search
menu

ترکیش ایرلاین پروازهایش بین ایران و ترکیه را افزایش می‌دهد

هواپیمایی ترکیش ایرلاین در اطلاعیه‌ای خبر از افزایش شمار پروازهایش بین تهران و شهرهای مختلف ترکیه داده است. بر پایه این خبر، قرار است از تابستان پیش رو، شمار پروازهای بین تهران و شهرهای مختلف ترکیه به ۴۵ پرواز در هفته برسد.
ترکیش ایرلاین افزایش شمار پروازها را در مسیر تهران (فرودگاه امام خمینی) به استانبول، آنکارا و ازمیر اعلام کرده است. دو فرودگاه بین‌المللی استانبول و صبیحا گوکچن، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر و فرودگاه اسن بوغا آنکارا، فرودگاه‌های طرف مقابل پروازها از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران هستند.
ترکیش ایرلاین مهمترین شرکت هواپیمایی کشور ترکیه است و هواپیمایی ملی این کشور به شمار می‌رود. ترکیش به عنوان ایرلاینی با سطح قیمتی متوسط، از مهمترین خطوط هواپیمایی است که بین ایران و ترکیه دارای پروازهای چندگانه ای است. شمار زیادی از گردشگرانی که بین ایران و ترکیه تردد می‌کنند با خرید بلیط هواپیما سفرشان را انجام می‌دهند.
ترکیش ایرلاین پروازهایش بین ایران و ترکیه را افزایش می‌دهد
با شیوع کرونا در طول دو سال گذشته، مرزهای دو کشور بر روی مسیرهای زمینی و هوایی بسته شد و پروازهای ایرلاین های مختلف لغو شد. به تدریج و با دورنمای مثبت تزریق واکسن، امکان سفر به همراه داشتن تست منفی کرونا و تدابیر بهداشتی فراهم شده است. هر چند روند تزریق واکسن در هر دو کشور با توجه به جمعیت و مساحت زیاد دو کشور، روند سریعی ندارد، اما دو کشور مصمم هستند که سریعتر صنعت گردشگری خود را احیا کنند. مخصوصا ترکیه که بخش بزرگی از اقتصادش به گردشگران ورودی وابسته است.