search
menu

رستوران نی مارماریس

$$
رستوران نی مارماریس با آشپزان کارکشته خود طعم لذیذ غذاهای اصیل و سنتی ترکیه را پیشکش گردشگران میکند، درحالیکه بسیاری از رستوران های کشور ترکیه با طبخ غذاهای غربی و فست فودی، صرفاً در پذیرایی از میهمانان خود رفع تکلیف میکنند. ممکن است کشف مکان دنج رستوران نی مارماریس marmaris ney restaurant که در یکی از کوچه های باریک و سنگ‌فرش شده شهر مارماریس ترکیه واقع شده، برای بار اول دشوار باشد، اما پس از یافتن آن، به سختی میتوان مکان آن را از یاد برد. بی تردید تمامی لذت ها در رستوران نی گرد هم آمده‌اند تا تجربه‌ای به یادماندنی را برای شما رقم بزنند: نمای حیرت انگیز بندرگاه مارماریس به همراه موسیقی آرامش بخش کلاسیک و لذت خوردن طعم دلچسب غذاهای سنتی و چرب‌وچیلی ترکیه، بی تردید حاصل رستوران نی خواهد بود.

جالب است بدانید که فضای داخلی رستوران نی مارماریس مانند خانه‌های مدیترانه‌ای دکور شده و گردشگران در بدو ورود به آن احساس می کنند که به منزل یکی از دوستان محلی خود وارد شدند و به شدت تحت تأثیر آرامش و صمیمیت فضای ساده و بی آلایش این مکان قرار خواهند گرفت. در داخل رستوران نی ۵ میز ناهارخوری و در روی تراس روبه‌دریای آن، چندین میز ناهارخوری برای رفاه حال گردشگران و میهمانان قرار گرفته است. بنابراین اگر تمایل دارید که منظره رؤیایی و رمانتیک دریا را در پس‌زمینه زاویه دید خود داشته باشید، میتوانید میزی روی تراس رستوران نی مارماریس را برای خود سفارش دهید.

منوی رستوران نی ممکن است چندین صفحه نباشد، اما شما می‌توانید گزینه‌هایی از بهترین غذاهای سنتی ترکیه را در آن بیابید. برای مثال یکی از محبوبترین غذاهای مخصوص این رستوران که در ظروفی سفالی سرو می شود، آبگوشت جوجه است. به لطف هنر آشپزی سرآشپز رستوران نی، این غذا چنان طعم دلچسب و لذیذی دارد که می تواند خود به تنهایی دلیلی کافی برای بازدید از این رستوران بشمار آید.

علاوه بر موارد فوق، رستوران نی شهر مارماریس خدماتی از قبیل: طبخ غذای بدون گلوتن و مناسب رژیم غذایی بیماران دیابتی و گیاهخوار، گارسون و امکان رزرو صندلی را به میهمانان گرامی خود ارائه داده و تجربه لذتبخش صرف غذاهای سنتی ترکیه را تا ابد در ذهن مشتریان خود ماندگار می‌سازد.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است