search
menu

مراکز خرید بوشهر

[ پنهان کردن ]
مراکز خرید بوشهر
بازار قدیم بوشهر
پاساژ توحید بوشهر
هوم کورت آدیداس بوشهر
بازار ماهی فروشان بوشهر
مجتمع تجاری آزادگان بوشهر
بازار گناوه
بازار دیلم

مراکز خرید بوشهر


مراکز خرید بوشهر (به انگلیسی: Bushehr's Shopping Centre) که محدوده وسیعی از اماکن تجاری این بندر دیدنی، از پاساژهایی شیک و مدرن گرفته تا بازارهایی تاریخی و سنتی را در برمی ‌گیرند، از چنان رونقی در سال های گذشته برخوردار گشته اند که خود به دلیلی موجه برای خرید بلیط هواپیما بوشهر و سفر به این خطه جنوبی کشورمان مبدل گردیده اند. در حقیقت مراکز خرید بوشهر چنان دلفریب و جذابند که بعید است گردشگری، چه از روی کنجکاوی باشد و چه به بهانه خرید سوغات، فرصت گشت و گذار در اماکن تجاری این شهر شگفت انگیز و تماشای کلکسیونی از کالاهای گوناگون و اجناس رنگارنگی که از جای جای جهان سر از این مقصد جذاب درآورده اند، را از دست دهد. چنانچه شما نیز قصد دارید با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت راهی بوشهر این شهر دوست داشتنی از میان بندرهای جنوب ایران شوید، بد نیست با برخی از برترین مراکز خرید بوشهر آشنا گردید.
مراکز خرید بوشهر

بازار قدیم بوشهر


بی‌دلیل نیست که قلب تپنده اقتصاد بوشهر نام گرفته است؛ بازار قدیم بوشهر از زمان قاجار تاکنون کلیه نیازهای زندگی مردم این منطقه، از مایحتاج روزانه و مواد غذایی گرفته تا لوازم خانگی را تامین کرده است. این بازار با نام بازار صفا نیز در بوشهر شناخته می شود و بدلیل برخورداری از معماری جذاب و بافتی تاریخی و منحصربفرد، در فهرست آثار ملی کشورمان نیز به ثبت رسیده است. بازار بوشهر به چند بخش مختلف تقسیم می شود و هر بخش به فروش کالایی متفاوت اختصاص یافته است: گلیم هایی خوش طرح و نقش و بافته شده از الیافی باکیفیت، کالاهایی ساخته شده از درخت نخل و موجودات دریایی، چاشنی هایی معطر، پوشاکی سنتی و رنگارنگ و فرآورده هایی لذیذ حاصل از میوه پرانرژی درخت نخل که با عناوینی چون خرما کبکاب، سرکه خرما، لواشک خرما و پنیر نخل به فروش می رسند، از جمله کالاهایی هستند که در این بازار با قیمتی بسیار منصفانه به بازدیدکنندگان ارائه می گردند. بنابراین با گشت و گذار در بازار قدیم بوشهر نه تنها محو تماشای طراحی شگفت انگیز و زیبایی های بی حد و حصر فضای دلپسند و دوست داشتنی آن خواهید شد، بلکه سوغاتی ارزشمند را با قیمتی مناسب تهیه خواهید کرد و با خود به خانه خواهید برد.
• نشانی: بوشهر، خیابان شهدا، بازار صفا (بازار قدیم بوشهر)
مراکز خرید بوشهر

پاساژ توحید بوشهر


اجازه دهید سری به یکی از بازارهای مدرن بوشهر بزنیم: پاساژ توحید بوشهر، مکانی که شیفتگان تکنولوژی و سخت افزار کامپیوتر را از جای جای کشور بسوی خود جذب کرده است. تنوع محصولات در این بازار بسیار بالاست و بدلیل قیمت گذاری رقابتی فروشندگان این پاساژ، برخی از هموطنانی که در شهرهای بزرگی مثل تهران سکونت دارند، نیز گاهی برای خرید کالایی الکترونیکی ارزان، با تهیه بلیط هواپیما چارتر به بوشهر سفر و به این بازار مراجعه می کنند. از لپ تاپ هایی مقرون بصرفه و دانشجویی گرفته تا قطعات گران قیمت و پرقدرت کامپیوتری، این بازار برای هر خریداری با هر بودجه ای چیزی دارد که با قیمتی بسیار منصفانه عرضه می کند. بنابراین اگر به دنبال قطعات کامپیوتری باکیفیت و اصل، لپ تاپ هایی ارزان قیمت و استوک و لوازم جانبی موبایل در شهر بوشهر هستید، مطمئن باشید که با بازدید از پاساژ توحید بوشهر دست خالی از آن باز نخواهید گشت.
ناگفته نماند که در این پاساژ تعمیرکارانی مجرب مشغول به کارند که قادرند گوشی های خراب را با دریافت هزینه ای نه چندان گزاف برای شما تعمیر کنند. از آنجایی که این پاساژ به پارکینگی مناسب مجهز گردیده است، بدون نگرانی از بابت یافتن مکان پارک، با خودروی شخصی خود نیز می توانید از این مکان بازدید کنید.
• نشانی: بوشهر، میدان انقلاب، خیابان لیان

هوم کورت آدیداس بوشهر


هوم کورت بوشهر از حیث وسعت، لقب دومین هوم کورت بزرگ کشورمان را به خود اختصاص داده و در جایگاه چهارم بزرگترین هوم کورت خاورمیانه ایستاده است. تنوع محصولات فروشگاه های موجود در این مرکز تجاری به حدی زیاد است که دوستداران پوشاک ورزشی برندهایی نظیر آدیداس و ریباک را از جای جای کشورمان بسوی بوشهر روانه می سازد. انواع و اقسام البسه ورزشی، از گرمکن، شورت و شلوار ورزشی گرفته تا کتانی های کوهنوردی و استوک چمن بازی فوتبال در این مجتمع تجاری با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسند. البته باید گفت که اصالت کالاهایی که در این مجتمع فروخته می شوند، چندان معتبر نیست و اکثر اجناس فروشگاه های این پاساژ را نمونه های کپی شده اما باکیفیت برندهای خارجی تشکیل می دهند.
• نشانی: بوشهر، خیابان چمران، مجموعه آدیداس بوشهر
مراکز خرید بوشهر

بازار ماهی فروشان بوشهر


چنانچه به غذاهای دریایی علاقه دارید، این بازار درست همان جایی است که باید پس از خرید بلیط هواپیما لحظه آخری سفرمارکت و سفر به بوشهر بدان مراجعه کنید، و اگر با طعم غذاهای دریایی میانه خوبی ندارید، این بازار بهترین مکان برای آشتی با این غذاهای لذیذ و مقوی است. گرچه بازار ماهی فروشان چندان وسیع نیست و از پیوستگی چیزی حدود ۵۰ مغازه ماهی فروشی به یکدیگر در مکانی شلوغ و پرازدحام تشکیل گردیده، متنوع ترین، تازه ترین و مرغوب ترین میگوها و ماهی های جنوب کشورمان را در خود جای داده است. این بازار هر روز از ساعت ۷ صبح درب های خود را بروی خریداران و بازدیدکنندگان می گشاید و تا ساعت ۷ عصر به خدمات رسانی به مشتریان می پردازد. بازدید از این بازار، چه برای خرید ماهی تازه باشد و چه برای گشت و گذار و تجربه چشیدن طعم لذیذ میگوهای خشک شده ای که مثل چیپس در جای جای بازار به فروش می رسند، به شدت پیشنهاد می گردد.
• نشانی: بوشهر، بازار روز
مراکز خرید بوشهر

مجتمع تجاری آزادگان بوشهر


خریدهای دسته جمعی و خانوادگی دشواری های خاص خود را دارند، به خصوص زمانی که هر عضو خانواده قصد خرید کالایی متفاوت را داشته باشد، در این صورت باید وقت زیادی از سفر را صرف گشت و گذار در فروشگاه های مختلف بوشهر کرد. مجتمع تجاری آزادگان بوشهر بدین منظور احداث گردیده است تا از هدر رفتن وقت خانواده هایی که با بلیط ارزان هواپیما به این شهر دیدنی سفر می کنند، جلوگیری کند و تمام کالاهای مورد نیازشان را در مکانی مدرن و دوست داشتنی با امکاناتی نظیر پارکینگ و تهویه مطبوع گردهم آورد. وجود مجموعه وسیعی از کالاهای تزئینی، لوازم آرایش، اسباب بازی های رنگارنگ، پوشاک باکیفیت مردانه و زنانه و عطر و ادکلن موجب گردیده است که رضایت هر فرد با هر سلیقه ای جلب گردد و برای هر عضوی از خانواده، چه کودک باشد و چه بزرگسال، کالایی مناسب وجود داشته باشد و هیچ کس دست خالی از این مجتمع به خانه بازنگردد.
• نشانی: بوشهر، خیابان شهدا، ابتدای سه راه دانش آموز و شهدا

بازار گناوه


قصد دارید برای جهیزه دختر خود وسایل خانگی ارزان تهیه کنید؟ بازار گناوه بهترین گزینه خرید شماست، چراکه در این بازار، کالاهایی باکیفیت از برندهایی خارجی با نازل ترین قیمت فروخته می شود. البته بازار گناوه صرفا به فروش لوازم خانگی اختصاص ندارد، در این بازار به معنای کلمه از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد یافت می شود. قطعات کامپیوتر، لوازم آرایشی و بهداشتی، خوراکی های لذیذ سنتی و محلی، ابزار آلات موسیقی و پوشاک در این بازار با قیمتی بسیار منصفانه و رقابتی به بازدیدکنندگان ارائه می گردد. مزیت اصلی خرید از این بازار این است که دقیقا می دانید برای خرید چه کالایی، باید به چه بخشی از بازار مراجعه کنید، چراکه هر مجتمع تجاری و هر بخش از بازار به فروش کالایی خاص اختصاص یافته است. این امر خریداران را از سردرگمی رها ساخته و موجب شده است که در وقت بازدیدکنندگانی که از این بازار دیدن می کنند، به میزان زیادی صرفه جویی شود.
اما ایراد بزرگ این بازار، همانند دیگر مجتمع های تجاری بوشهر این است که اجناس جعلی و فیک زیادی نیز در این بازار به فروش می رسند که اگر مراقب نباشید و اسیر پیشنهادهای وسوسه انگیز برخی از فروشندگان فرصت طلب بازار گردید، ممکن است ضرر سنگینی را متحمل شوید. بنابراین موقع خرید از فروشندگان این بازار سعی کنید ضمانت اصالت و سلامت کالا را دریافت کنید تا چنانچه پس از تست محصول متوجه ایراد کالا شدید، قادر به عودت آن باشید.
• نشانی: استان بوشهر، بندر گناوه
مراکز خرید بوشهر

بازار دیلم


اگر اجناس مورد نظر خود را در بازار گناوه نیافتید یا از قیمت های فروشندگان آن بازار راضی نبودید، بازار دیلم آخرین امید شماست. بازار دیلم در بندر دیلم و در نزدیکی کویت واقع شده و از کالاهایی خارجی که بعضا از آنطرف مرز به کشورمان راه میابند، لبریز گشته است. کالاهایی از قبیل: لوازم خانگی، لوازم تزئینی و زیورآلات، اشیاء دکوری، اسباب بازی، قطعات کامپیوتر، لوازم جانبی موبایل، شکلات و قهوه، پوشاک و تجهیزات پخت و پز آشپزخانه به وفور در این بازار یافت می شوند. اما متاسفانه بازار دیلم نیز از نفوذ اجناس غیراصل و به اصطلاح فیک محفوظ نمانده و اگر مراقب نباشید ممکن است صاحب اول و آخر یکی از کالاهای بی‌کیفیتی که با قیمتی گزاف و معادل با نمونه اصل آن به فروش می رسد، گردید.
اگر با خانواده از این بازار دیدن می کنید، سری به پاساژ دریم لند که به بهشت بانوان شهرت دارد، نیز بزنید. در این مرکز تجاری قادر خواهید بود از بین صدها کیف و کفش زنانه مختلفی که با طرح هایی متنوع در کنار یکدیگر چیده شده اند، کالایی بسیار باکیفیت و مرغوب را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید و سفر بیادماندنی خود به جنوب کشورمان را با خرید سوغاتی ارزشمند به اتمام برسانید.
• نشانی: بوشهر، بندر دیلم، بازار دیلم
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است