search
menu

رستوران نئولوکال استانبول

$$$
رستوران نئولوکال استانبول از رستوران‌های محبوب شهر استانبول است که در نزدیکی منطقه بی‌اوغلو و برج گالاتا قرار دارد. istanbul Neolokal restaurant که در پشت‌بام مرکز فرهنگی سالت گالاتا جای خوش کرده است با طعم بی‌نظیر غذاهایش مهمانان را دوباره و چندباره به سمت خود فرامی‌خواند. رستوران نئولوکال استانبول طراحی داخلی زیبایی دارد و چشم‌انداز بی‌نظیری از استانبول را در معرض دیدتان قرار می‌دهد.

رستوران نئولوکال استانبول از معدود رستوران‌هایی است که به حفظ سنت‌ها اهمیت زیادی می‌دهد. بنیان‌گذاران نئولوکال معتقد هستند زندگی بدون سنت‌ها ممکن نیست و آینده‌ای بدون سنت‌ها وجود نخواهد داشت. روش‌های نو و کسب تجربه از سنت‌ها و فرهنگ گم‌شده از مهم‌ترین اولویت‌های نئولوکال است. سرآشپز رستوران نئولوکال که مدیریت تیم جوان و کنجکاو رستوران را برعهده دارد می‌گوید: «اگر مراقب غذاهایمان نباشیم برای نسل بعدی چیزی باقی نخواهد ماند». تمامی غذاهای این رستوران معروف با بهترین مواد اولیه و کیفیت ممکن برای مهمانان عرضه می‌شود. این رستوران روزهای چهارشنبه تا شنبه از ساعت 6 عصر تا 2 نیمه‌شب آماده میزبانی از مهمان است. کارکنان صمیمی و حرفه‌ای رستوران از ویژگی‌های مثبت نئولوکال هستند که جوی دوستانه را برای مهمانان ایجاد می‌کنند.

شب‌های اقامتتان در استانبول با رفتن به رستوران نئولوکال و چشیدن غذاهای خوشمزه جذاب‌تر خواهد شد. انواع غذاهای اروپایی، ترکی و مدیترانه‌ای برای وعده شام در نئولوکال سرو می‌شود. دوستان گیا‌هخوار می‌توانند از منو رژیمی غذاهای گیاهی و وگان سفارش دهند. البته که رستوران نئولوکال استانبول با تنوع زیاد نوشیدنی‌ها نیز، نامی شناخته شده در استانبول است و امتحانش تجربه جذابی برایتان خواهد بود. خوشبختانه بیشتر مشتریان این رستوران خاطره خوبی از نئولوکال دارند و به دوستان خود نیز پیشنهاد می‌کنند.

رستوران نئولوکال شهر استانبول از جمله رستوران‌هایی است که از کیفیت غذایی فوق‌العاده‌ای نسبت به هزینه‌ای که صرف می‌کنید برخوردار است. منطقه بی‌اوغلو از قدیمی‌ترین مناطق استانبول است که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. خیابان استقلال با پیاده راه جذابش بهترین مکان برای گشت‌وگذار است. معماری فوق‌العاده، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های جذابی در این خیابان وجود دارند؛ و یکی از بهترین رستوران‌ها بدون شک، نئولوکال است. از دیگر امکانات این رستوران می‌شود به اینترنت رایگان و سرو غذا در محیط باز اشاره کرد. در ضمن مسترکارت، ویزاکارت و کارت‌های اعتباری در این رستوران پذیرفته می‌شوند.


امکانات رستوران
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است