search
menu

در تعطیلات نیمه خرداد به گیلان سفر نکنید

جانشین رئیس ستاد کرونا استان گیلان خبر از ممنوعیت سفر استانی به این استان و ورود به مراکز گردشگری آن در تعطیلات نیمه خرداد داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود قاسم نژاد، با اشاره به اینکه شهرهای مختلف استان گیلان در وضعیت زرد یا نارنجی هستند، ورود خودروها به این استان را مشمول جریمه پانصد هزار تومانی خواند. همچنین تفرجگاه های ساحلی و تفریحی گیلان نیز در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۷ خرداد، پذیرای گردشگران نخواهند بود.
در سوی دیگری از کشور، فرماندار بویراحمد، از ممنوعیت فعالیت مناطق تفرجگاهی این شهرستان در روزهای ۱۲ تا ۱۷ خرداد خبر داد. مجید احمدی، همچنین افزود که باغ های تفرجگاهی و همه صنوف خدماتی که محدودیت های این بازه زمانی را رعایت نکنند، جریمه می‌شوند.
در تعطیلات نیمه خرداد به گیلان سفر نکنید
چندی پیش، ستاد ملی کرونا، سفرهای جاده‌ای استانی در بازه ۱۲ تا ۱۷ خرداد را ممنوع و مشمول جریمه اعلام کرد. معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم کمی بعد اعلام کرده بود، این ممنوعیت شامل سفر با خودروی شخصی است و سفر با وسایل حمل و نقل عمومی همچنان ممکن است.
به نظر می‌رسد، بنا به اطلاعیه‌های رسمی منتشر شده تا کنون، در روزهای تعطیل نیمه خرداد بتوان با خرید بلیط هواپیما به مناطقی غیر از گیلان و شهرستان بویراحمد سفر کرد.