search
menu

مرکز خرید مرکاتو دبی

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید مرکاتو دبی
معماری مرکز خرید مرکاتو دبی
موقعیت قرارگیری مرکز خرید مرکاتو دبی
رستوران‌ها و کافی شاپ
بخش سرگرمی مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی


مرکز خرید مرکاتو دبی (Mercato Shopping Mall) یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که توسط معماری ایتالیایی، طراحی شده است به نحوی که یادآور حال و هوای ایتالیای دوره رنسانس می‌باشد. با وجود آن که شهر دبی، تاثیر پذیرفته از تاریخ و فرهنگ قوم عرب می‌باشد، فرهنگی که که حتی بر آداب و رسوم و حنی معماری ساختمان‌های شهر نیز اثر گذاشته، گشت و گذار در محیطی با معماری و فضای فرهنگی متفاوت، می‌تواند خاطره‌ای منحصربفرد از سفر به دبی را در ذهن گردشگران یه وجود بیاورد.

معماری مرکز خرید مرکاتو دبی


سقف مرکز خرید مرکاتو دبی به صورت طاقی شکل طراحی شده است و همین امر سبب شده تا فضای داخلی مجتمع، از نور طبیعی خورشید بهره مند شده و بسیار نورگیر باشد. وجود پنجره‌های بزرگ و استفاده از درختچه‌های متعدد در فضای داخلی این مجتمع، حس و حالی متفاوت از سایر مراکز خرید دبی را به این مکان بخشیده است.
مرکز خرید مرکاتو دبی

موقعیت قرارگیری مرکز خرید مرکاتو دبی


ین مجتمع تجاری واقع در ناحیه جمیرا، یکی از پر تردد‌ترین مناطق شهر می‌باشد و دسترسی مناسبی هم از تمامی نقاط شهر به این منطقه وجود دارد. بیش از ۱۲۰ واحد تجاری مجزا در مرکز خرید مرکاتو دبی مشغول به فعالیت هستند و طیف گسترده‌ای محصولات از قبیل: پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی و زیورآلات را در قالب معتبر‌ترین برند‌های دنیا عرضه می‌کنند.
سرویس‌های مختلفی نظیر خدمات بانکی و تبادلات مالی، خدمات مسافرتی و همچنین خدمات مخابراتی و ارتباطی هم توسط نمایندگان معتبر‌ترین شرکت‌های دنیا در این مجموعه ارائه می‌شود. دسته بندی مد و فشن هم یکی دیگر از بخش بندی‌های اصلی می‌باشد که محصولاتی از آن مجموعه، در مرکز خرید مرکاتو ارائه می‌شود.
مرکز خرید مرکاتو دبی

رستوران‌ها و کافی شاپ


بخش خوشمزه مرکز خرید مرکاتو دبی نیز شامل ده‌ها رستوران و کافه‌های مختلف می‌شود که انواع غذا‌های محلی و بین المللی را با بهترین کیفیت ممکن عرضه می‌کنند. علاوه بر رستوران‌های پرشماری که غذا‌ّهای عربی را عرضه می‌کنند، رستوران ایرانی نون و کباب (Noon & kabab) که در طبقه اول مجتمع قرار دارد، گزینه‌ای مناسب برای مسافران ایرانی است که در سفر هم تمایلی به امتحان کردن طعم‌های جدید و متفاوت غذاهای سایر ملل ندارند.

بخش سرگرمی مرکز خرید مرکاتو دبی


از گزینه‌های سرگرمی که در مرکز خرید مرکاتو دبی پیش روی کاربران است، می توان به پردیس سینمایی Vox با دارا بودن ۷ سالن مجهز سینما اشاره کرد که گنجایش ۱۴۰۰ تماشاچی را به صورت همزمان دارد. علاوه بر این، مرکز سرگرمی Fun City هم با فراهم آوردن فضایی مناسب بازی کودکان، گزینه مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت تمامی اعضای خانواده به شمار می‌رود. از جمله امکانات خدماتی مرکز خرید مرکاتو دبی هم می‌شود به امکان تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز، سرویس بهداشتی و اتاق مخصوص کودکان اشاره کرد.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است