search
menu

رستوران بیسترو فلوید آلانیا

$$
رستوران بیسترو فلوید آلانیا یکی از زیباترین و مجلل‌ترین رستوارن های شهر آلانیا است که از هر لحاظ موردپسند مشتریان قرار می‌گیرد. این رستوران یک ساختمان بزرگ چند طبقه دارد که به‌خوبی طراحی و تزیین شده است. یعنی استفاده از قفسه‌های چوبی، کمدهای آنتیک چوبی قدیمی، مبل‌های راحتی، رنگ‌های گرم، وسایل عتیقه و قدیمی، پنجره‌هایی با چهارچوب چوبی، میز و صندلی‌های چوبی فاخر در حیاط رستوران و ... آن را تبدیل به یکی از رستوران‌های شیک و چشم‌نواز شهر کرده است. درواقع شما با ورود به این رستوران احساس می‌کنید به یک خانه بسیار بزرگ و زیبا دعوت شده‌اید که هر جا دوست داشته باشید می‌توانید بروید و هیچ محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت. برای مثال اگر دوست داشتید، می‌توانید وعده ناهار یا شام‌تان را در حیاط زیبای رستوران بیسترو فلوید نوش جان کنید و سپس طبقه بالا رفته و دسر و نوشیدنی‌تان را در بالکن زیبا و یا روی کاناپه‌های راحتی رستوران بیسترو فلوید آلانیا میل کنید و مشغول گپ زدن با خانواده و یا دوستانتان شده و گذر زمان را فراموش کنید.

یکی دیگر از نکات جالبی که می‌توان در مورد رستوران بیسترو فلوید آلانیا alanya bistro floyd restaurant گفت، اختصاص دادن یک فضای مجزا به یک سینمای سمعی و بصری در حیاط این رستوران است. کنار این پرده نمایش بزرگ جمله‌ جالبی به زبان انگلیسی نوشته شده است: "رویدادهای ورزشی را در صفحه‌نمایش بزرگ ما تماشا کنید." برای مثال اگر عاشق تماشای فوتبال باشید و بازی مهم تیم محبوب‌تان در حال پخش شدن باشد می‌توانید هم‌زمان که غذای خود را در فضای زیبای حیاط رستوران بیسترو فلوید نوش جان می‌کنید، مسابقه فوتبال را نیز در سینمای سمعی بصری این رستوران تماشا کنید و آن لحظه مهم را از دست ندهید.

علاوه بر مواردی که گفته شد در رستوران بیسترو فلوید آلانیا موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود و اگر علاقه بسیاری به موسیقی داشتید می‌توانید میز خود را در کنار گروه موسیقی انتخاب کرده و از غذای خود نهایت لذت را ببرید. درواقع همه‌چیز در این رستوران طوری طراحی و برنامه‌ریزی شده است تا هرگز آنجا را فراموش نکنید و یک وعده غذایی به‌یادماندنی و البته تکرار نشدنی را تجربه کنید.

غذاهای رستوران بیسترو فلوید بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و تنوع در غذاهای ارائه شده، یکی از نقاط قوت این رستوران به شمار می‌آیند. یکی از غذاهای معروف این رستوران استیک خوشمزه بیسترو فلوید است که طرفداران بسیار دارد. نوع انتخاب استیک نیز با خودتان است که می‌خواهید استیک‌تان آبدار باشد یا کاملا تنوری و ... از طرفی دیگر صبحانه‌های بیسترو فلوید شهر آلانیا نیز بسیار عالی و لذیذ بوده و حتم دارید نظرتان را جلب خواهد کرد.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است