search
menu

هتل شادی سنندج

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شادی سنندج
اماکن نزدیک به هتل شادی سنندج

درباره هتل شادی سنندج


هتل شادی سنندج یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره استان کردستان است که در شهر زیبای سنندج واقع شده است. این هتل ۶ طبقه ۷۳ واحد اقامتی مجلل و زیبا دارد که در سال ۱۳۸۲ افتتاح گشته است. چند سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۱ به منظور ارتقاء سطح کیفی و ارائه خدمات بهتر برای مشتریان، این هتل بازسازی شده و خودش را به استاندارهای لازم و سطح کیفی مطلوب رساند. چیزی که اگر خودتان هم یک بار اقامت در این هتل ۴ ستاره لوکس را تجربه کنید به‌وضوح متوجه آن خواهید شد و ما هم به برخی از امکانات متعدد و بی‌نظیر آن اشاره خواهیم کرد.
اتاق‌های این هتل بسیار چشم‌نواز، تمیز و جذاب بوده و طراحی داخلی آن و همچنین نحوه چیدمان وسایل به‌قدری مرتب و زیبا انجام شده‌اند که نظر هر مسافری را به خود جلب می‌کنند. چنین به نظر می‌رسد سعی شده تا فضای داخلی اتاق‌ها گرم و صمیمی باشد و شما هرچه بیشتر در آنجا احساس راحتی بکنید. برای مثال یک میز و صندلی گردِ چوبی در هر اتاق هتل شادی سنندج به چشم می‌خورد که با وجود امکان روم سرویس ۲۴ ساعته، می‌توانید هر زمانی که حال و حوصله رستوران رفتن را نداشتید، و یا چه‌بسا هوس یک نوشیدنی خنک یا گرم کردید، همان را سفارش داده و داخل اتاقتان نوش جان کنید و از آرامش هتل شادی سنندج نهایت لذت را ببرید.
هتل شادی سنندج مجهز به یک باشگاه بدن‌سازی خوب بوده که می‌توانید از آن استفاده کرده و طبق برنامه منظم ورزشی‌تان پیش بروید و احساس شادابی و تندرستی کنید. بعد از انجام برنامه ورزشی‌ در باشگاه بدن‌سازی هتل، شما همچنین می‌توانید از استخر، سونا و جکوزی هتل شادی سنندج نیز استفاده کنید که بعد از چند ساعت ورزش سخت می‌تواند بسیار دل‌چسب و مطلوب باشد و به ریکاوری عضلات بدنتان کمک بسزایی بکند. علاوه بر آن، اگر خیلی احساس خستگی و یا کوفتگی عضلانی کردید، می‌توانید ماساژ ویژه این هتل را امتحان کنید تا حسابی خستگی در کرده و شب‌هنگام یک خواب راحت و آرام را تجربه کنید.
رستوران هتل ۴ ستاره شادی سنندج بسیار جذاب و خیره‌کننده بوده و به شما قول می‌دهیم که یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای عمرتان را در رستوران این هتل نوش جان و تجربه خواهید کرد. کیفیت خوراکی‌های این رستوران بسیار بالا هستند و تمام خدمه آن تمام تلاششان را می‌کنند تا شما بهترین وعده‌های غذایی در طول اقامت تان در شهر زیبای سنندج را تجربه کنید. تنوع در منو غذاها، عطر و بوی خوراکی‌های خوشمزه ایرانی، اخلاق و رفتار مهربان و صمیمی خدمه رستوران و ... یکی از ویژگی‌های بارزیست که شما را جذب خود خواهد کرد.
یکی دیگر از ویژگی‌های هتل شادی سنندج نزدیک بودن آن به فرودگاه و همچنین اکثر جاهای دیدنی سنندج است. یعنی شما قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن به مراکز خرید و مراکز گردشگری رفته و در کمترین زمان ممکن نیز به بازگردید. از طرفی دیگر اگر به دلیل نزدیک بودن به فرودگاه، دیگر نیازی نیست یک یا چند ساعت قبل وسایلتان را جمع کرده و با استرس راهی فرودگاه شوید. با اینکه قصد نداریم بگوییم حتما این کار را به دقایق ۹۰ و لحظات آخر موکول کنید، اما می‌خواهیم بگوییم در چنین شرایط ویژه‌ای می‌توانید با خیال راحت به فرودگاه رسیده و از پروازتان جا نمانید.

اماکن نزدیک به هتل شادی سنندج


فاصله تا عمارت وکیل: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۵ کیلومتر
فاصله تا بازار سنندج: ۵ کیلومتر
فاصله تا عمارت خسروآباد: ۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت عاصف (خانه کرد): ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است