search
menu

هتل Hanoi Anise Hotel & Spa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hanoi Anise Hotel & Spa
اماکن نزدیک به هتل آنیس هانوی

درباره هتل Hanoi Anise Hotel & Spa


هتل آنیس هانوی از هتل‌های ۴ ستاره و شیک شهر هانوی است. اتاق‌هایی که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد را در کمتر هتلی می‌توان دید. اتاق‌هایی شیک و مدرن که با اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، تخت خواب‌های بسیار با کیفیت و حمام‌های بهداشتی و اختصاصی تجهیز شده‌اند.
اگر شما آن قدر خوش شانس باشید که در پرواز به شهر هانوی مهمان Hanoi Anise Hotel & Spa این شهر شوید، وقتی به اتاق خودتان قدم می‌گذارید سریعا به لب پنجره بروید و چشم اندازی باورنکردنی از رودخانه سرخ را تماشا کنید. صحنه‌ای که در این لحظه می‌بینید، واقعا چیزی شبیه به رویاست. یک نکته دیگر در مورد اتاق‌های هتل آنیس هم این است که این اتاق‌ها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید بر حسب نیاز خود مثلا یک اتاق عایق صدا یا اتاق خانواده و یا اتاق ضد آلرژی برای خودتان رزرو نمایید.
از اتاق‌های هتل Hanoi Anise Hotel & Spa بگذریم به رستوران طبقه آخر آن می‌رسیم. رستورانی که فضای آن زبانزد تمامی مسافران و گردشگران شهر هانوی است. در این رستوران می‌توان غذاهای بسیار لذیذ و خوش‌طعمی را سفارش داد و از مزه آنها لذت برد. در رابطه با خورد و خوراک بد نیست این را هم بدانید که هتل آنیس هانوی هر روز صبحانه مقوی و انرژی بخشی را برای مهمانان خود تدارک می‌بیند.
کارکنان هتل آنیس خدمات متنوعی را برای مهمانان آماده می‌کنند. برای مثال، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس کرایه دوچرخه و خودرو، سرویس‌های نظافتی و بهداشتی مختلف از قبیل اتوکشی، خشکشویی و لباس‌شویی و خدمات خانه داری توسط این افراد به مهمانان ارائه می‌شوند. جالب است بدانید که کارکنان هتل آنیس، علاوه بر زبان ویتنامی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. هتل آنیس هانوی مجهز به بخش اسپا همراه با انواع ماساژها و مراقبت‌های پوستی و بهداشتی است که بدون تردید استفاده از آنها طراوت و شادابی خاصی به روح و جسم شما خواهد بخشید. از فعالیت‌های جذابی که بسترشان برای مهمانان در هتل آنیس فراهم شده می‌توان به تورها و کلاس‌هایی در مورد اماکن فرهنگی و تورهای پیاده روی اشاره کرد.
اما جذاب‌تر از همه این‌ها کلاس‌های آشپزی هتل آنیس هانوی هستند که امکان یادگیری غذاهای لذیذ ویتنامی را در طول سفر برای شما میسر می‌کنند. اگر در سفر به ویتنام و اقامت در هتل آنیس هانوی خودروی شخصی همراهتان بود، باید فکری به حال پارک کردن و تامین امنیت آن داشته باشید زیرا هتل آنیس هانوی فاقد پارکینگ است. این را هم بدانید که صرافی هتل آنیس به صورت دائمی در آن فعال است. بنابراین در صورت لزوم می‌توانید به راحتی ارزهای خود را در آن عوض کنید.
نکته دیگر این که، در هتل آنیس هانوی از اتاق چمدان، سالن همایش و دستگاه‌های فکس و فتوکپی نیز می‌توان برخوردار شد. در مجموع با توجه به آنچه که ذکر شد، طعم واقعی سفر به شهر زیبای هانوی را فقط با اقامت در هتل زیبای آنیس می‌توان چشید چون به جاهای دیدنی هانوی نزدیک است. از این رو شما می‌توانید هتل آنیس هانوی را به عنوان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های خودتان در سفر به پایتخت ویتنام مد نظر قرار دهید.

اماکن نزدیک به هتل آنیس هانوی


فاصله هتل آنیس هانوی تا کلیسای کوآ باک: ۶۰۰ متر
فاصله هتل آنیس هانوی تا دروازه قدیمی شهر هانوی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل آنیس هانوی تا معبد باک ما: ۷۰۰ متر
فاصله هتل آنیس هانوی تا پل لانگ بین: ۷۵۰ متر
فاصله هتل آنیس هانوی تا دریاچه تروک باک: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آنیس هانوی تا معبد کوان تان: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آنیس هانوی تا صومعه سرای سنت جوزف: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آنیس هانوی تا دریاچه هوان کیم: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آنیس هانوی تا معبد ادبیات: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل آنیس هانوی تا خانه اپرا: ۲٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است