search
menu

رستوران بالیکچی صاباحاتین استانبول

$$
رستوران بالیکچی صاباحاتین استانبول دقیقا همان رستورانی است که تک تک مسافران در شهر استانبول به آن نیاز دارند. رستورانی که با سرو لذیذترین غذاها و ارائه بهترین خدمات، همواره در جلب رضایت مهمانان خود موفق عمل می‌کند. بارزترین نکته‌ای که در مورد رستوران بالیکچی صاباحاتین استانبول می‌توان گفت، منوی شگفت‌آور این رستوران است. در این منو، نام انواع غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکیه‌ای دیده می‌شود. غذاهایی که خوردن هر یک از آنها تجربه‌ای بسیار عجیب و باورنکردنی نصیب مهمانان رستوران istanbul balıkcı sabahattin restaurant می‌کند. البته بد نیست بدانید کسانی هم که رژیم غذایی خاصی داشته و به دنبال خوردن غذاهای بدون گلوتن هستند، در رستوران بالیکچی صاباحاتین استانبول با گزینه‌های متعددی رو به رو می‌شوند.

جالب است بدانید که جدا از فضای داخلی، رستوران بالیکچی صاباحاتین استانبول فرصت نوش جان کردن غذاهای خوشمزه و لذیذ در فضایی دل‌انگیز را هم به مهمانان ارائه می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود که به اعتقاد بسیاری از مهمانان، رستوران بالیکچی صاباحاتین بهترین و شیک‌ترین رستوران منطقه سلطان احمد استانبول باشد. این رستوران که از جانب اهالی محل نیز به اکثر گردشگران پیشنهاد می‌شود، خدمه بسیار شیک و کاربلدی دارد. فضای آسوده آن هم به دلیل مهمی برای ماندگار شدنش در ذهن شما تبدیل خواهد شد.

رستوران بالیکچی صاباحاتین استانبول فرصت دسترسی به پارکینگ را هم در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد تا افرادی که در این رستوران حاضر هستند، بدون نگرانی در مورد محل پارک خودروی خودشان، از خوردن غذا لذت ببرند. همچنین با حضور در این رستوران می‌توان از سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان نیز برخوردار شد. خدمات گارسون و پذیرش کارت اعتباری نیز از دیگر مزایای برجسته و خاص رستوران بالیکچی صاباحاتین به شمار می‌روند.

لازم به ذکر است که در رستوران بالیکچی صاباحاتین استانبول هیچگاه وعده صبحانه سرو نمی‌شود. اما برای وعده‌های ناهار و شام این رستوران گزینه خوبی به حساب می‌آید. ضمنا، فعالیت رستوران بالیکچی صاباحاتین معمولا تا دیروقت ادامه می‌یابد. بد نیست این را هم بدانید که قیمت‌ها در این رستوران رِنج متعادلی دارند و شما با پرداخت هزینه معقولی می‌توانید از خوردن غذاها و دسرهای خوش‌طعم لذت ببرید. در کل، اگر از عاشقان غذاهای دریایی باشید، شکی نیست که مراجعه به رستوران بالیکچی صاباحاتین استانبول شهر استانبول و خوردن این نوع غذا در آن می‌تواند برای شما بسیار جذاب و لذت‌بخش باشد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است