search
menu

کلینیک فرودگاه سانفرانسیسکو؛ کانون تازه گردشگری واکسن

هر از چندگاهی خبر سفر گردشگران به نقطه‌ای از جهان برای دریافت واکسن کرونا به گوش می‌رسد. آمریکا هم یکی از نقاطی بود که از ابتدای مطرح شدن اصطلاح «گردشگری واکسیناسیون» به عنوان یکی از کانون‌های تزریق واکسن کرونا به گردشگران و مسافران مطرح شد.
در تازه‌ترین خبری که منتشر شده است، گردشگران و مسافران برای تزریق رایگان واکسن کرونا به فرودگاه بین‌المللی فرانسیسکو که با کد SFO شناخته می‌شود، هجوم آورده‌اند. سخنگوی فرودگاه فرانسیسکو در پاسخ خبرنگاران درباره شمار مراجعه‌کنندگان به کیلینیک درمانی این فرودگاه گفت که ۸۰ درصد از مسافرانی که با مراجعه به این کلینیک، واکسن کرونا را دریافت می‌کنند، شهروند خارجی هستند.
کلینیک فرودگاه سانفرانسیسکو؛ کانون تازه گردشگری واکسن
از ماه می تاکنون، ۱۰۰۰ دوز واکسن به مسافرانی از ۵۸ کشور جهان تزریق شده است. بخش عمده مسافرانی که با هدف اصلی تزریق واکسن راهی این فرودگاه می‌شوند از تایوان و مکزیک هستند. این گردشگران سلامت، حاضرند گاه از کشورهایی مانند فیلیپین، ۱۵ ساعت پرواز را پشت سر بگذارند تا در کلینیک این فرودگاه، واکسن رایگان جانسون و جانسون، دریافت کنند. کندی فرایند تزریق واکسن در این کشورها، عامل اصلی این سفرهای ویژه واکسیناسیون است.