search
menu

رستوران رد دراگون بودروم

$$
رستوران رد دراگون بودروم بی‌شک یکی از بهترین رستوران‌های چینی شهر توریستی و ساحلی بودروم در کشور ترکیه است. کیفیت غذاهای این رستوران فوق‌العاده بالا و عالی بوده و طعم بسیار خوشمزه‌ای دارند. به طوری که با هر قاشقی که تست می‌کنید، تازگی مواد اولیه غذا را به خوبی احساس خواهید کرد. غذاهای چینی شاید به نظرتان عجیب و غریب بیایند، اما با یک بار امتحان از غذاهای چینی رستوران رد دراگون بودروم Bodrum red dragon restaurant نظرتان کاملا درمورد غذاهای چینی عوض خواهد شد.

قیمت غذاهای رستوران رد دراگون در مقایسه با سایر رستوران‌های بدروم تا حدودی بالا است، اما اگر کیفیت غذاهای رستوران را در نظر بگیریم، قیمت‌ها کاملا معقول و مقطوع هستند. رستوران رد دراگون بدروم واقعا ارزش غذا خوردن دارد. زیرا غذاهایی که در این رستوران میل می‌کنید، در هیچ جای دیگری از ترکیه نخواهید یافت. برای یک بار هم که شده، متفاوت غذا بخورید و متفاوت بچشید.

رفتار کارکنان رستوران رد دراگون بسیار صمیمی، خونگرم و دوستانه است و با صبر و حوصله مشتریان را راهنمایی کرده و به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند. "بایرام" ، نام مدیر گارسون‌ها است و وی زبان انگلیسی را در حد عالی و روان صحبت می‌کند. بنابراین، از بابت تعامل زبانی هیچ مشکلی در رستوران رد دراگون نخواهید داشت. تنها مشکلی که شاید با آن مواجه شوید، انتخاب دشوار غذا از منوی غنی و متنوع رستوران رد دراگون است. تنوع و تعدد غذاهای خوشمزه و گوناگون ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. اگر با جمعی از دوستان زیاد به رد دراگون رفته باشید، برای امتحان تعدادی از غذاها بهتر است هر کدام غذاهای متفاوتی سفارش دهید تا بدین صورت از غذاهای متنوع یکدیگر امتحان کرده و طعم غذاهای چینی را بچشید.

اخیرا رستوران رد دراگون بودروم به تنوع منوی خود افزوده و غذاهای هندی معروف را نیز به لیست غذاهایش اضافه کرده است. البته، از آن جایی که هیچ رستوران هندی در شهر بودروم ترکیه وجود ندارد، رستوران رد دراگون گوشه‌ای از مکان خود را به سرو غذاهای هندی اختصاص داده است. هرچند، تخصص اصلی و شهرت رستوران رد دراگون به غذاهای چینی‌اش می‌باشد، اما با این حال غذاهای هندی رستوران رد دراگون بودروم نیز، ارزش امتحان کردن دارند. حتما در مراجعه به رستوران رد دراگون هم از غذاهای چینی و هم از غذاهای هندی سفارش دهید و از چشیدن طعم‌های متفاوت لذت ببرید.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است