search
menu

رستوران گوزلمچیم ازمیر

$
رستوران گوزلمچیم ازمیر درست کمی آن‌طرف‌تر از بازار تاریخی و پررفت‌وآمد کمرالتی و در کوچه‌ای باریک در شهر دیدنی ازمیر، واقع شده است که غذاهای خوشمزه و لذیذ آن شهرتی جهانی پیداکرده و در سایت‌های مختلف مورد تحسین و تمجید گردشگران قرار گرفته است. بی‌دلیل نیست که آن را گوزلمچیم می‌نامند، شاید باور نکنید اما این رستوران ۷۰۰ نوع مختلف ترکیبی غذای سنتی لذیذ گوزلمه را در منوی خود جای داده است. شما می‌توانید گوزلمه موردعلاقه خود را بر اساس ترکیبات و مواد تشکیل‌دهنده آن، از منوی رستوران گوزلمچیم Izmir gozlemecim restaurant برگزینید و در کمترین زمان ممکن در فضایی ساکت و آرام‌بخش نوش جان کنید.

گفتنی است که غذاهای رستوران گوزلمچیم ازمیر نه‌تنها خوشمزه و مقوی هستند، بلکه به زیبایی تمام تزئین شده‌اند. همچنین هزینه غذاهای این رستوران نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و شما خدماتی فراتر از مبلغی که بابت غذا پرداخت می‌کنید، دریافت خواهید کرد.

اگر به زبان ترکی تسلط ندارید، اصلاً نگران نباشید؛ زیرا خدمتکاران رستوران گوزلمچیم کاملاً به زبان انگلیسی مسلط بوده و شما را در انتخاب گوزلمه سفارشی‌تان‌ یاری خواهند کرد. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً گوزلمه نوتلا را در این مکان امتحان کنید. البته پیش از سفارش این غذا، بهتر است پیش‌خدمت را از ذائقه خود مطلع کنید تا از چاشنی‌هایی سازگار با ذائقه شما در طبخ گوزلمه موردنظرتان استفاده کند.

علاوه بر طبخ غذایی خوشمزه، رستوران گوزلمچیم خدماتی نظیر ارسال غذا، بیرون بر، گارسون، غذاهای مناسب با رژیم غذایی گیاه‌خواران و غذای حلال را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این رستوران همچنین از تمامی کارت‌های اعتباری پشتیبانی کرده و خیال گردشگران را از بابت نگرانی‌های حمل پول آسوده می‌کند.

فضایی دل‌نشین و آرامش‌بخش، طعم لذیذ و فراموش‌نشدنی گوزلمه‌های ترکیبی و رفتار حرفه‌ای و دوستانه کارکنان رستوران گوزلمچیم دست‌به‌دست هم داده‌اند تا رستوران گوزلمچیم به یکی از رستوران‌های برتر شهر ازمیر مبدل شود و تجربه به‌یادماندنی سفر به این شهر را در ذهن میهمانان خود تا ابد ماندگار سازند.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است