استفاده از اتوبوس در ابتدا باید به پایانه اتوبوسرانی صادقیه مراجعه کرده و سوار اتوبوس‌های خط ۳۲۲ شوید. پس از آن طی یک مسیر ۳۰ دقیقه‌ای در ایستگاه جوزانی از اتوبوس پیاده شوید.

زمان مناسب بازدید دریاچه و شهربازی چیتگر


به طور کلی می توان گفت که بهترین زمان بازدید از این دریاچه زیبا نیمه اول سال است. لازم به ذکر است که ساعت کاری مجموعه بام لند عبارت است از:
در ۶ ماه اول سال: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و در آخر هفته ها از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب.
در ۶ ماه دوم سال: همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

اگر سفر به تهران را با همراهی تور گردشگری و خرید بلیط هواپیما تهران شروع کنید دیگر جایی از قلم نمی‌افتد و در زمان کم با بهترین برنامه ریزی می‌توانید از جاهای دیدنی تهران دیدن کنید.



فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است