search
menu

رستوران کیناجیزاده کوناقی آنکارا

$$
رستوران کیناجیزاده کوناقی آنکارا یکی از زیباترین و بهترین رستوران‌های شهر آنکارا به شمار می‌آید. حتی اگر قصد خوردن غذا در این رستوران را نداشته باشید تنها با تماشای آن محو زیبایی و شکوه کیناجیزاده کوناقی خواهید شد. چراکه ankara kinacizade konagi restaurant بیشتر شبیه به یک قصر قدیمی ترکیه‌ای و یا موزه تاریخی فاخر است و شما را با زیبایی بی‌حدومرزش جادو می‌کند. همه‌چیز از جنس چوب‌های زیبا و گران‌قیمت است؛ یعنی ستون‌ها، چهارچوب پنجره‌ها، درها، میزوصندلی‌ها، بالکن بزرگ بالای در اصلی و... گویی که در زمان سفر کرده و به دوران باروک یا قرون‌وسطی رفته‌اید. باید بگوییم که تنها طراحی رستوران شما را به وجد نخواهد آورد و بلکه فضای آن اطراف نیز بسیار زیبا و خیره‌کننده است. یعنی از سنگ‌فرش‌های زیبا گرفته تا نمای سنگی ساختمان‌های اطراف، همگی به شما چنین حسی را القا می‌کنند که انگار در یکی از خیابان‌های قدیمی ایتالیا در حال قدم زدن هستید.

رستوران کیناجیزاده کوناقی آنکارا یک حیاط‌خلوت بسیار بزرگ در پشت ساختمان اصلی‌اش دارد که بسیار زیبا و دل‌باز است. آنجا پر از میز و صندلی‌های چوبی با سایبان‌های بزرگ و روشن بوده و در فصل تابستان مناسب‌ترین فضا برای صرف غذا می‌باشد. حتی به لطف سایبان‌ها می‌توان زیر بارانی ملایم یک وعده غذایی، یا میان وعده دل‌نشین و رمانتیک را تجربه کرد. داخل حیاط، گل‌وگیاه و درختان زیادی کاشته شده‌اند که نشانگر سلیقه و ذوق هنری صاحب رستوران کیناجیزاده کوناقی است. اما فضای داخل رستوران نیز دست‌کمی از فضای بیرونی ندارد و بازهم ما شاهد میزوصندلی‌های چوبی، فرش‌های زیبای قرمزرنگ و وسایل قدیمی و آنتیک خواهیم بود که فضای آنجا را گرم و صمیمی کرده است.

غذاهای رستوران کیناجیزاده کوناقی آنکارا بسیار لذیذ و خوش‌مزه است و در آن بهترین خوراکی‌های ترکیه‌ای طبخ می‌شود. چنین به نظر می‌رسد که ذوق و سلیقه و خلاقیت کارکنان این رستوران تنها به‌ظاهر زیبای آنجا ختم نمی‌شود، چراکه غذاها در ظرف‌های بسیار جذاب و به شکلی کاملا مهیج به مشتریان ارائه داده می‌شوند. یعنی درون نوعی ظروف فلزی خاص که از زیر آن حرارتی بسیار ملایم غذا را گرم نگه می‌دارد تا به اصطلاح از دهن نیفتند و شما، هم مشغول صحبت با دوستان و عزیزانتان باشید و هم نگران سرد شدن غذایتان نباشید. علاوه بر همه این‌ها نوعی نان‌های خوشمزه و تنوری در این رستوران شهر آنکارا پخته می‌شود که به همراه غذای اصلی بسیار می‌چسبد و لذت وصف‌ناپذیری دارد.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است