search
menu

موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ فرانکفورت

[ پنهان کردن ]
درباره موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ
تاریخچه موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ
بخش های مختلف موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ
نقش موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ در پیشبرد علوم
رویدادهای مربوط به موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ
چگونه از موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ بازدید کنیم؟
در موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ چه امکاناتی وجود دارند؟
بازدید مجازی از موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ
فروشگاه موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ
کافی شاپ موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ
چه کسانی می توانند از موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ بازدید کنند؟
چگونه به موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ برویم؟
در نزدیکی موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ چه جاذبه های دیگری وجود دارند؟
در نزدیکی موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟
در نزدیکی موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ چه رستوران ها و غذاخوری هایی وجود دارند؟

درباره موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ


موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ، دومین موزه تاریخی فرانکفورت آلمان است و هرساله از طرف گردشگران زیادی مورد بازدید قرار می گیرد. اگر دوست دارید با تاریخ طبیعی زمین و حیات دایناسورها آشنا شوید، حتما بلیط هواپیما فرانکفورت را بخرید و به بازدید از موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ بروید. در این موزه تاریخ طبیعی زمین به شیوه خاصی به تصویر کشیده شده است. تاریخ موزه سنکنبرگ به ۲۰۰ سال پیش مرتبط است و نحوه تکامل و انقراض گونه های مختلف را در طول دوران های مختلف به خوبی و وضوخ به نمایش گذاشته است.
موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ فرانکفورت

تاریخچه موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ


موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ فرانکفورت در سال ۱۸۱۷ تأسیس شده است. حکایت تأسیس این موزه چنین است که یک انجمن تحقیقاتی تصمیم گرفتند درباره تاریخ طبیعی زمین تحقیق کنند و موفق شدند تحقیقاتشان را رفته رفته گسترش بدهند. ۲۰۰ سال از زمان احداث موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ می گذرد و در طول این ۲۰۰ سال انجمن تحقیقاتی با چالش های گوناگونی روبرو شده و همچنان با آن ها سر و کار دارد.
یکی از جالب ترین سوالات بشر که انجمن تحقیقاتی به روی آن کار می کند، این است که زمین و زندگی به روی آن در ۴۰ سال آینده چگونه خواهد بود و در طول این ۴۰ سال چه حوادث طبیعی ممکن است روی زمین رخ دهند؟
یکی از پزشکان حاذق به نام کریستین سننبرگ در سال ۱۷۶۳ در پی تصمیمی بزرگ تمام ثروتش را به ۹۵ هزار انجمن بخشید تا بیماران به صورت رایگان تحت درمان قرار بگیرند، کتابخانه ها و باغ های گیاه شناسی تأسیس شوند. پس از درگذشت وی در سال ۱۷۷۲ ، این روند همچنان ادامه یافت. کریستین سننبرگ در زمان حیاتش یک انجمن تحقیقاتی تشکیل داد تا به روی بیولوژی زمین تحقیقات انجام دهند. پس از او افراد نامدار و سرشناس چون یوهان ولفگانگ گوته راه سننبرگ را ادامه دادند و موفق شدند موزه تاریخ طبیعی را به ثبت برسانند. در چندین سال اخیر موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ به طور چشمگیری مورد استقبال بازدید کنندگان و گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته و به یکی از جاذبه های مهم آلمان و فرانکفورت تبدیل شده است.
موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ فرانکفورت

بخش های مختلف موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ


در موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ فسیل جانورانی چون دایناسورها که در گذشته به روی زمین زندگی می کردند، نگهداری می شود. بخش فسیل های دایناسورها در این موزه برای کودکان جالب ترین بخش است و بازدید از آن ها را بسیار دوست دارند. می توان گفت حدود ۴۰ میلیون شیء از ۲۰۰ سال پیش در موزه سنکنبرگ نگهداری می شوند.
بخش های مختلف موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ عبارتند از: نمایشگاه دایناسورها، نمایشگاه آناتومی در شیشه ها، نمایشگاه تکامل انسان ها، نمایشگاه حشرات و نحوه زندگی آها، نمایشگاه پستانداران و تکامل آن ها، نمایشگاه گیاهان و بیو کمپ، نمایشگاه مهره داران، نمایشگاه پرندگان، نمایشگاه نهنگ ها و فیل ها، نمایشگاه مواد معدنی، نمایشگاه گیاهان، نمایشگاه درمس، نمایشگاه دوو (نوعی پرنده)، نمایشگاه زمین در حال حرکت.

نقش موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ در پیشبرد علوم


همیشه انسان ها درباره حیات زمین در چندین سال آینده و چگونگی حیات طبیعی زمین بین این همه پیشبرد علوم و تکنولوژی با سوالات متعددی مواجه بوده اند. این که حیات زمین با وجود تکنولوژی ها پیشرفته و علوم در حال گسترش چگونه خواهد بود، برای همه جالب توجه است. برای یافتن پاسخ احتمالی این سوالات بهتر است از موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ بازدید کنید. نقش این موزه ارائه تحقیقات انجام شده به مردم است. تمامی تحقیقاتی که محققان آلمانی تاکنون انجام داده اند، در گالری ها و مجموعه نمایشگاه های موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ قابل بازدید و دسترس هستند.
موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ فرانکفورت

رویدادهای مربوط به موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ


رویدادهای زیادی در موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده و در بازه های زمانی خاص برای گروه های مختلف گردشگری ازجمله بزرگسالان، کودکان و ... برگزار می شوند. گردشگران برای شرکت در این رویدادها بایستی به وب سایت رسمی موزه مراجعه کنند. یکی از رویدادهای اخیری که در موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ برگزار شد، درباره زندگی درختان و این که در آینده چگونه زندگی می کنیم، بود. یکی از جذاب ترین بخش هایی که امروزه در موزه سنکنبرگ مطرح است، شیوه زندگی در ۲۰ سال آینده، یعنی سال ۲۰۴۰ است. یکی از پاسخ های احتمالی طرح شده برای این پرسش این است که احتمالا در ۲۰ سال آینده اهمیت حشرات و سیستم کشاورزی دوچندان خواهد شد و از ریزجلبک ها به عنوان مواد مغذی استفاده خواهد شد. برای جزئیات بیشتر این رویداد می توانید به سایت موزه مراجعه و بررسی کنید.

چگونه از موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ بازدید کنیم؟


موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ همه روزه غیر از روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر باز است. می توانید به صورت انفرادی، گروهی و خانوادگی از این موزه بازدید کنید. تورهای مخصوص بزرگسالان، کودکان و خانواده در این موزه برگزار می شوند و تیم فعال موزه گردشگران را در بازدید از بخش های مختلف یاری کرده و توضیحات لازم را در خصوص هر بخش ارائه می دهند. این تورها معمولا ۲ ساعت طول می کشند و گردشگران را در بازدید از بخش های دایناسورها، موجودات دریایی، تنوع زیستی و تکامل انسانی راهنمایی می کنند. در تورهایی که مخصوص دانش آموزان و مدارس هستند، برنامه های ویژه چون آشنایی با گونه های منقرض شده، در حال انقراض و سیر تکامل مهره داران در نظر گرفته می شوند.
موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ فرانکفورت

در موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ چه امکاناتی وجود دارند؟


خدمات و امکاناتی که در موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ برای گردشگران در نظر گرفته شده اند، جهت رفاه گردشگران و لذت بردن آن ها از بازدید است. امکانات موزه تاریخ طبیعی سنکنبرک عبارتند از:
خدمات پارکینگ، فروشگاه، رستوران، اینترنت وای فای رایگان، خدمات معلولین، برگزاری تورهای راهنمایی، کتابخانه.
بازدید کنندگان در حین بازدید از موزه از خدمات زیر بهره مند می شوند:
اینترنت رایگان داخل موزه
ارائه صندلی چرخدار به معلولین جهت بازدید از بخش های "تکامل انسانی، ادمونتوسوروس، پتروسارس، مواد معدنی، ماهی های دریایی و دایناسورها"
امکانات مخصوص افراد نابینا و کم بینا در بخش تکامل انسانی که می توانند از طریق لمس کردن ادراک کنند
عضویت در خبرنامه: گردشگران علاقه مند می توانند با عضویت در خبرنامه موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ آدرس ایمیل خود را در سایت موزه ثبت کنند و اخبار و اطلاعات مربوطه را دنبال نمایند.
موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ فرانکفورت
اگر با خرید بلیط هواپیما می‌خواهید به همراه حیوان خانگیتان به فرانکفورت و بازدید از این موزه بروید باید بدانید ورود سگ ها به داخل موزه ممنوع است. در صورت مشاهده سگ همراه بازدید کننده، از ورود او به موزه خودداری می شود. در داخل موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد. یکی از مهم ترین چالش های بزرگسالان در فرانکفورت برگزاری جشن تولدشان در بهترین مکان است. این موزه برای برگزاری جشن تولد کودکتان نیز مکان بسیار خوبی است تا با حیات کره زمین بیشتر آشنا شود. در جشن های تولد برگزار شده در موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ برنامه های مهیجی برای بزرگترها و کوچکترها در نظر گرفته می شوند. کودکان می توانند در جشن تولدشان در موزه سنکنبرگ با ساخت فسیل با خمیربازی و گچ و همچنین پاسخ به پرسش هایی نظیر زمین چگونه به وجود آمده و دایناسورها چگونه روی زمین زندگی می کردند، آشنا شوند.

بازدید مجازی از موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ


این موزه امکانات بی نظیری چون اپلیکیشن موبایل موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ را برای گردشگران و بازدید کنندگان در نظر گرفته است. گردشگران می توانند با نصب این اپلیکیشن و پرداخت هزینه کم از راهنمای صوتی آلمانی و انگلیسی زبان بهره مند شوند. این اپلیکیشن درباره موزه اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد و حرکت دایناسورهای شبیه سازی شده را به نمایش می گذارد. بازدید از نمایشگاه های واقعیت مجازی که به بخش جانوران دریایی و دایناسورها مربوط هستند، مخصوص دانشجویان و دانش آموزان هستند و هزینه کمی دارند.

فروشگاه موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ


یک فروشگاه در موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ وجود دارد که همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر فعالیت می کند و محصولات جالبی که برگرفته از تاریخ طبیعی زمین هستند به فروش می رساند. بازدید کنندگان می توانند از این فروشگاه یک یادگاری برای خود تهیه کنند.

کافی شاپ موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ


برای بازدید از بخش های مختلف موزه حدود ۲ الی ۳ ساعت زمان نیاز است. در این میان اگر خسته شوید، می توانید به کافی شاپ رستوران موزه با نام "بیسترو" مراجعه کنید که در هر زمان و در سه وعده اصلی انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی ها را به مشتریان سرو می کند. تراس این رستوران در فصل تابستان بسیار زیبا و دلنشین است و منظره فوق العاده ای دارد. رستوران از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر باز است. رستوران بیسترو فضای شیک و باکلاسی دارد و برای گردشگران، مدیران کسب و کار و شرکت ها مکان بسیار خوبی است.

چه کسانی می توانند از موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ بازدید کنند؟


در این موزه اطلاعات بسیار دقیقی از تاریخچه زمین و تاریخچه تکامل انسان ارائه می گردد. این موزه مخصوص افرادی است که به تاریخ و سیر زندگی علاقه مند هستند و دوست دارند نتیجه ۲۰۰ سال تحقیقات جامع و گسترده را در عرض ۳ ساعت مشاهده کنند. بازدید از موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ دارای محدودیت سنی نیست و همه افراد از کودکان ۵ سال گرفته تا بزرگسالان ۷۰ ساله می توانند از موزه بازدید نمایند. علاوه بر این، معلولین نیز می توانند از این موزه بازدید کنند. انواع تورهای تخصصی، رایگان و ..و در موزه برای بازدیدکنندگان برگزار می شوند که مشوق آن ها برای کشف و جستجوی علم هستند و اطلاعات جالب و دقیقی به بازدید کنندگان ارائه می دهند. رزرو تورها از یک هفته قبل انجام می شود.

چگونه به موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ برویم؟


با استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی چون مترو و اتوبوس می توانید به موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ دسترسی داشته باشید. اگر از اتوبوس استفاده کنید، یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ایستگاه اتوبوس تا موزه خواهید داشت. برای کسانی هم که با ماشین شخصی به موزه می روند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است.

در نزدیکی موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ چه جاذبه های دیگری وجود دارند؟


باغ مطالعات گیاه شناسی: ۱.۶ کیلومتر
پارک گرونبورگ: ۱.۹ کیلومتر
برج اصلی (ماین): ۲.۴ کیلومتر
موزه اشتادل: ۳.۴ کیلومتر
موزه هنرهای کاربردی فرانکفورت: ۳.۵ کیلومتر
موزه ارتباطات فرانکفورت: ۳.۶ کیلومتر

در نزدیکی موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟


هتل Novum Hotel Imperial Frankfurt Messe فاصله: ۹۰۰ متر
هتل Holiday Inn Frankfurt - Alte Oper فاصله: ۲.۱ کیلومتر
هتل Hampton by Hilton Frankfurt City Centre Messe فاصله: ۲.۱ کیلومتر
هتل Hilton Garden Inn Frankfurt City Centre فاصله: ۲.۴ کیلومتر
هتل INNSIDE Frankfurt Eurotheum فاصله: ۲.۷ کیلومتر

در نزدیکی موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ چه رستوران ها و غذاخوری هایی وجود دارند؟


رستوران Relais & Châteaux Restaurant Lafleur فاصله: ۱ کیلومتر
رستوران Restaurant Classico فاصله: ۱ کیلومتر
رستوران کیش: ۱.۲ کیلومتر
رستوران African Queen Restaurant فاصله: ۲.۷ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است