search
menu

رستوران وانیلا آنتالیا

$$$
رستوران وانیلا آنتالیا در سال 2007 میلادی در شهر آنتالیای ترکیه افتتاح شد و از زمان فعالیت تا به امروز بهترین غذاخوری شهر آنتالیا بوده است. رستوران وانیلا در فاصله 5 دقیقه‌ای از جاذبه مهم دروازه هادریان قرار دارد. رستوران وانیلا بهترین غذاهای بین‌المللی را در محیطی گرم و آرام‌بخش به مشتریان ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جاذب رستوران وانیلا آنتالیا این است که سرآشپز اختصاصی و مالک رستوران مواد اولیه غذاها را متناسب با فصل تهیه کرده و غذاهای مخصوص فصل را آماده و سرو می‌کنند؛ و این است فرق رستوران وانیلا با سایر رستوران‌های آنتالیا. لذتی که در غذاهای رستوران وانیلا وجود دارد، در هیچ کدام از رستوران‌های دیگر آنتالیا یافتنی نیست. هدف اصلی رستوران وانیلا ایجاد تجربه‌ای خوشایند و رضایت بخش برای مشتریان و ارائه انواع طعم‌های متنوع با استفاده از تکنیک‌های مدرن، خلاقانه و کلاسیک آشپزی است.

البته که قیمت غذاها در رستوران وانیلا آنتالیا antalya vanilla restaurant با توجه به محیط رستوران و کیفیت و لذت غذاهایش بالا است. اما با این حال، برای تجربه غذایی خاص و متفاوت در فضایی کاملا لوکس و شیک مکان فوق‌العاده‌ای است. اگر در سفر به آنتالیا به رستوران وانیلا رفته و حس خرسندی داشته باشید، معلوم است که شما جزو افراد خاص پسند و خوش سلیقه هستید. سبک این رستوران و منوی غذاهایش فرانسوی است. همچنین، تمامی غذاهای سرو شده حلال هستند. مسافران مسلمان با خیال راحت غذایشان را در رستوران وانیلا نوش جان کنند. برای افراد سبزیخوار نیز منوی اختصاصی غذاهای تهیه شده از سبزیجات در نظر گرفته شده است. غذاهای بدون گلوتن نیز در منوی رستوران وانیلا موجود هستند. این رستوران برای تمامی افراد از کودک تا بزرگسال، از گوشت خوار تا گیاه خوار، از افراد حساس و مشکل پسند تا افرادی که بیماری‌های دیابتی، فشار خون، کلسترول و ... که رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنند، مناسب می‌باشد. با این وجود، هیچ بهانه‌ای برای مراجعه نکردن به رستوران وانیلا وجود ندارد. رستوران وانیلا تا ساعات دیر میزبان مشتریانش است.

از امکانات ویژه و عمومی رستوران وانیلا آنتالیا می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود: پارکینگ قابل دسترس، رزرواسیون، میز و صندلی در فضای بیرون و روباز، محل نشیمن، پارکینگ خیابان، صندلی ویلچر، صندلی بلند مخصوص کودکان، موسیقی زنده، خدمات میز، اینترنت وای فای رایگان، قبول کارت کردیت (Credit)، مستر کارت (Master) و ویزا کارت (Visa).

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است