search
menu

مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

[ پنهان کردن ]
چرا باید از مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر دیدن کنیم؟
تاریخچه مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر
تفریحات و امکانات موجود در مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر
اقامت در مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر
زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر
هتل‌های نزدیک به مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر
رستوران‌های نزدیک به مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر
مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر یکی از بزرگترین پروژه‌های گردشگری در شمال کشور است که می‌توان گفت یک سرمایه گذاری بسیار موفق و بی‌نظیر است. رامسر یکی از شهرهای شمالی ایران است و در مازندران واقع شده است. جاذبه‌‌های طبیعی رامسر گوناگون و متنوع هستند و گردشگران بسیاری را جذب خود می‌کنند. رامسر شهری است که جاذبه‌های گردشگری فراوانی از اماکن تاریخی و فرهنگی مانند موزه‌ها گرفته تا جذابیت‌های طبیعی و طبیعتی بکر و روح نواز دارد که از این نظر پتانسیل‌های زیادی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری را دارد. شهر سبز رامسر یکی از این جاذبه‌های دیدنی رامسر است که با بهره‌گیری از طبیعت زیبای رامسر یک سرمایه‌ گذاری درست و به جا انجام شده است و به یک پروژه بسیار موفق تبدیل شده است که برای گردشگران خارجی و ایرانی و بخصوص برای خانواده‌ها یک محیط مناسب و مفرح است. مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر تفریحات متنوع و متعددی دارد که برای تمام سنین جذاب است. گردشگرانی که از سایر شهرها با خرید آنلاین بلیط هواپیما به مازندران سفر می‌کنند می‌توانند از این مجموعه تفریحی و جذاب دیدن کنند.
مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

چرا باید از مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر دیدن کنیم؟


• این مجموعه در یکی از خوش آب و هواترین و خوش منظره‌ترین مناطق ایران واقع شده است و دیدن آن برای هر گردشگری توصیه می‌شود.
• مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر یک مجموعه تفریحی و رفاهی کامل است که برای تمام سنین یک مکان مفرح و جذاب است.
• مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر دارای طبیعتی بی نظیر و بسیار مسحور کننده است.
• تفریحات متعدد و فراهم بودن شرایط اقامت در این مجموعه امتیاز بسیار مثبتی برای این جاذبه تفریحی است.
• ایمنی بالای وسایل موجود در مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر سبب شده است تا گردشگران با اطمینان خاطر بالایی از این مجموعه دیدن کنند.

تاریخچه مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر


ایده ساخت مجتمع شهر سبز رامسر از سال ۱۳۸۱ بر سرزبان‌ها افتاد تا اینکه در سال ۱۳۸۹ این فکر عملی شد و فازهایی از آن در همان سال بهره برداری شدند. این مجموعه توانسته است استانداردهای لازم را کسب کند به طوریکه در سال ۲۰۱۰ جایزه مدیریت را توسط یک شرکت انگلیسی به نام GIC کسب کرد.

تفریحات و امکانات موجود در مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر


مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر دارای انواع مختلفی از سرگرمی‌ها و تفریحات است که بر حسب علاقه و سن می‌توانید از آنها بهره ببرید. در این مجموعه شاهد دو بخش کوهپایه ای که از جنگل‌های سرسبز تشکیل شده است و همچنین بخش ساحلی که بر جذابیت‌های این مکان افزوده است هستیم. تفریحات هیجان انگیز این مجموعه شامل سوارشدن بر تله کابین بسیار هیجان انگیز که نمایی بسیار زیبا بر طبیعت اطراف دارد، زیپ لاین، قایق‌های موتوری و تندرو، کشتی‌های تفریحی، جت اسکی، پیست کارتینگ، شهربازی و گشت و گذار در طبیعت زیبای این منطقه که برای سهولت در برخی بخش‌ها پله هایی نیز تعبیه شده است. علاوه بر این‌ها فروشگاههایی جهت خرید لباس و سایر لوازم مانند سوغات و یا مواد غذایی نیز در این مجموعه وجود دارد. کافی شاپ‌ها و رستوران‌های این مجموعه نیز با فراهم نمودن شرایط ایده آل جهت خدمت رسانی مشغول کار هستند. در مورد ایمنی وسایل تفریحی نیز بهتر است خاطر جمع باشید زیرا که تمامی وسایل از بهترین و معتبرترین شرکت‌ها خریداری شده‌اند.
مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

اقامت در مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر


مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر تنها یک مکان تفریحی نیست بلکه دارای امکانات اقامتی نیز است. هتل بام سبز در این مجموعه متشکل از سوئیت‌ها و کلبه‌های جنگلی متعددی است که جهت اسکان شبانه گردشگران تعبیه شده است که اقامت در آن‌ها به همه مسافران پیشنهاد می‌شود، این کلبه‌های جنگلی معماری بسیار زیبایی دارند و امکانات آن‌ها برای اقامت مسافران بسیار مناسب و درجه یک است. اقامت در در دل طبیعت و در سکوت و آرامش این منطقه می‌تواند تجربه‌ای تکرا نشدنی باشد.

زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر


زمانی که برای گشت و گذار و اقامت در این مجموعه تفریحی زیبا نیاز دارید بستگی به این دارد که می‌خواهید شب را نیز در شهر سبز رامسر اقامت کنید یا نه، اگر قصد اقامت ندارد می‌توانید حدود ۳ الی ۴ ساعت برای استفاده از خدمات تفریحی و گشت و گذار در این منطقه اختصاص دهید. برای ورود اوتومبیل‌ها به پارکینگ حدود ۱۰ هزارتومان و برای استفاده از هر کدام از وسیله‌های تفریحی به میزانی که در زیر گفته می‌شود باید هزینه کنید:
تله کابین برای هر مسیر رفت و به ازای هر نفر ۳۵۰۰۰ هزار تومان.
جت اسکی در هر دور ۱۵ دقیقه‌ای ۸۰۰۰۰ هزارتومان.
قایق تندرو برای هر ۱۵ دقیقه ۳۰۰۰۰ هزار تومان.
شاتل دریایی برای هر ۱۵ دقیقه ۳۵۰۰۰ هزار تومان.
کشتی تفریحی برای هر نفر ۷۰۰۰۰ هزار تومان.
زیپ لاین که بسته به مسیر‌های انتخابی ۳۵۰۰۰، ۴۰۰۰۰، ۵۰۰۰۰ هزار تومان.

هتل‌های نزدیک به مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر


هتل اشک ۴.۷ کیلومتر
هتل لیدو: ۸.۲ کیلومتر
هتل اسکان رامسر: ۸.۵ کیلومتر

رستوران‌های نزدیک به مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر


رستوران امیر: ۵.۱ کیلومتر
رستوران حمید: ۵.۳ کیلومتر
فست فود بنیتو: ۸.۲ کیلومتر
رستوران سرآشپز: ۸.۲ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است