search
menu

رستوران فاتح داماک پیده استانبول

$
رستوران فاتح داماک پیده استانبول با خدمه‌ای بی‌نظیر، غذاهای خوش‌طعم و فضایی دل‌انگیز کاملا مهیای میزبانی از تک تک اهالی و گردشگران شهر استانبول است. اگر در مورد غذاهای ترکیه‌ای تحقیق کرده باشید، مطمئنا به خوبی می‌دانید که پیده چه غذای لذیذی هست. شکی نیست که یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن این غذا در استانبول، istanbul Fatih Damak Pide restaurant نام دارد. چراکه این رستوران، نهایت تلاش خود را برای سرو پیده کارادنیز کرده و همواره در این کار هم موفق عمل می‌‌کنید. کسانی که تجربه خوردن پیده در رستوران فاتح داماک پیده همراه با نوش جان کردن یک قوری چای دلچسب را داشته‌اند، به خوبی می‌دانند که از چه لذتی صحبت می‌کنیم.

محبوب‌ترین غذا در رستوران فاتح داماک پیده استانبول سس و پنیر است. همچنین پیده بافرا و پیده گوشت کالزونه نیز از دیگر گزینه‌هایی هستند که ما به جرات می‌توانیم آنها را به شما پیشنهاد دهیم. زیرا مطمئنیم که از چشیدن طعم این غذاها هیجان‌زده خواهید شد. فراموش نشود که خوردن پیده در رستوران فاتح داماک پیده استانبول برای وعده ناهار بهتر از شام است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که بعد از گشت و گذار در استانبول و تماشای زیبایی‌های این شهر به سراغ رستوران فاتح داماک پیده بروید تا هم دلی از عزا در آورید و هم انرژی لازم برای بازدید عصرانه خود از استانبول را کسب کنید.

از دیگر نکات مثبت در مورد رستوران فاتح داماک پیده استانبول می‌توان به قیمت پایین غذاهای این رستوران اشاره کرد. البته باید این را هم بگوییم که رستوران فاتح داماک پیده غیر از خدمات گارسون، سرویس چشمگیر دیگری به مهمانان خود نمی‌دهد. اما فضای کلی این رستوران به گونه‌ای است که شما به هیچ وجه در آن احساس غریبی نداشته و از تک تک لحظات خود لذت می‌برید. ضمنا، منوی رستوران فاتح داماک پیده استانبول به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی بوده و همین امر باعث می‌شود که شما هنگام انتخاب غذای خود به خوبی بتوانید از محتویات آن آگاه شوید. در آخر فقط می‌توانیم از لذتی سخن بگوییم که با بیرون آمدن پیده داغ از کوره و قرار گرفتن آن در دهان شما نصیبتان می‌شود. لذتی که شاید باعث شود بعد از خوردن پیده دیگر هوس پیتزا یا سایر غذاها را نداشته باشید و برای وعده‌های غذایی بعدی خود هم روی نام رستوران فاتح داماک پیده شهر استانبول حساب ویژه‌ای باز کنید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است