search
menu

رستوران چور بازار دبی

$$
رستوران چور بازار دبی یکی از بهترین رستوران‌های شهر دبی محسوب می‌شود که در مجاورت مرکز خرید ابن بطوطه قرار گرفته است. قبل از هر چیزی خالی از لطف نیست که در مورد نمای زیبا و جذاب این رستوران توضیح بدهیم. چرا که شما به‌محض ورود به رستوران چور بازار محو تماشای ظاهر زیبای آن خواهید شد. نورپردازی بسیار جذاب، فضای داخلی منحصربه‌فرد و ... همگی نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد. اما سبک طراحی فضای داخلی آن به گونه‌ایست که احساس خواهید کرد در یکی از کاخ‌های زیبای هندوستان مشغول غذا خوردن هستید و خودتان خواهید دید که همه‌چیز به سبک سنتیِ هندی و به شکلی بسیار جذاب طراحی و ساخته شده است.

اما با ورود به رستوران چور بازار دبی dubai chor bazaar restaurant بوی زیبای غذا و ادویه‌های هندی شما را مدهوش خواهد کرد. نا گفته نماند که اکثر غذاهای هندی کمی تند و پر از ادویه هستند و حتما قبل از اینکه بخواهید غذای مدنظرتان را از میان خوراکی‌های متنوع و جذاب این رستوران انتخاب کنید، حتما با پیش‌خدمت رستوران چور بازار مشورت کرده و سپس غذایتان را انتخاب کنید. اما اگر طرفدار غذاهای تند و پر ادویه باشید، حتم خواهیم داشت که ساعات مفرح و تکرار نشدنی را در رستوران چور بازار تجربه خواهید کرد.

یکی دیگر از موارد جذاب رستوران چور بازار دبی شکل ظاهری و نوع پوشش خاص خدمه و پیش‌خدمت‌های رستوران چور بازار است. همان‌طور که می‌دانیم حفظ سنت و آداب‌ورسوم، به بقای فرهنگ یک کشور کمک بسزایی می‌کند و این چیزیست که ما به‌وفور در مورد مردم هندوستان و حفظ فرهنگشان می‌بینیم. چرا که تمام خدمه‌ها ظاهری بسیار زیبا داشته لباس‌هایی به سبک هندوستانی می‌پوشند و حتی در بسیاری از موارد باعث می‌شوند گردشگران با آن‌ها عکس‌های بسیاری بگیرند و اگر کسی از سفرتان به دبی مطلع نباشد واقعا احساس خواهد کرد که شما به هندوستان سفر کرده‌اید!

کیفیت غذاهای رستوران چور بازار دبی بسیار بالا بوده و طعم غذاهایش حرف ندارد. شما هم می‌توانید غذاهای سنتی هندی و هم خوراکی‌های مدرن را امتحان کنید و از خوردن چنین غذاهای بی‌نظیری نهایت لذت را ببرید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است