search
menu

رستوران کبابی حسن کلجو اوغلو کوش آداسی

$$
رستوران حسن کلجو اوغلو از معدود رستوران‌های شهر کوش ‌آداسی است که کیفیت غذاهای آن در حد ایده آل قرار دارد. به‌ندرت رستورانی در کوش آداسی یافت می‌شود که هم از غذایی خوشمزه و خدماتی رضایت‌بخش برخوردار باشد و هم از نمایی تماشایی و فضایی دل‌انگیز؛ رستوران حسن کلجو اوغلو به این امر دست یافته است. این رستوران که در خیابان گوورسینادا و در موقعیت مکانی بسیار مناسبی واقع شده، یکی از بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گذراندن عصری دل‌انگیز و صرف غذایی لذیذ در کنار عزیزان در روزی به‌یادماندنی است. از غذاهای دریایی گرفته تا کباب‌های چرب‌وچیلی و تند، هیچ کم و کاستی در منوی این رستوران وجود ندارد و تمامی غذاهای سنتی و خوشمزه ترکی در آن گنجانده شده است.

ازآنجایی‌که رستوران حسن کلجو اوغلو Kusadasi hasan kolcuoglu kebap restaurant یکی از بهترین رستوران‌های کوش آداسی است، همواره شلوغ بوده و باید برای صرف غذا در آن، مکانی از پیش برای خود رزرو کرد. به گفته بسیاری از گردشگران در سایت‌های مختلف، کیفیت غذاهای رستوران حسن کلجو اوغلو با قیمت آن تناسب داشته و شما با صرف هزینه‌ای بیشتر، بهترین کباب کل منطقه کوش آداسی را نوش جان می‌کنید.
توصیه ما به شما این است که مکانی در تراس تماشایی رستوران حسن کلجو اوغلو برای خود رزرو کرده و کباب تند آدانا که غذای مخصوص این رستوران محسوب می‌شود را برای خود سفارش دهید. گفتنی است که تمامی سه وعده غذای اصلی این رستوران، همراه با پیش‌غذایی رایگان برای شما میهمانان عزیز سرو می‌شوند.

علاوه بر خدماتی باکیفیت و غذایی خوشمزه، رستوران حسن کلجو اوغلو امکانات فراوان دیگری نظیر پارکینگ، تلویزیون، مسیر عبور ویلچر، گارسون، امکان رزرو و غیره را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. اگر تمایلی به حمل پول ندارید، از این بابت نیز جای نگرانی نیست زیرا این رستوران تمامی کارت‌های اعتباری، ویزا و مسترکارت را می‌پذیرد. در آخر باید گفت که رستوران حسن کلجو اوغلو با نمای دیدنی و غذاهای لذیذ خود، بهترین انتخاب‌ برای گردشگرانی است که دوست دارند طعم لذیذ غذاهای ترکیه را در فضایی آرامش‌بخش و فراموش‌نشدنی شهر کوش آداسی تجربه کنند.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است