search
menu

رستوران چیا سوفراسی استانبول

$$
رستوران چیا سوفراسی استانبول از آن دست رستوران‌هایی است که فقط یک بار تجربه حضور در آن می‌تواند سال‌های سال در ذهن شما باقی بماند. سرو انواع غذاهای حلال، گیاهی، وگان و بدون گلوتن باعث شده که istanbul ciya sofrasi restaurant مورد پسند اشخاصی با سلایق و علاقه‌های متفاوت قرار بگیرد. در واقع، غیرممکن است که شما در رستوران چیا سوفراسی شهر استانبول غذاهایی مثل لاحمعجون، مرغ پلو و کوفته تو پُر بخورید و از طعمی که این غذاها به روح و جسم شما القا می‌کنند به وجد نیایید. البته در کنار این غذاها، از طعم لذیذ شربت‌های میوه‌ای که در رستوران چیا سوفراسی سرو می‌شود نمی‌توان غافل شد.

اگر علاقه‌مند به خوردن غذا در رستوران چیا سوفراسی استانبول باشید، بهتر است بدانید که این رستوران تبحر و تخصص ویژه‌ای در پخت انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ترکیه‌ای و خاورمیانه‌ای دارد. در این رستوران سرو صبحانه برقرار نیست اما ناهار و شام به بهترین شکل ممکن برای مهمانان آماده می‌گردد. همچنین جالب است بدانید که فعالیت رستوران چیا سوفراسی استانبول تا دیروقت ادامه دارد. پس اگر زیبایی‌هایی استانبول چنان شما را محو تماشای خود کردند که از خوردن شام تا دیروقت غافل شدید، اصلا نگران خوردن غذا نباشید.

از خدمات ممتاز و درجه رستوران چیا سوفراسی شهر استانبول می‌توان به امکان رزرو میز، خوردن غذا در فضای سرپوشیده و روباز و برخورداری از خدمات گارسون اشاره کرد. خدماتی که همگی با کیفیت بسیار خوبی در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند. همچنین بهتر است بدانید که امکان استفاده از کارت اعتباری هم در رستوران چیا سوفراسی وجود دارد.

مطمئنا برای شما هم مثل خیلی‌ها سوال است که بدانید قیمت خدمات و غذاهای خوب رستوران چیا سوفراسی استانبول در چه حدی است. پس بهتر است بدانید که رستوران چیا سوفراسی رِنج قیمتی متعادلی داشته و اکثر غذاهای آن را با ۴ تا ۱۶ دلار می‌توان نوش جان کرد. البته اگر طعم غذاها، فضای رستوران و خدمات ارائه‌شده در آن را کنار یکدیگر بگذاریم، متوجه این نکته خواهیم شد که قیمت‌ها در رستوران چیا سوفراسی بسیار پایین و معقول هستند. از این رو، کسانی که می‌خواهند در سفر به استانبول، با هزینه‌ای اندک، بهترین و شیرین‌ترین خاطرات را برای خود بسازند، حتما باید نام رستوران چیا سوفراسی شهر استانبول را در صدر اولویت‌های خود قرار دهند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است