search
menu

امن ترین شهرهای جهان برای گردشگران

[ پنهان کردن ]
توکیو
لندن
دبی
مادرید
برلین
هونولولو
سئول
پاریس
نیویورک
لس آنجلس
دیگر شهرهای امن دنیا برای توریست‌ها
بعد از همه‌گیری کرونا ویروس سفرهای بین‌المللی و حتی داخلی برای مدتی به تعویق افتاد. ولی امروزه پس از واکسیناسیون گسترده گردشگران پس از رزرو بلیط هواپیما سفرهای خود را آغاز کرده‌اند. در این مدت منابع زیادی سعی کردند تا امن‌ترین شهرها برای سفر گردشگران را بررسی کرده و لیستی ارائه کنند. به همین دلیل در این مقاله از سفر مارکت قصد داریم تا امن‌ترین مقاصد گردشگری به انتخاب سایت bhtp.com را معرفی کنیم.

توکیو


این شهر ازطرف گردشگران نمره ۶۵ گرفته که به معنی امنیت عالی است. شهروندهای کشورهای زیادی توکیو را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند که دلیل آن هم صدور آسان ویزا است. پلیس و شهردار توکیو به امنیت آن بسیار اهمیت می‌دهند و نظر خاصی در این شهر حاکم است. البته مردم ژاپن نیز افرادی قانون‌مدار هستند و به ندرت دست به جرم و جنایت می‌زنند. به همین دلیل گردشگران با خیالی آسوده آنجا را برای سفر خود انتخاب می‌کنند و از بودن در این شهر امن لذت می‌برند.
اگر قصد سفر به توکیو را داشتید، برای داشتن اطلاعت بیشتر و در نهایت سفری بهتر راهنمای سفر به توکیو را مطالعه کنید.
امن ترین شهرهای جهان برای گردشگران

لندن


بسیاری از گردشگران از لندن به عنوان شهری امن یاد می‌کنند. شهری که با خیال راحت می‌توان در آن قدم زد و نگران هیچ چیز نبود. پلیس لندن اصلی‌ترین عامل امنیت این شهر است که بر همه چیز نظارت می‌کنند. به همین دلیل در لندن ماموران نظامی را می‌توان به وفور دید که سعی در حفظ امنیت و نظم شهر دارند. نکته دیگر که باید به آن پرداخت این است که شهر لندن جایی عالی برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است. افراد زیادی برای جلوگیری از ترافیک با دوچرخه در شهر تردد می‌کنند و این امر برای توریست‌ها نیز میسر شده است. الگوهای شهری لندن به خوبی طراحی شده‌اند و در کمال امنیت می‌توان با وسایل نقلیه عمومی به گشت و گذار پرداخت.

دبی


یکی دیگر از امن ترین شهرهای جهان برای گردشگران دبی است. این شهر هم برای بانوان و هم برای توریست‌ها به شدت امن است و در تمام ساعات شبانه روز می‌توان بدون نگرانی در آنجا گردش کرد. دبی از آن دسته شهرهایی است که از تمام دنیا مهاجر پذیرفته و از ملیت‌های گوناگونی در آن زندگی می‌کنند. به همین دلیل لازم است که پلیس این شهر برنامه‌ای دقیق برای حفظ این شهر چند ملیتی داشته باشد. به گونه‌ای که در سال‌های اخیر هیچ عملیات تروریستی در دبی اتفاق نیوفتاده است. اگر به دنبال مقصدی امن برای سفر و خرید می‌گردید، دبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
امن ترین شهرهای جهان برای گردشگران

مادرید


مادرید در کشور اسپانیا از دیگر امن ترین شهرهای جهان برای مسافران است. این شهر خوش رنگ و نقش توسط خود گردشگران امن معرفی شده و می‌تواند مقصدی قابل قبول باشد. مادرید به دلیل داشتن مراکز علمی سطح بالا و شرکت‌های بین‌المللی مهاجران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. به همین دلیل دولت اسپانیا بر امنیت آن بسیار تاکید دارد. در طول روز می‌توانید پلیس امنیت را در سطح شهر ببینید و مطمئن شوید که امنیت شما تامین است. حتی در نیمه شب نیز می‌توان با خیال آسوده به خیابان رفت و قدم زد و نگران ناامنی نبود.

برلین


با نام برلین همه ما یاد دیوار برلین می‌افتیم که تاریخ پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است. اما بد نیست بدانید که این شهر نیز از لحاظ امنیت رتبه بالایی دارد. برلین از آن دسته شهرهایی است که پلیس جدی و دقیقی دارد. به همین دلیل با وجود داشتن مهاجران زیاد امنیت خوبی در این شهر تامین شده است. لازم به یادآوری است که کشور آلمان در سال‌های اخیر پناهجویان فراوانی را از کشورهای جنگ‌زده به خود پذیرفته است. لذا دولت این کشور تلاش کرد تا با وجود مهاجران امنیت قابل قبولی را در برلین برقرار کند که تاکنون موفق بوده است.

هونولولو


شاید برایتان عجیب باشد که بدانید شهری به اسم هونولولو در بندر هاوایی یکی از امن ترین شهرها برای جهانگردان است. این بندر که پایتخت جزایر هاوایی است، به دلیل مراکز تجاری و درمانی باکیفیت خود گردشگران زیادی دارد. به همین دلیل در تمام ایام سال شاهد حضور مسافران در آنجا هستیم. همچنین سواحل هونولولو از خدماتی عالی برخوردارند که باعث شهرت زیاد این بندر شده است. به دلیل وجود این همه جاذبه پلیس شهر موظف است تا امنیتی مثال‌زدنی را تامین کند. تا جایی که امروزه هیچ گزارش ناامنی و یا اغتشاش از هونولولو ارائه نشده است.

سئول


پایتخت کره جنوبی یعنی سئول یکی از امن‌ترین شهرهای دنیا برای توریست‌ها است. این شهر که گویی خواب ندارد، در تمام شبانه روز توسط پلیس‌ها حتی به شکل نامحسوس نظارت می‌شود. دولت کره در تمام شهر دوربین‌های مدار بسته نصب کرده است و رفت و آمدها را چک می‌کند. به همین دلیل شاید ماموران زیادی در سطح شهر نبینید، ولی مطمئن باشید که به وسیله دوربین‌ها تحت نظر هستید. تقریبا تمام مسافران سئول را یکی از امن‌ترین شهرهای دنیا می‌دانند که برای سفر عالی است.
امن ترین شهرهای جهان برای گردشگران

پاریس


مگر می‌شود از شهرهای توریستی یاد کرد و پای پاریس به میان نباشد؟ این شهر که محبوب‌ترین شهر دنیا برای گردشگران است، امنیت قابل توجهی دارد. البته شاید به صورت جزئی کیف‌قاپی‌هایی در پاریس صورت گیرد، ولی پلیس آنجا همیشه بیدار است. مجرمان در این شهر تقریبا هیچ امنیتی ندارند و در مدت زمان کمی بازداشت می‌شوند. به همین دلیل می‌توان با خیالی آسوده پس از رزرو بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کرد.

نیویورک


با نام نیویورک همه ما یاد پلیس‌های خشن و درگیری‌های خیابانی می‌افتیم. ولی واقعیت امر این است که پلیس این شهر به امنیت گردشگران به شدت اهمیت می‌دهد. به نحوی که کمتر شاهد به خطر افتادن جان مسافران در این شهر شلوغ هستیم. البته ناگفته نماند که به دلیل سکونت مهاجران در این شهر گاهی سرقت‌های جزئی گزارش می‌شود. اما همواره توریست‌ها در نیویورک از امنیت کافی برخوردارند و مشکلات کمتری برایشان رخ می‌دهد. در سال‌های اخیر این شهر توسط گردشگران به عنوان یکی از امن ترین شهرها معرفی شده و می‌توان روی آن به عنوان مقصدی امن حساب کرد.
امن ترین شهرهای جهان برای گردشگران

لس آنجلس


یکی دیگر از شهرهایی که سایت bhtp.com از آن به عنوان امن ترین شهر برای جهانگردان نام برده است، لس آنجلس است. این شهر بزرگ و رویایی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آمریکا است، به همین دلیل نیروهای پلیس باید در آنجا به شدت دقیق و منظم عمل کنند. چرا که کمی بی‌دقتی در این شهر می‌توان جان میلیون‌ها نفر را به خطر اندازد. لس آنجلس به دلیل توریستی بودن و داشتن جمعیت زیاد سیستم امنیتی کارآمدی دارد و به ندرت شاهد بی‌نظمی و ناامنی در این شهر هستیم.

دیگر شهرهای امن دنیا برای توریست‌ها


از دیگر امن‌ ترین شهرهای جهان برای گردشگران همچنین می‌توان به شهرهای مشهور زیر اشاره کرد:
- شارجه
- بروکسل
- تایپه (پایتخت تایوان)
- دالاس
- زوریخ
- فرانکفورت
- تورنتو
- شیکاگو
- آمستردام
- اوساکا (ژاپن)
کلام پایانی
امنیت مهم‌ترین عامل جذب گردشگر است که دولت‌ها هیچ وقت آن را نادیده نمی‌گیرند. ناگفته نماند که تعداد امن ترین شهرهای جهان برای گردشگران کم نیستند و با کمی سرچ در اینترنت می‌توانید شهرهای دیگر را بیابید. فراموش نکنید که اگر قصد سفر دارید، می‌توانید با کمک سفرمارکت به رزرو بلیط هواپیما بپردازید و یا با تورهایی متنوع همسفر شوید.



فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است