search
menu

بهترین کافه های سنندج

[ پنهان کردن ]
کافه لیندو سنندج
کافه آدان سنندج
کافه روهیف سنندج
کافه رستوران زیتون سنندج
کافه الحمرا سنندج
کافه شیدای سنندج
کافه امیر شکلات سنندج
کافه رستوران ضیافت سنندج
کافه مقدم سنندج
کافه کاکتوس سنندج
کافه آناهیتا سنندج
کافه طهران سنندج
کافه کتاب کال سنندج
کافه لرد سنندج
کافه جیم جیم سنندج
کافه ژیکان سنندج
کافه پارک سنندج
کافه ۱۰-۱۰ سنندج
کافه ژیهات سنندج
کافه رزان سنندج
کافه هه نار سنندج
کافه ذهن سنندج
کافه نیلا سنندج
کافه پاندورا سنندج
کافه کوالا سنندج
کافه پیزل سنندج
کافه دودکش سنندج
کافه ‌ایلی سنندج
کافه پاریز سنندج
کافه میژو سنندج
کافه دانته سنندج
شماری از دیگر کافه‌های سنندج
کافه‌های مخصوص کار با لپ‌تاپ در سنندج
کافه‌هایی مناسب برگزاری تولد در سنندج
بهترین کافه‌های شهر سنندج در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی شده است تا عاشقان دیار کردستان، در جریان مقصدهای شکم گردی مرکز کردستان قرار بگیرند. سنندج یکی از مقصدهای گردشگری خنک غرب ایران به خصوص در نیمه اول سال است و در منطقه کوهستانی زاگرس قرار دارد. سنندج، اماکن توریستی فراوانی دارد که از آن جمله می‌توان به مسجد جامع، عمارت آصف خان وزیری، عمارت سالار سعید اشاره کرد. در این گفتار سفرمارکت، شمار زیادی از کافه‌های شهر سنندج معرفی خواهد شد.
اگر شما مخاطب گرامی، قصد کردستان‌گردی در روزهای پیش رو را دارید، این گفتار می‌تواند راهنمای خوبی برای اطلاع از بهترین کافه‌های شهر سنندج باشد. اگر سابقه سنندج گردی دارید و تجربه غذا خوردن در شماری از کافه‌های معرفی شده در این گفتار در کارنامه کافه گردی شما قرار دارد، نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. با کافه گردی مجله گردشگری سفرمارکت در شهر دیدنی سنندج همراه ما باشید.
بهترین کافه های سنندج

در ادامه این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت به معرفی برخی کافه‌های شهر سنندج می‌پردازیم. سنندج، یکی از مقصدهای کافه گردی در استان کردستان است و بیش از یک صد کافه و رستوران دارد. مقصد گردشگری و دیدنی غرب کشور، جایی است که می‌توان طعم لذیذ قهوه دمی و دم‌نوش‌های خوش عطر و خوش‌طعم را در کنار شیرینی و کیک‌های سنتی و فرنگی تجربه کرد.
کافه‌های سنندج بازتابی از فرهنگ مردمان پرافتخار و با فرهنگ این خطه نیست و در عصر مدرنیسم، حال و هوای غربی دارد. بااین‌حال، شماری از کافه‌های سنندج را در ادامه معرفی می‌کنیم تا چنانچه با خرید بلیط هواپیما سنندج راهی این مقصد دیدنی شدید، از کافه‌های خوب این شهر نیز غافل نشوید.

کافه لیندو سنندج


کافه لیندو سنندج از جمله کافه‌های بسیار محبوب و معروف این مرکز استان است. کافه LINDO در سه راه شالمان واقع شده و در فهرست کافه‌های شیک با دکوراسیون دوست‌داشتنی قرار گرفته است. در کافه رستوران لیندو سنندج می‌توان طعم لذیذ غذاها و نوشیدنی‌های فرنگی و سنتی را تجربه کرد. در منوی لیندو کافه دات آی آر قادر هستید که در جریان قیمت‌های روزانه نوشیدن‌ها قرار بگیرید. دسر و کیک‌های لیندو کافه بسیار خوشمزه و خوش‌ترکیب بوده و با استقبال مشتریانش مواجه شده است.
کافه لیندو نیز مثل برخی از کافه و رستوران‌های ایران به دلیل مسائل کرونا، منوی کاغذی را حذف و از مشتریان خواسته که نسبت به دانلود منو لیندو از طریق اپ و سایت اقدام کنند.
- آدرس کافه لیندو سنندج: سنندج، واقع در بلوار پاسداران، سه راه شالمان.
- تلفن کافه لیندو سنندج: ۰۸۷۳۳۶۶۸۴۸۴-۸۵۸۵
بهترین کافه های سنندج

کافه آدان سنندج


کافه آدان سنندج از جمله کافه‌های خوب این شهر است که محیط دنج و صمیمی داشته و با استقبال خوبی از سوی هم‌وطنان سنندجی و حتی گردشگران این شهر همراه شده و به نظر می‌رسد که در طبخ غذا و نوشیدنی فرنگی، به خصوص سالادهای خوشمزه، سرآشپز حرفه‌ای دارد.
آدان، هم کافه و هم رستوران بوده و منوی رستوران آن شامل غذای ایتالیایی، استیک و پیتزا و پاستا و لازانیاست و منوی کافه نیز کلکسیونی از خوشمزه‌جاتی چون دم‌نوش و قهوه دمی خوش عطر و کیک و شیرینی‌های محبوب را در خود جای داده است.
منوی بشقاب گریل کافه آدان شامل: فیله استیک، ریبای استیک، تی بن استیک، تاماهاک استیک و چیکن گریل است.
منوی کته گریل کافه آدان شامل: کته چیکن گریل، کته برگر و کته فیله استیک است.
بشقاب صبحانه کافه آدان شامل: صبحانه آمریکایی، صبحانه انگلیسی، صبحانه فرانسوی، صبحانه ایرانی، صبحانه ترکی، ساندویچ بیکن و تخم مرغ است.
در منوی نوشیدنی کافه آدان، خوشمزه جاتی چون: آیس آمریکانو، آیس لاته، آیس کارامل ماکیاتو، فراپه شکلات، هات چاکلت، وایت چاکلت، چای ماسالا، کاپوچینو، لاته، کارامل ماکیاتو، اسپرسو و ریسترتو دوپیو دیده می‌شود.
- آدرس کافه آدان سنندج: سنندج، خیابان آبیدر، خیابان معراج
- تلفن کافه آدان سنندج: ۰۸۷۳۳۲۳۷۳۵۵

کافه روهیف سنندج


پاتوق بعدی کافه گردی در مرکز استان کردستان، کافه روهیف است. کافه روهیف جنب عمارت خسروآباد واقع شده و یکی از مقصدهای کافه گردی سنندج به شمار می‌رود. این کافه فضایی خودمانی با دکوراسیون شیک چوبی دارد که انتخاب خوب و دنجی برای کافه گردی رمانتیک‌ها و سنندج گردهای کافه باز در چهارفصل سال است.
در این محیط فرهنگی و هنری دلپذیر، انواع و اقسام نوشیدنی و غذاهای فرنگی در دسترس کافه گردها قرار دارد.
- آدرس کافه روهیف سنندج: سنندج- بلوار شبلی، جنب عمارت خسروآباد
- تلفن کافه روهیف سنندج: ۸۷-۳۳۲۳۸۴۴۹
بهترین کافه های سنندج

کافه رستوران زیتون سنندج


از دیگر مقاصد شکم گردی سنندج بوده و در خیابان حسن آباد این شهر واقع شده است. کافه رستوران سنندج همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ پذیرای بازدید سنندج گردهای کافه باز است و منویی متنوع و سرآشپزی کاربلد دارد.
در منوی کافه زیتون، این موارد با بهترین کیفیت طبخ می‌شود: اسپرسو، اسپرسو ماکیاتو، لته آرت، آمریکانو، کاپوچینو، موکا، آیس لته، آیس موکا، آیس آمریکانو، سنبل‌الطیب، چای سبز و ماسالا و بابونه.
منوی صبحانه کافه زیتون، حرفه‌ای بوده و شامل: کروک مادام، املت فرانسوی، انگلیسی، املت تنوری ویژه زیتون و املت سنتی و ایرانی است.
کافه رستوران زیتون از جمله کافه‌های این شهر است که موفق به اخذ گواهینامه‌ها و تقدیرنامه‌های مکرر از مراکز دولتی شده و این گواهی است بر صلاحیت و موفقیت این کافه در ارائه خدمات به مشتریان مشکل‌پسند در طول سال.
- آدرس کافه زیتون سنندج: سنندج، میدان آزادی، خیابان حسن آباد، روبروی بانک کشاورزی.
- تلفن کافه زیتون سنندج: ۸۷۳۳۲۳۵۴۳۶
بهترین کافه های سنندج

کافه الحمرا سنندج


کافه الحمرا سنندج از جمله کافه‌های توصیه‌شده با دکوراسیونی شیک و مدرن و سرآشپز و باریستایی حرفه‌ای است که در فهرست مطرح‌ترین مقصدهای کافه گردی شهر قرار می‌گیرد. کافه الحمرا هر صبح از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۳ پذیرای بازدید علاقه‌مندان کافه گرد و مشکل‌پسند است. جمعه‌ها نیز کافه الحمرا از ساعت ۱۶ تا ۲۲ باز است.
کافه الحمرا، در نزدیکی کافه پاریز، فست فود چهل سی، کافه چرو رستوران کابان واقع شده و هتل آبیدر و هتل شادی نیز اقامتگاه معروف اطراف این مقصد شکم گردی سنندج است. این کافه در یکی از خیابان‌های معروف سنندج قرار دارد و دکوراسیون آن شبیه کافه و رستوران‌های عربی است و حس و حال خوبی برای عاشقان غذا و نوشیدنی‌های عربی دارد. استیک مرغ آن با استقبال بسیاری از خریداران بلیط هواپیما و گردشگران همراه شده و فضای نیمه تاریک آن، پاتوق کافه گردهایی است که عاشق لوکیشن‌های فریبنده برای ثبت استورهای نیمه تاریک اینستاگرامی هستند.
در منوی کافه الحمرا این موارد دیده می‌شود: چای ماسالا، چای مراکشی که چای سبز و نعنا و گل یاس با عسل کردستان است، چای سبز، چای سیاه الحمرا که ترکیبی از چای سیاه و هل و دارچین و گل محمدی است، دم‌نوش دل‌خوش که ترکیبی از سنبل‌الطیب و گل گاوزبان و لیمو است، دم‌نوش شادمانه که ترکیبی از چای ترش و عسل و دارچین و زعفران است، لمون حریم که ترکیبی از چای سبز و به لیمو سیروپ لیمو است.
- آدرس کافه الحمرا سنندج: سنندج مجتمع باتنا آبیدر شماره پنجاه و شش بی
- تلفن کافه الحمرا سنندج: ۸۷۹۱۰۰۵۹۶۹
بهترین کافه های سنندج

کافه شیدای سنندج


کافه شیدا سنندج، از دیگر مقصدهای کافه گردی مرکز استان دیدنی کردستان است که در این گفتار مجله گردشگری سفرماکت به آن اشاره می‌کنیم. کافه شیدا سنندج، در شهرک بهاران واقع شده و هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۴ پذیرای بازدید شکم گردهای سنندجی است. کافی‌شاپ، در کنار انواع و اقسام غذاهای فست فودی و البته قلیان، فضایی دوست‌داشتنی را برای کافه بازها به ارمغان می‌آورد.
کافه شیدا سنندج، لوکیشن خوبی برای برگزاری ولنتاین، جشن تولد، سالگرد ازدواج و همچنین دورهمی های دوستانه و خانوادگی و عاشقان بازی‌های تخته‌ای و البته مافیا است.
- آدرس کافه شیدا سنندج: ابتدای شهرک بهاران، جنب کبابی شیدا
- تلفن کافه شیدا سنندج: ۸۷۳۳۷۸۷۴۷۰

کافه امیر شکلات سنندج


از کافه‌های بسیار معروف در شهر سنندج، کافه امیر شکلات است. امیر شکلات، نامی آشنا برای شمار زیادی از کافه گردها است و کلکسیونی از شیک‌ها و دم‌نوش‌ها و قهوه و وافل‌های خوشمزه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
منوی قهوه سرد امیر شکلات شامل: فراپه چینو، آیس لاته، آیس کافی کارامل، موکا فراپه چینو، آیس کافی و آیس کافی وانیل است.
منوی نوشیدنی گرم امیر شکلات شامل: موکا مخصوص (یک شات قهوه و شیر و شکلات و کاکائو و خامه)، کاپوچینو، کاپوچینوانیل، کارامل ماکیاتو، کاپوچینو کارامل و کاپوچینو فندق است. انواع هات چاکلت کاراملی و فندقی و نعنا نیز در فهرست نوشیدنی گرم امیر شکلات سنندج در دسترس است.
میان وعده‌های کافه امیر شکلات سنندج حاوی سالاد سزار، چیپس و پنیر ویژه و سالاد اسپشال است. منوی میلک شیک کافه امیر شکلات سنندج شامل: شیک مخصوص، میلک شیک تک تک، میلک شیک موز شکلات، میلک شیک اسمارتیز، میک شیک نوتلا و میلک شیک کره بادام زمینی است.
خلاصه اگر کافه امیر شکلات سنندج رفتید، چنددقیقه‌ای فقط به بررسی خوردنی‌جات و نوشیدنی‌های خوش‌رنگ و خوش‌طعم آن اختصاص دهید که خالی از لطف نیست تا بهترین انتخاب را داشته باشید. ناگفته نماند که این کافه در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی سنندج واقع شده است و این نیز خود امتیازی ویژه برای این کافه محسوب می‌شود.
- آدرس کافه امیر شکلات سنندج: سنندج، میدان کوهنورد، روبروی فروشگاه رفاه
- تلفن کافه امیر شکلات سنندج: ۰۸۷۳۳۵۶۴۷۵۸
بهترین کافه های سنندج

کافه رستوران ضیافت سنندج


کافه رستوران ضیافت سنندج، از کافه‌رستوران‌های باکلاس با محیطی شیک و دنج و البته با سرآشپزی حرفه‌ای و پرسنل کارآزموده و ماهر است که فضای دل‌نشین آن، تجربه یک شکم گردی هیجان‌انگیز را برای کافه گردهای سنندجی به ارمغان می‌آورد. کافه ضیافت در خیابان ادب قرار دارد. این کافه از دکوراسیونی شیک با تم رنگ‌های گرم برخوردار بوده و منوی متنوعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد محبوب کافه بازهای حرفه‌ای کردستان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
- آدرس کافه رستوران ضیافت سنندج: خیابان ادب، جنب بانک ایران زمین
- تلفن کافه رستوران ضیافت: ۰۸۷۳۳۶۶۶۱۳۳

کافه مقدم سنندج


کافه مقدم سنندج از دیگر مقصدهای شکم گردی شهر است. نزدیک این کافه، غذاکده‌هایی چون: مرغ سوخاری خروس، کافه آدان، فلافل ونیز و رستوران سنتی کابوکی قرار دارد. این کافه دیزاینی فانتزی داشته و اگرچه محیطی کوچک و دنج دارد، بشقاب ویژه مقدم، انتخاب وسوسه‌انگیز کافه گردهای سنندجی است. این کافه قیمت‌های مناسبی دارد و محیطی پاکیزه برای صرف غذایی لذیذ و سالم محسوب می‌شود.
- آدرس کافه مقدم سنندج: سنندج، بلوار شبلی، بالاتر از میدان امام شافعی،
- تلفن کافه مقدم سنندج: ۸۷۳۳۵۶۱۵۰۲

کافه کاکتوس سنندج


کافه رستوران ایتالیایی کاکتوس، از پاتوق عاشقان غذای ایتالیایی است. این کافه قیمت‌های منصفانه‌ای دارد و روبروی دانشگاه کردستان است. در نزدیکی کافه رستوران کاکتوس، مراکزی چون: فست فود آنونا، کافه کاف، رستوران لیندو پیتزا پازل نیز دیده می‌شود. هتل شادی سنندج در نزدیکی این کافه واقع شده است. فضای باز این کافه انتخاب خوبی برای نیمه اول سال است و برای جشن تولد ولنتاین نیز دکوراسیون خوبی دارد.
پیش‌غذاهای این کافه عبارت است از: قارچ تمپورا، سیب ساده، سیب زمینی پنیری، سیب زمینی پپرونی، سیب زمینی و گوشت، سیب زمینی ژامبون و سوپ روز. سالادهای کافه‌ای رستوران کاکتوس عبارت است از: سالاد سزار با مرغ، سالاد سزار با گردو، سالاد سراز با شنسل، سالاد سراز گرین گوشت، سالاد سزار ایتالیایی و سالاد یونانی.
- آدرس کافه کاکتوس سنندج: واقع در روبروی درب اصلی دانشگاه کردستان، ابتدای قرادیان.
- شماره تلفن کافه کاکتوس سنندج: ۰۸۷۳۳۶۱۸۴۲۰
بهترین کافه های سنندج

کافه آناهیتا سنندج


کافه رستوران آناهیتا سنندج یکی از چند فست فودی است که در محله خانقاه خسروآباد راه‌اندازی شده و منوی رستورانی و کافی‌شاپ دارد. پیتزا آناهیتا سنندج، قدیمی‌ترین فست فودی سنندج است. منوی کافه هم دارد و نوشیدنی‌های بسیار ویژه و خاصی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این کافه جایی است برای صبحانه خوری و لذت بردن از طعم خوشمزه فیله استریپس و ماکتیل و اسموتی‌های رنگارنگ فراموش‌نشدنی.
سبک پخت و دیزاین و سرو غذاهای فرنگی و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای کافه رستوران، قابل توجه بوده و احتمالاً بتواند نظر مشکل‌پسندهای کافه گرد سنندج را به خود جلب کند. منوی کافه رستوران آناهیتا از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در دسترس است. این مجموعه هر روز از ساعت ۸ تا ۲۴ فعالیت دارد.
- آدرس کافه آناهیتا سنندج: سنندج؛ خیابان آبیدر، جنب بانک پاسارگاد
- تلفن کافه رستوران آناهیتا سنندج: ۰۸۷۳۳۲۳۵۸۸۷

کافه طهران سنندج


کافه طهران سنندج نوعی کافه گالری زیبا با دیزاین دوست‌داشتنی و شیک است که حس و حال یک کافه دنج و دلپذیر را با انواع و اقسام نوشیدنی‌های گرم و سرد ارائه می‌کند. کافه گالری طهران سنندج همه روز از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ پذیرای بازدید شکم گردهای کافه باز سنندجی است.
در این کافه، عاشقان سالاد سزار و پیتزا و استیک و پاستا و لازانیا، گزینه‌های هیجان‌انگیزی با سس‌هایی مخصوص در دسترس خواهند داشت تا خاطره خوبی از سنندج گردی در ذهن داشته باشند.
- آدرس کافه طهران سنندج: سنندج، خیابان حسن آباد، خیابان هدایت، جنب بیمه سلامت، روبروی زبان سرا
- تلفن کافه طهران سنندج: ۰۹۱۸۵۲۲۴۰۰۵

کافه کتاب کال سنندج


کافه کتاب کال سنندج همان‌طور که از نامش پیداست، جایی برای کافه گردی در کنار کتاب است. این کافه محیطی فرهنگی و هنری داشته و معمولاً گروه‌هایی از جوانان در اوقات عصرگاهی، مشغول نواختن ساز هستند تا موسیقی زنده، بخشی از خاطره خوش کافه گردهای سنندج باشد. در این کافه می‌توان انواع مختلفی از نوشیدنی‌های بهاری و تابستانی و پاییزی و گرم زمستانی را در هنگام مطالعه کتاب‌هایی از تاریخ ایران و جهان نوش جان کرد.
- آدرس کتاب کال سنندج: سنندج، واقع در چهار راه صفری، کوی طوطی شماره چهارم
بهترین کافه های سنندج

کافه لرد سنندج


یاد کافه‌قنادی قدیمی لرد روبروی کلیسای خیابان کریم‌خان زند تهران افتادید؟ این کافه کتاب نیز نوشیدنی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه‌ای مثل لرد تهران دارد. اما خبری از گاتاهای خوشمزه نیست!
کافه رستوران لرد سنندج، محیطی شیک و دسترسی مناسب دارد. در بلوار سید قطب واقع شده و در نزدیک کافه لرد، کباب ساطوری سنندج، رستوران عمو فواد، رستوران ایتالیایی هفت دریا و فست فود دورهمی قرار دارد. کیفیت غذا و دکوراسیون، با استقبال کافه گردهای سنندجی همراه شده است.
- آدرس کافه لرد سنندج: سنندج، خیابان سید قطب نرسیده به بانک ملی
- تلفن کافه لرد سنندج: ۰۸۷۳۳۲۴۴۸۴۷

کافه جیم جیم سنندج


کافه رستوران جیم جیم سنندج از دیگر کافه‌های بیرون شهر سنندج است. این کافه رستوران در کمربندی آبیدر، انواع و اقسام غذاهای لذیذ فرنگی و نوشیدنی گرم و سرد را در اختیار مشتریان خود و مسافران بین‌راهی قرار می‌دهد.
کافه جیم جیم سنندج، در طبخ و عرضه انواع پیتزا و سالاد، مهارت داشته و برای افرادی که رهسپار این کمربندی هستند، گزینه خوبی برای شکم گردی به شمار می‌رود. اینستاگرام جیم جیم نشان می‌دهد که محل شکم گردی برخی از سلبریتی‌های سینما نیز بوده است. در واقع این کافه رستوران، بیشتر غذاهای ایتالیایی طبخ می‌کند.
- آدرس کافه رستوران ایتالیایی جیم جیم سنندج: سنندج، کمربندی آبیدر، روبروی پارک بیست و هشتم دی ماه،
- تلفن کافه رستوران ایتالیایی جیم جیم سنندج: ۰۸۷۳۳۵۶۵۰۶۲

کافه ژیکان سنندج


کافه ژیکان نیز در فهرست کافه‌های معروف و مطرح سنندج قرار دارد. دکوراسیون شیک و محیطی دنج داشته و از قدیمی‌ترین کافه‌های شهر محسوب می‌شود. کافه ژیکان سنندج، از غذاکده‌های خیابان سید قطب بوده و منوی خوبی برای کافه بازهای این شهر دارد. شما در کافه ژیکان سنندج می‌توانید از انواع و اقسام نوشیدنی گرم و سرد لذت برده و با میان وعده‌های خوشمزه کافه ژیکان مثل پیتزا و اسنک و ناچو، سنندج گردی خوبی را تجربه کنید.
یکی از فعالیت‌های کافه ژیکان، ارائه صبحانه انگلیسی، آمریکایی و ایرانی است که از ساعت ۸ تا ۱۰:۳۰ سرو می‌شود. ساعت کار کافه ژیکان سنندج نیز از ساعت ۸ تا ۲۳ اعلام شده است.
- آدرس کافه ژیکان سنندج: سنندج، واقع در خیابان سید قطب، نرسیده به چهار راه ژاندارمری،
- تلفن کافه ژیکان سنندج: ۰۹۳۶۹۳۰۸۵۳۲
بهترین کافه های سنندج

کافه پارک سنندج


از دیگر مقصدهای شکم گردی با انواع و اقسام نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذای فرنگی، کافه پارک سنندج است. علت نامگذاری این کافه آن است که روبروی پارک جنت واقع شده و برای پارک گردهای خیابان شافعی، گزینه خوبی برای لذت بردن از نوشیدنی‌های خوشمزه و غذاهای لذیذ فرنگی محسوب می‌شود.
کافه پارک سنندج همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ پذیرای سنندج گردهای کافه باز بوده و در طبخ نوشیدنی‌های رنگارنگ وسوسه‌انگیز، مهارت خوبی دارد.
کافه پارک محیطی شیک و دنجی داشته و نورپردازی آن برای سلفی و استوری‌بازهایی که با خرید بلیط هواپیما چارتر سفرمارکت به این مقصد تماشایی سفر می‌کنند، مکانی ایده‌آل به نظر می‌رسد.
- آدرس کافه پارک سنندج: سنندج. میدان شافعی، روبروی پارک جنت
- تلفن کافه پارک سنندج: ۰۸۷۳۳۵۶۲۲۱۶

کافه ۱۰-۱۰ سنندج


در کمربندی آبیدر، چند کافه خوب واقع شده که کافه ده ده سنندج، یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. کافه ۱۰-۱۰ روبروی پارک کودک است. در منوی کافه ده ده، نوشیدنی‌های خوشمزه کافه گردهای حرفه‌ای به چشم می‌خورد و طبق نظر مشتریانش در اینستاگرام، سرآشپز ماهری هم آن‌ها را برای قهوه و کارامل بازها، سرو می‌کند.
نوشیدنی‌های کافه ۱۰-۱۰ عبارت است از: اسپرسو سینگل، اسپرسو دبل، آمریکانو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو، کارامل ماکیاتو، وایت چاکلت، چای ماسالا، هات چاکلت، کارامل چاکلت، موکاچینو. این کافه در واقع یک کافه سیار است. بالاخره این فولکس واگن سفید رنگ نوستالژیک قدیمی که یک کافه وی سنندجی است، از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از رهگذران پذیرایی می‌کند.
- آدرس کافه ۱۰-۱۰ سنندج: سنندج، واقع در کمربندی آبیدر، روبروی پارک کودک

کافه ژیهات سنندج


کافه رستوران ژیهات سنندج یکی از کافه‌های مطرح و معروف مرکز استان کردستان بوده و مشتریان زیادی دارد. این کافه نیز در فهرست کافه‌های نزدیک میدان امام شافعی این شهر قرار داشته و کلکسیونی از نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع و اقسام پیتزا و برگر و لازنیا و پاستا را در بشقاب‌هایی با طراحی دوست‌داشتنی سرو می‌کند.
لوکیشن این کافه، جای خوبی برای دورهمی خانوادگی و دوستانه به خصوص جشن تولد و ولنتاین است.
- آدرس کافه ژیهات سنندج: سنندج. حدفاصل میدان کوهنورد و امام شافعی، جنب شیرینی آصف
- تلفن کافه ژیهات سنندج: ۳۳۵۶۴۸۱۱
بهترین کافه های سنندج

کافه رزان سنندج


کافه رزان سنندج از دیگر کافه‌های خوب شهر سنندج است. در نزدیک کافه و بستنی هه نار، کافه شالمان نیز واقع شده و در طبخ نوشیدنی گرم و سرد و اسنک، مهارت دارد. اگر قصد سینما گردی در این شهر باصفا را دارید، کافه ریزان چند قدمی شما خواهد بود.
- آدرس کافه رزان سنندج: سنندج، خیابان فردوسی، پایین‌تر از سینما بهمن کوی رزان
- تلفن کافه رزان سنندج: ۰۹۳۵۱۷۱۰۹۳۵

کافه هه نار سنندج


کافه هه نار سنندج از دیگر پاتوق‌های خوب کافه گردی شهر سنندج است. محیطی آرام و دل‌نشین داشته و منوی بلندبالای آن با انواع و اقسام نوشیدنی گرم و سرد و اسنک، کافه‌ای، میزبان شایسته‌ای برای شکم گردهای ایران‌گرد در شهر زیبای سنندج محسوب می‌شود. کیک شکلاتی و شیک و موکتل‌هایش زبانزد است. ساعت کار کافه ههنار سنندج از ساعت ۱۶ تا ۲۳ هر روز است.
از معروف‌ترین خوشمزه جات کافه ههنار سنندج می‌توان به: وافل رؤیایی، معجون ههنار و باقلوا بستنی اشاره کرد. در فهرست ههنار در سال ۱۴۰۱ موارد زیر به چشم می‌خورد:
اسپرسو سینگل، اسپرسو دبل، ترک، موکا، آمریکانو، چای ماسالا، کاپوچینو اسپرسو، کاپوچینوانیل، کاپوچینو کارامل، کاپوچینو فندق، دارک چاکلت، شیرکاکائو، دم‌نوش آرامش، دم‌نوش مریم گلی، دم‌نوش بهار نارنج، دم‌نوش گل گاوزبان و انواع چای.
- آدرس کافه هه نار سنندج: سنندج، بلوار شبلی، بالای میدان شافعی، روبروی کانون وکلا کردستان

کافه ذهن سنندج


کافه ذهن یا کافه Mind در واقع نخستین کافه برای بازی‌های گروهی در استان کردستان است. بازی‌های گروهی مثل بازی‌های کارتی و بازی‌های تخته‌ای، یکی از ظرفیت‌های کافه در شهرهای کشور بوده که مافیا، صرفاً مشتی نمونه خروار است. کافه ذهن شهر سنندج، در طبخ انواع و اقسام نوشیدنی گرم و سرد و پیتزا و پاستا و سالاد، حرفه‌ای عمل می‌کند.
- آدرس کافه ذهن سنندج: سنندج، واقع در شهرک کشاورز، بالای پمپ بنزین، دو باندی یاس
- تلفن کافه ذهن سنندج: ۰۸۷۳۳۶۲۷۷۵۰

کافه نیلا سنندج


از کافه‌های معروف شهر سنندج همین کافه نیلا است. غذاکده معروفی در خیابان امیریه شهر بوده و محیط دنج و دل‌نشین دارد و از صفحه اینستاگرام آن مشخص است که موسیقی زنده در این کافه، بخشی از امکانات آن به شمار می‌رود. این کافه در طبخ انواع و اقسام نوشیدنی گرم و سرد و اسنک، سرآشپز ماهری دارد. عاشقان موکا و اسپرسو و قهوه دمی و قهوه تلخ و شکلات، کافه نیلا را در ذهن داشته باشند.
- آدرس کافه نیلا سنندج: سنندج، سه راه شریف آباد، پشت مجتمع هورام، کوی هنرستان شهید نمکی
بهترین کافه های سنندج

کافه پاندورا سنندج


کافه پاندورا از دیگر کافه‌های مطرح شهر سنندج و از غذاکده های اطراف سه راه شالمان است. در این سه راه، غذاکده های زیادی در دسترس سنندج گردهای کافه باز قرار دارد، همچنین هتل‌های مختلفی نیز برای اقامت در این منطقه وجود دارند که از طریق بخش رزرو هتل و هتل آپارتمان سایت سفرمارکت می‌توان با قیمتی منصفانه برای خود و خانواده خود انتخاب کرد.
- آدرس کافه پاندورا سنندج: سنندج، واقع در سه راه شالمان، محوطه هتل جهانگردی

کافه کوالا سنندج


کافه کوالا سنندج، از کافه‌های مطرح شهر است. در بلوار خسرو آباد واقع شده و در واقع یک فست فودی است و انواع و اقسام نوشیدنی گرم و سرد لذیذ را نیز طبخ و سرو می‌کند. از کنافه پنیری گرفته تا موکا و سالاد سزارهای حجیم و خوشمزه و همبرگر.
- آدرس کافه کوالا سنندج: سنندج، بلوار خسرو آباد، خیابان خانقاه،
- تلفن کافه کوالا سنندج: ۸۷۳۳۲۴۲۲۰۲

کافه پیزل سنندج


کافه رستوران پیزل سنندج، نخستین کافه رستوران وگان این شهر است. این کافه سفارش آنلاین دارد و شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۵ و ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدید وگان‌گردهای سنندج است.
منوی غذای هفتگی پیزل عبارت است از: خورشت قیمه سیب زمینی وگان، خورشت قورمه سبزی وگان، استانبولی پلوگان، میرزا قاسمی وگان، خورشت قیمه بادمجان وگان، عدس پلوگان.
در منوی فست فودی کافه پیزل موارد زیر به چشم می‌خورد: سیب زمینی، پارستا، سالاد سزار، سالاد لبنانی، دل چیز برگر، دوبل برگر، چیز برگر.
- آدرس کافه پیزل سنندج: مبارک آباد، بلوار امیریه، پایین‌تر از شهرداری
- تلفن کافه پیزل سنندج: ۰۸۷۳۳۵۶۶۵۸۶
بهترین کافه های سنندج

کافه دودکش سنندج


کافه دودکش سنندج، جایی برای خوردن کیک بستنی ایتالیایی، تایلندی و مجارستانی است و یکی از خاص‌ترین کیک‌ها و شیرینی‌ها را دارد. به موارد زیر دقت کنید.
- کورتوش کلالاج سینامون: ترکیب کیک مجارستانی طعم دار شده با عسل و دارچین و هتل با میوه فصل
- کورتوش کالاج والنات: کیک مجارستانی طعم دار شده با عسل و گردو با میوه فصل
- کورتوش کالاج کوکونات: کیک مجارستانی طعم دار شده با عسل و نارگیل
- کورتوش کالاج اسپشوال: کیک مجارستان طعم دار شده با عسل و نارگیل و گردو با میوه فصل
- کورتوش کالاچ شکلاتی: کیک مجارستانی طعم دار شده با شکلات و میوه فصل
- کورتوش کالاچ هارلنات: کیک مجارستانی طعم دار شده با عسل و دارچین و میوه فصل
- کورتوش کالاچ آلموند: کیک مجارستانی طعم دار شده با عسل و بادام همراه با میوه فصل
در منو بستنی کافه دودکش موارد زیر به چشم می‌خورد:
- دودکش بستنی میوه‌ای مخصوص: شامل کیک مجارستانی طعم دار شده با عسل و گردو نارگیل همراه با میوه فصل و بادام هندی و بستنی ایتالیایی
- دودکش بستنی کاراملی: کیک مجارستانی طعم دار شده با کارامل همراه با میوه فصل و گردو بستنی ایتالیایی
- دودکش بستنی شکلاتی: شامل کیک مجارستانی طعم دار شده با شکلات و فندق و گردو بستنی ایتالیایی
- بستنی ایتالیایی (بستنی رولی): مینی رول، کریزی مانکی، چوکولاو، دت بای چاکلت، رد، شاهانا، بن آرگو (کره هندی و کره بادام زمینی و نوتلا).
- آدرس کافه دودکش سنندج: سنندج، سه راه ادب، جنب بانک سرمایه
- تلفن کافه دودکش سنندج: ۸۷۳۳۶۶۶۶۱۱

کافه ‌ایلی سنندج


از کافه‌های خوب شهر در محله پر رفت و آمد میدان اوراز واقع شده است. محیطی زیبا و شیک و مدرن دارد و می‌توان طعم لذیذ نوشیدنی‌های گرم و سرد و اسنک‌های خوشمزه آن را تجربه کرد.
- آدرس کافه‌ایلی سنندج: سنندج، بین میدان اوراز و کوهنورد، زیر برج هیوا لرد
بهترین کافه های سنندج

کافه پاریز سنندج


کافه پاریز سنندج از کافه‌های واقعاً خوب است. از ساعت ۱۰ تا ۱۵ و ۱۸ تا ۲۳ پذیرای بازدید سنندج گردها و پاساژ گردهای عزیز است. انواع و اقسام شیک و موکا و قهوه دمی و دم‌نوش و پیتزا و پاستا و لازانیا و سالادهای خوشمزه رنگارنگ پرحجم را با انواع سس‌های دست‌ساز، طبخ و سرو می‌کند و محیط خوبی هم دارد.
- آدرس کافه پاریز سنندج: سنندج، بلوار پاسداران، مجتمع تجاری هورام واحد دوم

کافه میژو سنندج


کافه میژوو سنندج، از کافه‌های واقع در خیابان کشاورز یا وکیل سابق است. انواع فست فود و نوشیدنی گرم و سرد را سرو می‌کند. این کافه جوجه چینی‌های معروف و خوشمزه‌ای دارد که محبوب بسیاری از مسافرانی است که با رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت راهی این مکان می‌شوند.
- آدرس کافه مژو سنندج: سنندج، خیابان کشاورز (وکیل)، کوی جنب کیا پرواز

کافه دانته سنندج


اگر گذر شما به سه راه شیخان سنندج افتاد، کافه دانته با کلکسیونی از خوشمزه‌جات گرم و سرد، در خدمت شما خواهد بود. البته کافه دانته سنندج روزهای شنبه تعطیل است. این کافه اولین کافه خیابانی سنندج بوده و منوی رنگارنگ آن مورد استقبال جمع کثیری از گردشگران قرار گرفته است.
- آدرس کافه دانته سنندج: سنندج، سه راه شیخان
بهترین کافه های سنندج

شماری از دیگر کافه‌های سنندج


• آدرس کافه حسن سنندج: سنندج، میدان ظفریه، پشت آتلیه فرهام
• آدرس کافه ژوانگه سنندج: خیابان صفری، روبروی بانک سپه
• آدرس کافه رستوران ئالا سنندج: سنندج، میدان آزادی، خیابان حسن ‌آباد، پایین‌تر از کمیته امداد، جنب بیمه کوثر طبقه ۲
• آدرس کافه پاییز سنندج: سنندج، سه راهی شالمان، محوطه هتل جهانگردی، جنب سالن کنفرانس
• آدرس کافه ظفریه: سنندج، واقع در میدان ظفریه
• آدرس کافه روژف سنندج: واقع در دیدگاه، رئوفی، مجموعه تفریحی فامیلی لند
• آدرس کافه و فست ‌فود نوا سنندج: واقع در بلوار شهید چمران
• کافه ۱۱ سنندج: واقع در خیابان پاسداران، کوچه یغموری
• کافه مقدم سنندج: واقع در بلوار شبلی
• کافه شیرین سنندج: واقع در خیابان صفری، کوچه میخک
• کافه کنجی سنندج: واقع در خیابان ادب. شماره تلفن: ۰۸۷۳۶۶۶۲۳۹۴
• کافه مثلث پلاس سنندج: واقع در خیابان جام جم. شماره تلفن: ۰۹۱۸۱۷۱۹۶۰۰
• کافه‌ایرا سنندج: واقع در خیابان کشاورز
• کافه O2 سنندج: خیابان پاسدارن، مجتمع تجاری کردستان
• کافه سناتو سنندج: شهرک سعدی، روبروی هیشو بتن، ساختمان سناتور. شماره تلفن: ۰۸۷۳۳۶۲۹۶۶۳

کافه‌های مخصوص کار با لپ‌تاپ در سنندج


اگر قصد دارید در سنندج گردی خود، مشغول کار با لپ‌تاپ و انجام بازی‌های کامپیوتری و نت‌گردی شوید، کافه‌های مخصوص این کار را در ادامه در نظر داشته باشد. همه صفحاتی اینترنتی دارند که مخاطبان گرامی مجله گردشگری سفرمارکت می‌توانند با جست‌وجوی نام آن‌ها، از محیط و نوشیدنی‌ها و دکوراسیون و ساعت پذیرایی و نشانی آن‌ها مطلع شوند.
یکی از این کافه کتاب‌ها، کافه ترنج است که گویا در فهرست نخستین کافه کتاب‌های شهر است. کافه کتاب کال، کافه دارین، کافه الحمرا، کافه ذهن، کافه امیر شکلات، کافه شیدا، کافه ژی هات و روهیت از این جمله است.
بهترین کافه های سنندج

کافه‌هایی مناسب برگزاری تولد در سنندج


اگر در سنندج گردی به دنبال پاتوق‌های برای برگزاری جشن تولد هستید، کافه‌های VIP این شهر را توصیه می‌کنیم که اتاق مخصوص دارند. شماری از آن‌ها را در ادامه فهرست کردیم که مطلع باشید:

• آدرس کافه آتیلا سنندج: سنندج، شهرک بهاران، فاز ۳/۱۹، ۱۵۰ متر پایین‌تر
• آدرس کافه کاج سنندج: سنندج، انتهای تکیه و چمن، کمربندی آبیدر، روبروی کلانتری
• آدرس کافه کانی سنندج: سنندج، بلوار ۲۸ دی، حمام تاریخی عبدالخالق
• کافه ماد سنندج: سنندج، سه راه حبیبی
• کافه آبشار سنندج: سنندج، میدان محمدی، پایین‌تر از ایستگاه آجر

مخاطب گرامی
اگر شما هم سابقه سفر به استان آبشارهای ایران را دارید و سعادت سنندج گردی نصیب شما شده است، نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است