search
menu

مرکز خرید برجمان دبی

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی


مرکز خرید برجمان دبی
مرکز خرید برجمان دبی که با نام‌های مرکز خرید بورجمان هم شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید شهر دبی است که در سال ۱۹۹۱ میلادی ساخته شده است و از آن زمان تاکنون، میزبان مسافران بوده است. مرکز خرید برجمان دبی در مجموع شامل ۳۲۰ واحد تجاری مجزا است. بیشترین کالاهایی که کاربران برای خرید آن‌ها به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند عبارت اند از: پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات و لوازم تزئینی، لوازم کامپیوتری و محصولات الکترونیکی.
مرکز خرید برجمان نه تنها مکانی ایده آل برای خرید محصولات مصرفی است بلکه گزنیه مناسبی برای تفریح و گذراندن اوقاتی به یاد ماندنی هم هست. نزدیک به ۴۰ رستوران مختلف در این مجتمع تجاری مشغول به فعالیت هستند و انواع غذاهای لذیذ محلی و همچنین بین المللی را عرضه می‌کنند. به عبارتی می‌توان گفت غذاهایی متناسب با هر نوع ذائقه‌ای را می‌توان در مجموعه این رستوران را سفارش داد.
هر چند که نزدیک به ۳۰ سال از زمان احداث مرکز خرید برجمان می‌گذرد، اما این مجتمع تجاری تا کنون چندین مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته است و همچنان هم می‌توان آن را جزو بهترین مراکز خرید دبی به شمار آورد. از مزایای قابل توجه این مرکز خرید، موقعیت قرار گیری مناسب در سطح است به نحوی که دسترسی آسانی از تمام نقاط شهر برای رسیدن به مرکز خرید برجمان وجود دارد.
در محوطه بیرونی مرکز خرید برجمان هم فضایی مخصوص پارک خودرو در نظر گرفته شده است تا مسافرانی که با خودروی شخصی به اینجا آمده‌اند، مشکل خاصی برای پارک خودروی خود نداشته باشند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است