search
menu

شیرینی فروشی کاراکوی گولوگلو استانبول

$$
باقلوافروشی کاراکوی گولوگلو استانبول تجربه ای متفاوت را برای خرید سوغاتی در اختیار مسافران شهر استانبول قرار می دهد. اگر تاکنون مسافر شهر زیبای استانبول شده و یا حتی کوچک‌ترین علاقه‌ای به سفر به این شهر داشته باشید، مسلما به خوبی می‌دانید که یکی از اصلی‌ترین سوغاتی‌های استانبول، باقلوای معرکه و بی‌نظیر آن است. حتی بهانه خیلی‌ها برای سفر به استانبول، چشیدن طعم لذیذ این خوردنی است. اگر شما هم جزو همین افراد هستید و می‌‌خواهید در سفر خود به استانبول، بیشترین لذت را از طعم حیرت‌انگیز باقلوا تجربه کنید، پیشنهاد ما برای مراجعه به باقلوافروشی کاراکوی گولوگلو را پذیرا باشید.
باقلوافروشی کاراکوی گولوگلو که از سال ۱۹۴۹ میلادی در استانبول فعالیت می‌کند، به پشتوانه تجربیات گرانقدر خود همیشه بهترین‌ها را برای مشتریانش رقم می‌زند. جالب است بدانید که باقلوافروشی istanbul karakoy gulluglo bakeries چنان در کار خودش همواره موفق بوده است که امروزه، چندین شعبه در شهر استانبول دارد. اگر در سفر به استانبول، گذرتان به باقلوافروشی کاراکوی گولوگلو افتاد، حتما طعم باقلواهایی به نام فیستیک (پسته‌ای)، کاریشیک (مخلوط)، جِویزلی (گردویی) و کایماک (خامه‌ای) را امتحان کنید. مسلما طعم ماورایی آنها هوش از سر شما خواهند برد. البته در کنار این باقلواها از خوردن چای دلچسب هم نمی‌توان غافل شد. همه این‌ موارد بیانگر این موضوع هستند که باقلوافروشی کاراکوی گولوگلو بهترین مکان برای گذراندن یک عصرانه بی‌نظیر پس از گردش در شهر استانبول می‌تواند باشد.
یک نکته جالب دیگر در مورد باقلوافروشی کاراکوی گولوگلو استانبول قیمت مناسب باقلواهای آن است. در واقع، با توجه به کیفیت بالای باقلواهای این مکان، قیمت ۱۹ تا ۳۰ دلاری آن اصلا نمی‌تواند زیاد باشد. همچنین بد نیست بدانید که باقلوافروشی کاراکوی گولوگلو تا دیروقت مشغول فعالیت بوده و شما می‌توانید در ساعات پایانی شب هم به آن مراجعه کنید. از طرفی دیگر، باقلوافروشی کاراکوی گولوگلو امکان دسترسی صندلی چرخدار و میل کردن باقلوا در فضای آزاد را هم با چیدن میز و صندلی در محیط روباز فراهم کرده است.
باقلوافروشی کاراکوی گولوگلو شهرت بسیار زیادی بین اهالی شهر دارد. معمولا اگر از مردم در مورد بهترین مکان برای خوردن باقلوا در شهر استانبول بپرسید، حتما یکی از گزینه‌هایی که در اختیار شما می‌گذارند باقلوافروشی کاراکوی گولوگلو خواهد بود. ناگفته نماند که این باقلوافروشی خدمات بیرون‌بر، خدمات میز و گارسون نیز در اختیار مهمان خود قرار می‌دهد تا لذت حضور در این باقلوافروشی برای مهمانان چندین برابر شود.


امکانات رستوران
brightness_3 دیروقت
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است