search
menu

هتل Swan Cruises Halong

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Swan Cruises Halong
امکانات کلی هتل هتل سوان کروز هالونگ
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل هتل سوان کروز هالونگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Swan Cruises Halong


هتل سوان کروز هالونگ، یکی از متفاوت ترین هتل هایی است که تا به امروز شناخته اید. این هتل در واقع یک کشتی چوبی سنتی است که در خلیج ها لونگ، کشور ویتنام قرار دارد و اقامتی منحصر به فرد برای مهمانان فراهم می کند. هتل Swan Cruises Halong، هتلی ۴ ستاره است که انواع امکانات متنوع رفاهی و تفریحی برای مهمانان مهیا کرده تا بتوانند از اقامتشان در میان آب های آبی لذت ببرند. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد، مهربان و صمیمی هستند و با مهمانان ارتباط بسیار خوبی برقرار می کنند و تلاش دارند مهمانان با رضایت خاطر و خاطره خوش هتل را ترک کنند. مهمانانی که در سفر به خلیج ها لونگ قصد اقامت در این هتل را دارند، می بایستی از طریق دفتر مرکزی هتل سوان کروز ها لونگ هماهنگی های لازم را انجام دهند.

امکانات کلی هتل هتل سوان کروز هالونگ


مطمئنا، اقامت در هتلی متفاوت که هیچ شباهتی به هتل هایی که تاکنون مانده اید، ندارد تجربه بی نظیری می شود. به طوری که احتمالا تا آخر عمرتان هرگز فراموشش نمی کنید. امکاناتی که در این هتل کروز برای مهمانان در نظر گرفته شده اند متنوع هستند و مهمانان هرگز احساس نمی کنند که در یک کشتی حضور دارند، بلکه خود را در یکی از اتاق های یک هتل معمولی تصور می کنند. بسیاری از گردشگران جهان بلیط هواپیما ویتنام را صرفا جهت اقامت در این هتل خریداری می کنند. Swan Cruises Halong قطعا ارزش امتحان کردن را دارد و پیشنهاد می شود کسانی که موقعیت سفر به ویتنام و اقامت در این هتل را دارند، حتما دست به کار شوند و این تجربه جذاب را از دست ندهند.
این هتل کروز دارای ساحل اختصاصی است که از محل آن شروع به حرکت می کند و در داخل کشتی امکاناتی نظیر تراس، تجهیزات باربکیو و مبلمان فضای باز وجود دارند. علاوه بر این برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی چون اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، فضای مخصوص استعمال دخانیات، میز، مبلمان و تلویزیون در نظر گرفته شده اند. داخل هتل کروز یک پذیرش ۲۴ ساعته وجود دارد که به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به نیازها و سوال های آن ها است.
مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی چون تبدیل ارز، خدمات تور، تهیه بلیط، گشت و بازدید از جاذبه های دیدنی و دریافت ناهارهای بسته بندی شده به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار مجرب هستند و با حوصله مهمانان را راهنمایی می کنند. همچنین، تسلط کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ویتنامی برقراری ارتباط با مهمانان خارجی را برایشان آسان کرده است.

امکانات تفریحی هتل


از آن جایی که هتل کروز به خودی خود یک تفریح به حساب می آید، این ویژگی از جمله امتیازات مثبتش به حساب می آید. یعنی مهمانان با اقامت در این هتل، در کنار اقامت از کروز در رودخانه و دریا هم لذت می برند. اما با این حال مدیریت هتل کروز امکانات تفریحی متعددی هم برای مهمانان فراهم کرده است. مهمانان می تواننددر مدت زمان اقامتشان در فعالیت هایی از قبیل کلاس های آشپزی، موسیقی/ نمایش زنده، کارائوکه، ماهیگیری و سرگرمی های عصرانه شرکت کنند.
علاوه بر این، تخت های مخصوص آفتاب در بخشی از کشتی تعبیه شده اند که بر ای گرفتن حمام آفتاب و استراحت عالی هستند. مهمانان می توانند در ایستگاه های مخصوصی که توقف دارند، در صورت تائید کادر مربوطه در دریا شنا و آب تنی کنند. طبقه آخر این کشتی چوبی مانند روف گاردن است و محلی برای تفریح، غذاخوری و استراحت به حساب می آید. تماشای دریا از آن بالا لذت دیگری دارد، مخصوصا شب هنگام که نسیم می وزد و حس دلنشینی دارد.

رستوران هتل


رستورانی که در این هتل کروز فعالیت می کند، در سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی را برای مهمانان آماده و سرو می نماید. مهمانان می توانند همه روزه در ساعات معین برای صرف صبحانه به رستوران هتل مراجعه کنند و از غذاهای وگان، گیاهی، بدون گلوتن و آسیایی که به صورت بوفه ای ارائه می شوند، امتحان نمایند. در وعده های دیگر نیز غذاهای لذیذ آسیایی، ویتنامی و کبابی و گریل در انواع گوناگون سرو می شوند که قطعا ارزش امتحان کردن دارند. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را برای مهمانان آماده می کند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل Swan Cruises Halong مهمانان قرار است در اتاق های رویایی و خیال انگیز اقامت داشته باشند. واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت های دوبل یا توئین فول برد، اتاق های دوبل یا توئین دلوکس فول برد، اتاق های خانواده متصل ۴ نفره فول برد، اتاق های تریپل دلوکس فول برد، اتاق های سینگل دلوکس، اتاق های خانواده متصل ۶ نفره و سوئیت های عروس و داماد هستند و مهمانان با توجه به نیازها و اولویت هایشان می توانند اتاق مد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند.
اتاق ها همه چوبی هستند و دارای دکوراسیون شیک و دلنشین هستند. رنگ هایی که در لوازم داخل اتاق به کار گرفته شده اند، مناسب هستند و با یکدیگر هماهنگی دارند. منظره اتاق ها را البته که چشم انداز آبی رنگ دریا و مناظر سرسبز اطراف تشکیل می دهند. مقابل اتاق ها نیز یک فضای تراس مانندی وجود دارد که به جذابیت اتاق ها می افزاید. استعمال دخانیات در همه اتاق ها ممنوع است و مهمانان بایستی به اتاق مخصوص استعمال دخانیات مراجعه کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲:۳۰ بعد از ظهر است. یعنی مهمانان تنها به مدت نیم ساعت وقت دارند تا اتاق هایشان را تحویل بگیرند. زمان تخلیه اتاق ها نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر است. در همه اتاق های هتل مانند یک هتل معمولی و پیش پا افتاده تمام امکانات رفاهی لازم و ضروری فراهم شده اند و مهمانان با خیال آسوده و در آسایش از اقامتشان لذت می برند. امکانات اتاق های شامل تخت خواب، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی و حوله هستند. اقامت در اتاق های این هتل بسیار دلچسب و دوست داشتنی است. تمیزی و نظافت اتاق ها نیز بسیار رضایت بخش هستند.

فاصله هتل هتل سوان کروز هالونگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد ادبیات: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه هو شی مین: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا ها لونگ مارین پلازا: ۱۴۹ کیلومتر
فاصله تا مارکت شبانه ها لونگ: ۱۴۹ کیلومتر
فاصله تا پارک سان ورلد ها لونگ: ۱۵۳ کیلومتر
فاصله تا تله کابین ها لونگ کوئین: ۱۵۷ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است