search
menu

هتل Adamas Hanoi Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Adamas Hanoi Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آداماس هانوی
انواع اتاق های هتل آداماس هانوی
امکانات اتاق های هتل آداماس هانوی
گزینه های صرف غذا آداماس هانوی
دیگر خدمات و امکانات هتل آداماس هانوی
موقعیت مکانی هتل آداماس هانوی
دلایل انتخاب هتل آداماس هانوی
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل آداماس هانوی

درباره هتل Adamas Hanoi Hotel


هتل آداماس هانوی یکی از هتل های ۳ ستاره ولی لوکس شهر هانوی ویتنام به شمار می رود که با قرار گیری در یکی از بهترین نقاط شهر به یکی از اولویت های انتخابی گردشگران شهر هانوی و خریداران بلیط هواپیما هانوی تبدیل شده است. اگر قصد سفری مقرون به صرفه به شهر هانوی را داشته باشید، Adamas Hanoi Hotel را برای اقامت خود برگزینید. چرایی این پیشنهاد را با خواندن ادامه مطلب متوجه می شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آداماس هانوی


هتل ۱۴ طبقه آداماس هانوی با داشتن امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، رستوران، اتاق های خانواده، آسانسور، اتاق سیگار، مغازه کادویی و خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی و کرایه خودرو به استقبال مهمانان خود می رود. کسانی که در هتل آداماس هانوی اقامت داشته اند از کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده هتل باخبر هستند و می دانند که دست کمی از هتل های ۴ ستاره ندارد.

انواع اتاق های هتل آداماس هانوی


اول از همه مزیت ماندن در اتاق های آداماس هانوی بهره مندی از چشم انداز معرکه ای از شهر یا رود سرخ است که از پشت پنجره های دو جداره آن ها پیداست. البته هنگام رزرو هتل آداماس هانوی چشم انداز اتاقتان را انتخاب می کنید، یعنی برخی از اتاق های تویین رو به رودخانه و برخی رو به بافت شهری هستند. بعلاوه می توان یکی از اتاق های سوپریر، اگزکیوتیو یا تریپل دلوکس را انتخاب کرد.

امکانات اتاق های هتل آداماس هانوی


اتاق های مفروش هتل آداماس هانوی علاوه بر اینکه دکوراسیون زیبا و کلاسیکی دارند و با رعایت جزئیات در چیدمانشان به خوبی فضای خانه را تداعی می کنند از امکانات متنوعی برخوردارند که از جمله آن ها می توان به کمد، میز، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مایکروویو، گاو صندوق و حمام اختصاصی مجهز به وان و حوله اشاره کرد.

گزینه های صرف غذا آداماس هانوی


برای صرف غذا در هتل باید به طبقه ۱۳ بروید، جایی که رستوران بار هتل در محیط کوچک و دنجی دایر است و می توان انواع غذاهای آسیایی و غربی را سفارش داد و کنار یکی از پنجره هایش منتظر سفارش ماند و از چشم اندازهای شهر لذت برد. کارکنان رستوران نیز با خوش رویی تمام از مهمانان پذیرایی می کنند. صبحانه هتل نیز متشکل از انواع خوراکی های آسیایی، آمریکایی و اروپایی بوده و به صورت سلف سرویس ارائه می شود.

دیگر خدمات و امکانات هتل آداماس هانوی


این ها تنها بخشی از امتیازهای اقامت در هتل آداماس هانوی بودند، چرا که با اقامت در این هتل می توان از خدمات تور یک روزه بهره مند شد و با پرداخت هزینه ای جداگانه دوچرخه ای کرایه کرد و دل به خیابان های مدرن هانوی زد. اینجا از برنامه های سلامتی و زیبایی نیز عقب نخواهید ماند چون هتل آداماس هانوی خدماتی مثل انواع ماساژها، خدمات زیبایی و آرایشی و تجهیزاتی مثل سونا، اسپا و مرکز سلامتی را در اختیارتان قرار می دهد.

موقعیت مکانی هتل آداماس هانوی


هتل آداماس هانوی تنها ۱۰۰ متر دورتر از بازار Dong Xuan و بازار شبانه آخر هفته قرار گرفته است و برخی جاذبه ها مثل دریاچه هوان کیم و تئاتر تانگ لونگ تنها با ۱۵ دقیقه پیاده روی در دسترس خواهند بود. در کل با اقامت در هتل آداماس هانوی مجموعه ای از دریاچه ها و رودخانه های زیبای شهر، جاذبه های تاریخی هانوی، مراکز خرید و رستوران ها در فاصله یک کیلومتری شما خواهند بود.

دلایل انتخاب هتل آداماس هانوی


موقعیت مکانی عالی
قیمت مناسب
صبحانه متنوع
پرسنل حرفه ای

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل آداماس هانوی


فاصله هتل آداماس هانوی تا پل لانگ بین هانوی:‌ ۸۰۰ متر
فاصله هتل آداماس هانوی تا دروازه قدیمی شهر: ۹۰۰ متر
فاصله هتل آداماس هانوی تا رودخانه سرخ: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آداماس هانوی تا دریاچه هوان کیم: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آداماس هانوی تا موزه هنرهای زیبای ویتنام: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل آداماس هانوی تا فرودگاه بین المللی نوا بای: ۱۹.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است